Op het kleuterplein stond een zandbak en halve bollen, en waren er driewielers.
Vanaf groep 3 moesten we het doen met 2 bomen en 2 tegels waar een holletje/knikkerpot in zat
- Ik heb geen seks
- Ja, best uitgebreid/gedetailleerd
- Een beetje, als ik echt iets kwijt wil, alleen oppervlakkig
- Nee, dat soort dingen wil ik niet met mijn moeder bespreken
0 stemmers
Ik merk hier zulke grote verschillen in tussen mijn vriendinnen! Ben echt benieuwd.
Denk je dat je, als jouw ouders niet je ouders waren, bevriend met hen zou zijn geweest?
- Ja met allebei
- Nee met beiden niet
- Wel met mijn vader, niet met mijn moeder
- Wel met mijn moeder, niet met mijn vader
- Nvt / anders
0 stemmers
Ja die zijn echt chill en makkelijk, als je de uitgebloeide bloemetjes eruit trekt en droogt kun je daar weer de zaadjes voor nieuwe plantjes uithalen. Echt vaak gedaan vroeger.
Ik ga niet echt om met mensen van mān oudersā leeftijd eigk.
Je bent toch bezig voor je werk? Gewoon declareren.
Ja natuurlijk, het is een werkoverleg, geen kerstfeestje.
Anders. Ligt aan de plek waar het gat zit. Bovenop en niet diep zonder. Zijkant en dieper absoluut met.
Nou dit is duidelijk haha.
ik heb trouwens als kind wel een gaatje gehad en dat ging zonder verdoving volgens mij, maar ik weet daar eigenlijk niets meer van, behalve dat het weinig voorstelde (of het was zodanig traumatiserend dat ik het verdrongen heb natuurlijk, wie weetā¦)
Vind jij dutjes overdag lekker
- Ja heerlijk
- Nee voel me schuldig dat ik die tijd niet productief bezig ben geweest
- Nee, voel me erna meer moe dan ervoor
0 stemmers
Ik denk dat ik het niet goed doe, want ik voel me erna altijd vermoeider dan ervoor. Als ik moe ben en ff moet ontspannen neem ik dus liever een uitgebreide douche ofzo
Lig je dan lang? Truc is eigenlijk ook om max 20 minuten te liggen ivm De start van diepe slaap.
ik kan ook niet snel in slaap vallen, dus dan lig ik maar te liggen.
stel ik zet een timer van 30 min, dan heb ik nog helemaal niet geslapen
Mm zal eens een wekker zetten voor 20 dan!
In het begin van corona viel er opeens tijdelijk veel werk weg en deed ik elke dag een dutje. Heerlijk was dat, mis het ook wel.
Heb jij specifieke herfst outfits vs lente outfits, dingen die je wel in het ene seizoen draagt maar niet in het andere seizoen?
- Ja, namelijkā¦
- Nee
0 stemmers
Waar bestaat het grootste deel van jouw garderobe uit?
- Winterkleding
- Zomerkleding
- Lente/herfstkleding
- Ik heb van alles ongeveer evenveel
0 stemmers
Ik ākanā mezelf alleen goed kleden in de winter, heb zoveel struggles in de lente en zomer. SOMEONE TEACH ME!
Vooral jurkjes met lange mouwen en donkere kleuren.
Coole poster wel (fangirl hier), tof weetje misschien dat die foto in Nederland is genomen bij de opnames van 2 meter sessies, of misschien wist je dat al