Stel je persoonlijke vraag #25

Nouja, iedereen zn eigen humor.

Wel liever The Office UK, omdat ik Britse humor leuker vind

5 likes

Wie is je favoriete karakter?

Ik heb alleen stukjes gezien dus ik kan daar niet op antwoorden :sweat_smile:

Ok, maar heb je wel alle seizoenen van the office us gezien?

Ik vind zelf bijna altijd als iets wordt nagemaakt etc. Het slechter wordt behalve met the office US.

Gareth!

Vraag was niet voor mij, maar wilde toch antwoorden.
Jouwe?

1 like

Ik heb geen favoriet! Ik heb onbewust een hekel aan een brits accent dus ik kijk nooit tot zelden Britse series. Het is echt heel lullig maar ik kan me er niet overheen zetten.

1 like

Ja dit zou wel echt m’n kat zijn, “ik heb m’n vieze kont 2 meter over de vloer gesmeerd”
giphy (1)

11 likes

Ooh dat programma van je gifje was zo leuk :tired_face:

4 likes

Ja, awkward toch? Nooit afgezien, helaas :frowning:

1 like

@anon74291799 het staat op Videoland!!

1 like

Pingpong tafel!

14 likes

Jaja ik weet dat het mijn huis is maar ik twijfel een klein beetje. Ik wil deze poster boven mijn bank hangen:

Samenvatting

Maar ik twijfel over de maat
 50x70 of 60x80. Omdat ik al een vrij grote spiegel heb hangen wil ik geen enorm iets boven de bank hangen want ik hou wel van nog een klein beetje rust. Ohja foto van mijn woonkamertje:

Samenvatting

• 50x70
  • 60x80

0 stemmers

Kinderboerderij!

1 like

Stel je ontdekt dat je broer/zus/ouder een heftig delict gepleegd heeft (mishandeling/ontvoering/moord). Ga je naar de politie en/of dwing je die persoon te bekennen?

• Ik zou over beide zwijgen
  • Ik zou beide aangeven
  • Ik zou mijn ouder aangeven, broer/zus niet
  • Ik zou mijn broer/zus aangeven, ouder niet

0 stemmers

Stel je koopt iets van 30+ euro. Het artikel zelf zit in een doos maar als verzending zit er omheen een vuilniszak.
Dit vind ik:

• Prima
  • Wel een beetje jammer
  • Stom

0 stemmers

Er waren kippen, konijnen, schapen en geiten! Was super leuk, je mocht dan daar ook helpen met de hokken schoonmaken etc in de pauze. Gek genoeg wilde niemand dat behalve ik en nog een paar. We mochten dan ook de eitjes meenemen naar huis, veel omeletten gegeten in die tijd haha.

En soms sprong een geit over een hek en dan moesten alle kinderen naar buiten, hand in hand een kring maken om de ontsnapte geit en dan naar elkaar toelopen, de kring steeds kleiner makend zodat hij naar de ingang gedwongen werd. Echt leuke herinneringen

16 likes

Ik zou heel boos zijn dat diegene mij opzadelt met een gewetensconflict door mij deelgenoot te maken van zijn/haar daad. Maar ik denk dat ik niet proactief naar de politie zou stappen, maar ik zou ook niet liegen als de politie naar mij komt.

7 likes

Omg die eerste vraag. Wij mochten allemaal kiezen tussen waterkers of afrikaantjes. Ja zo heette die plant? Ik koos als enige 2 van de klas afrikaantjes en kreeg mooie bloemetjes. Ik vergeet het nooit.

Edit: ik weet nog steeds niet of die plant/bloem bestaat.

Ja deze, lekker voor jullie met je stomme waterkers

10 likes

Hele pak in 1x.
Twee per week.
De afgelopen 4 weken.
Oh man wat zijn deze goddelijk.

5 likes