Huh haha dat hoor je ook niet vaak. Rookte ze eerder al wel en was ze gestopt? Of was het echt uit het niets?
Ik rookte sporadisch met uitgaan, en daar op die vakantiebestemming kon je ineens een slof sigaretten kopen voor? Iig weinig geld. Dus dat deed ik. We zaten in een luxe hotel waar we behoorlijk veel wijn dronken en toen gingen mn moeder en ik roken. Het was voor haar echt jaren geleden. Dus ze was gestopt en door mij weer gestart. Ja sad story. Nu allebei niet meer.
Ben meerdere keren met mān vader op vakantie geweest en ga denk ik zelfs liever met mān vader op vakantie dan met mān vriend of vriendinnen
Als ik iets met mn vader ga doen ben ik altijd bang dat mensen denken dat hij mijn vriend is
Haha heerlijk lekker wijn drinken en paffen met je ma. Mijn moeder maakt me af als ze me met een peuk ziet.
Hahha ik heb dit altijd met mijn broertje dat mensen denken dat we een stel zijn. We lopen niet hand in hand ofzo hahaha maar hij lijkt ouder dan hij is en we lijken totaal niet op elkaar. Zo awkward altijd.
Ik was eens met mān ex op vakantie en toen dachten mensen dat we broer en zus waren Blijkbaar zag het er niet heel romantisch uit.
Ik liep eens met mān pa arm in arm een theater in, toen hoorde ik zoān vrouw achter ons smoezen met degene naast haar āgut, wat moet zoān jong meisje met zoān oude vent?ā
Nog een anekdote hoor.
Ik was eens met mān vader en oma naar een optreden van mijn moeder. Toen dachten ze dat mijn vader en oma getrouwd waren en ik en mijn moeder zusjes ik weet even niet zo goed voor wie dit nou een compliment en voor wie een belediging was.
Maar echt! Vroeger al in het buitenland toen ik nog maar 11 was. Dan zei mijn pa tegen de taxichauffeur, yes sheās my daughter. Dan zag je ām kijken: mkay, sure dirty white man. Janken.
Nu merk ik dat ik soms ook expres āwaar is mama nuā oid laat vallen in het gesprek als ik het gevoel heb dat iemand toch denkt dat we een stel zijn.
ja dat heb ik ook nog steeds met mān vader hij ziet er goed en jong uit voor zijn leeftijd, dus het is altijd raak. ergens een hapje eten, zijn jullie een romantische avond uit? ehhh nee dit is mān vader haha
Same girlie
Jeetje ik vind het echt alarmerend als een volwassen dochter iets doet met haar vader/lunchen/dagje weg oid. Dat mensen daar al vraagtekens boven zetten. Wat jammer en bekrompen en bijna ziekelijk
Ik ging ook wel vaak met mn vader naar de ikea en ik zei een keer op whatsapp dat ik naar de ikea was met mn vader en ik kreeg als reactie terug. 'Omg thatās so nice father and daughter '. Ja het is gewoon mn vader en we gaan naar de ikea. Wtf.
Ik snap ergens wel wat ze bedoelt, maar het is zoān kleine moeite om er een trigger warning bij te zetten. Als je daar iemand mee kan helpen, alleen maar fijn toch. En het hoeft echt niet overal, maar ik vind dat mensen in de fitnesswereld soms echt wel beter er over na kunnen denken wat gewichten, calorieĆ«n etc. met mensen kunnen doen die er door worden getriggerd.
Bah, mijn vader ziet er ook veel jonger uit maar gatverdamme. Wat een lef om te vragen. Moeten ze bij ons echt never nooit flikken. Dat is echt zo ongelofelijk not done. Donāt you dare.
Haha, misschien herkenbaar voor je maar les 1 in het ziekenhuis: ALTIJD vragen wat de familiebanden zijn, nooit invullen. Zo vaak verkeerd ingeschat, niet normaal.
Ik heb dit weekend nog heel nonchalant gevraagd āen woont u dan samen met uw echtgenoot?ā wijzend op de grijze man naast de 75-jarige patiĆ«nte, bleek de zoon te zijnā¦
Heb maar de schuld gegeven aan de mondkapjes
Haha ja ik heb dit met mān broer die 20 jaar ouder is. Was vooral vervelend voor hem toen ik een tiener was haha volgens hem kreeg ie vaker rare blikken en is er nog wel eens een opmerking over gemaakt
Wat is op jouw relatie van toepassing?
Anoniem
- Ik wil voor altijd met mijn partner zijn en ik denk dat partner ook voor altijd met mij wil zijn
- Ik weet niet of ik voor altijd met mijn partner wil zijn, maar ik denk mijn partner wel met mij
- Ik weet niet of ik voor altijd met mijn partner wil zijn en ik denk dat mijn partner het ook niet zeker weet
- Ik wil voor altijd met mijn partner zijn,
maar ik denk dat mijn partner het niet zeker weet
0 stemmers
Vanaf hoe laat zouden werkers in de bouw muziek/radio mogen aanzetten tijdens het werk volgens jou? Er van uitgaande dat het altijd om doordeweeks gaat.
- Vroeger dan 07.00
- 07.00
- 07.30
- 08.00
- 08.30
- 09.00
- Later
- Helemaal niet
0 stemmers