Nee dat wist ik niet maar wel leuk om te weten! Voordeel aan posters is gelukkig dat als je het zat bent na een tijdje je het ook makkelijk weer kan vervangen voor iets anders maar Kurt ben ik vast niet snel zat.
Leuke fleurige jurkjes met sandaaltjes
Ik wist niet dat waterkers echt zo’n ding was. Heb ik in ieder geval nooit gezaaid. Wij zaaiden wel vaak tuinkers. De enige waterkers herinnering die ik heb is dat mijn moeder vaak de blaadjes eraf haalden voor salades en de stelen dan bewaarde en in een kiemschaaltje deed zodat er weer nieuwe blaadjes groeide. Vond ik altijd heel interessant om te zien. En ik heb wel eens landkers in mijn achtertuin gezaaid maar die had echt een heftige smaak.
Oh maar dat is juist zo heerlijk aan de zomer.
1 je doet een onderbroek aan
2 je doet een jurkje aan
3 slippers/sandalen
KLAAR!
Veel dikke oversized truien. Begint voor mij al te warm te worden vanaf een graad of 8 met zon ofzo
Mensen die de inhoud van hun kledingkast na elk seizoen weer opbergen heb ik nooit begrepen
Eet je saus (mayo bijv) het liefste uit een pot of een tube?
- Pot
- Tube
0 stemmers
Helemaal kut met schurende bovenbenen, daarnaast staan al die fleurige prints me niet. Dan lijk ik net een jong meisje haha!
Doe mij maar lekker blazers, truien, jeans en docs.
Tube maar ik koop vaker een pot want glas is beter te recyclen (denk ik).
Poll nav volgende video: https://vm.tiktok.com/ZMe6DFX4q/
(Zij zegt eigenlijk dat TW’s part of life zijn en dat niemand verantwoordelijk is voor jouw triggers, dus dat ook niet overal TW vermeld moet worden)
Anoniem.
- Nodig en belangrijk om bij video’s/verhalen etc. te vermelden over eetstoornissen, automutilatie, abusive relationships, trauma etc.
- Niet nodig en niet de taak van de persoon die de video/post, is zoals de video zei inderdaad deel van het leven en in het echt zijn ook niet overal TW’s voor
0 stemmers
Haha gadsie dat hele gevoel komt gelijk bij me op. Om die reden zweer ik bij tubes. Scheelt ook weer afwas
Ik vind tubes fijner, maar meestal zitten de lekkerste sauzen in potten.
Tuurlijk zijn niet overal TW’s voor en zal je die soms onverwacht tegenkomen, maar waar het kan zal ik wel TW’s vermelden hoor. Voor series, filmpjes of teksten bijvoorbeeld. Het is 0 moeite en je doet er een ander een plezier mee.
En als dat gebeurt zal de persoon niet naast de onvermijdelijke TW’s ook nog eens onnodige TW’s te zien krijgen, waardoor de onvermijdelijke misschien beter te handelen zijn.
Ohja dat haat ik ook idd. Maar als de pot vol is en dan een lepel eruit halen vind ik wel veel chiller dan 20x met een fles/tube moeten schudden tot er eens een dun sliertje uit komt
Ik zat te twijfelen, ik vind mijn ouders echt zulke ongelofelijke leuke mensen. Maar om daar nou vrienden mee te zijn? Ja ik denk dan mn moeder, maar ik ben ook super goed bevriend? met mn vader.
Met wie zou je liever een dagje weg gaan?
- Met mijn vader
- Met mijn moeder
- Allebei niet
- N.v.t.
0 stemmers
Echt sneu, kan geeneens stemmen omdat ik me dan instantly schuldig voel.
Ik ging pre-corona wel vaker een dagje met m’n vader weg, vind ik echt heel leuk! Met m’n moeder ging ik niet echt dagjes weg, maar vaker kleine dingen zoals naar een Ikea, of juist een lang weekend een citytrip terwijl ik dat met m’n vader weer niet nodig vond.
Met mijn moeder zou ik meer over alledaagse dingen kletsen, maar mijn vader en ik hebben precies dezelfde humor dus we zouden ons de hele dag kapot lachen om domme dingen. Kan dus echt niet kiezen hoor.
Ik doe met mijn moeder echt misschien 1 keer per jaar iets met z’n tweeën. Ik vind haar heel aardig, maar dat vind ik wel prima(sorry mam).
Ik ben met mn moeder wel eens alleen op vakantie geweest. Was superleuk. Helaas had ik haar toen wel aan het roken gebracht. Zijn we nu allebei al jaren vanaf. Maar het dagje efteling met mijn vader omg, zo leuk en grappig. Hoe teringduur hij het eten bij de kraampjes vond tot aan hoe de beugels eigenlijk toch zo en zo beter nog vast konden en weet ik het. Oja hij zei, iedereen denkt, hier komt opa met haar kleinkind!
Ik denk toch papa, ik ben nogal een daddy’s girl.