Stel je persoonlijke vraag #25

67857f5769909bb2ab129b2e618737d4 giphy
Aaah valt toch wel mee? Lijkt me ook wel leuk als die net als Dug is.

11 likes

Ze is een nomad net als haar vrinden.

1 like

ah ja natuurlijk! dat stadium ben ik al lang en breed voorbij haha. maar monkey studeert zelf niet meer toch, maar misschien wel veel vrienden die studeren of misschien nu van studentenhuis naar iets voor zichzelf gaan

1 like

Ik vind honden ook niet kut ofzo, ik heb er een haat liefde verhouding mee. Ik zou echt NOOIT zelf een hond willen maar vind ze soms wel heel leuk! Maar die afhankelijkheid is nog bijna erger dan een kind. En ik houd van onafhankelijke mensen en dieren.

1 like

Hangt wel een beetje van je definitie van binnenkort af want in theorie moet ik dit jaar wel mn huis uit. Maar zolang ik stil blijf zitten hoop ik dat de huisbaas het voorlopig te veel gedoe vindt om het huis daadwerkelijk te gaan verkopen :crossed_fingers:

(Hij kan me er eigenlijk helemaal niet uitzetten want koop breekt geen huur etc maar ik heb echt geen zin in een hele strijd daarover :sweat_smile: )

Ik ga heel erg heen en weer, veel redenaties voor ‘nee’ die voorbij komen kan ik me in vinden, maar ik vind het zo naar als je ziet dat het niet goed gaat met je huisdier, ze ergens pijn hebben, en je niet goed kan plaatsten wat er aan de hand is. Dan zou het zo fijn zijn als ze even konden praten zodat je ze beter kon helpen. Uiteindelijk kom je er natuurlijk vaak wel uit met de dierenarts maar meerdere malen meegemaakt dat het heel lang zoeken was naar wat er dan precies mis was.

3 likes

Bij mij is het maandag/dinsdag/woensdag moeder, donderdag/vrijdag vader en om het weekend. Dus ene week 2 dagen bij mn pa en andere week 4 dagen.

Ik wil het eerst afbouwen naar elke week alleen donderdag en vrijdag denk ik. Kijken of dat me al wat rust geeft, maar ben dit ook zo zat. Alleen zo lastig om te zeggen want het is altijd op deze manier geweest, mijn pa is heel erg van structuur & afspraken + hij is ook best wel eenzaam. Of nja eenzaam, hij woont alleen en hij is groot deel van de tijd gewoon thuis. Vind het zo lastig om te zeggen. Ik heb ook een kat daar, ben bang dat hij dat dan gaat gebruiken als reden waarom ik niet minder kan komen. Zijn reactie is ook zo onvoorspelbaar.

Ik weet echt niet wanneer en hoe ik dit moet gaan zeggen vind t zoo moeilijk. Hoe reageerde jouw pa dan?

Ik ben net klaar met mijn HBO studie en nu begonnen met mijn premaster, dus duurt nog wel even voor ik weer aan de scriptie moet. Vind het echt lastig. Liefst slaap ik altijd gewoon op een plek, maar denk dat eerst naar 2 dagen per week gaan wel een goede eerste stap is. Maar echt geen idee hoe hij gaat reageren.

1 like

Stel je zou in een serie moeten spelen welke zou je kiezen?

• Friends
  • The office us
  • How i met your mother
  • Modern family

0 stemmers

Ik zou een moord doen voor zo’n leuke fijne familie als modern family

9 likes

Deze koekjes:

• Hemel op aarde
  • Wel oké
  • Smerig
  • Nog nooit op

0 stemmers

Ik mis de optie: vreet het hele pak in een keer op.

19 likes

Ik heb een lege verpakking naast me liggen dus ik snap je

12 likes

Ja best leuke familie. Lijkt me ook redelijk leuk om in te acteren maar niks kan op tegen the office US voor mij.

@tuula moet gelijk aan jou denken bij deze koekjes haha

1 like

De populariteit van Modern Family verbaast me eigenlijk altijd. Zooo vol met clichés, er is ook niks moderns meer aan daardoor, vooral bevestiging van dezelfde achterhaalde opvattingen die domineren in de maatschappij. Ik snap het echt niet

12 likes

Was wel makkelijk kiezen naast die andere drie

Vind dr ook niks aan, als mensen toevallig comedy central op hadden dan keek ik het. Bewust dat kijken neh. Maarja ik houd wel weer heel veel van friends en the office us , is ook allemaal niet WOKE.

Meen je dit? Hahaha

Nee is een leugen.

Haha Friends is helemaal kut, How I met Your mother is mega flauw en The Office vind ik niet grappig, echt boomer humor

3 likes