Stel je persoonlijke vraag #25

Oke een kleine update over deze situatie… ze heeft het nogmaals met hem besproken en blijkbaar ook gezegd dat ik bang was dat er foto’s van mij tussen zaten(maar dat was niet zo) en nu wil hij zijn excuses gaan aanbieden aan mij :grimacing::grimacing:

Ik snap niet waarom en ik heb die jongen ook nog nooit ontmoet?

1 like

Er wordt veel verbouwd in mijn straat dus zijn er al maandenlang bouwvakkers. Gaat al die tijd gewoon prima, muziek op normaal volume. Maar vorige week was er een grapjas die 3 dagen achterelkaar om kwart voor 7 uur kei hard muziek aan zette. 🥲

2 likes

Dat wordt een awkward gesprek :joy: “hi ik ben Tim en eh ja leuk je te ontmoeten, maar sorry dat ik mogelijk je naaktfoto’s zag”

5 likes

Ja :grimacing::grimacing: en hij was al zenuwachtig om mij te ontmoeten(volgens die vriendin).

Maar blijkbaar vond hij het vervelend dat ik me zorgen maakte dat hij die foto’s had gezien en daarom wil hij zijn excuses aanbieden… hij was bang dat ik boos was.

1 like

Laatst kwam iemand van de woningbouw hier een muurtje repareren. Ik had al expres muziek aangezet zodat ik niet naar 100% NL zou hoeven te luisteren, zet die man zelf alsnog de radio aan. Hallo?

1 like

vandaag alleen al, of in het algemeen? En zoom, of ook een ander platform?

Hoe goed voel jij je gemiddeld dezer dagen? 1=verschrikkelijk 10=fantastisch

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

voor een gemiddelde:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

oh dan moet ik m’n stem aanpassen, ik gebruik op m’n werk hele andere platformen om te videobellen

Toen mijn flatgebouw verbouwd werd (dat duurde ook wel echt maanden) was het verboden voor de bouwvakkers om de radio aan te zetten. Vond ik echt top, want je hebt in een flat al veel overlast van de steigers en geluid wat heel lang duurt omdat zelfs als ze aan de andere kant van het gebouw bezig zijn nog steeds bij jou bezig zijn met materialen sjouwen en weet ik het en alles ook doorklinkt qua geluid. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom het zo algemeen aanvaard is dat bouwvakkers een radio op standje 100 moeten hebben, je kan toch prima werken zonder radio. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij ofzo? Dat vind ik een beetje bullshit eigenlijk. Op kantoor draai ik ook geen radio.

5 likes

Oh dit vind ik echt super lastig, maandag was ik aan het janken van de stress, gister weer dansend door de woonkamer.

2 likes

Nee op kantoor draai je meestal geen radio, maar heb je wel de mogelijkheid om muziek te luisteren via je koptelefoon en dat maakt werk wel leuker voor mij. Dus snap wel dat bouwvakkers muziek luisteren voor een leuker sfeertje. Maar snap ook wel dat het kut is als bouwvakkers rondom je huis hun muziek op maximaal volume aan hebben.

2 likes

Als de zon schijnt een 7. Als het als het slecht weer is een 3. Het weer heeft gênant veel invloed op mijn gemoedstoestand voor iets waar je zelf geen controle over hebt. :call_me_hand:t2:

19 likes

Ja prima als het kan idd en je veroorzaakt geen overlast, maar kan nog zoveel werkplekken bedenken waar je ook geen muziek kan luisteren en ja jammer dan? Vind muziek kunnen luisteren onder werktijd geen basisrecht ofzo, als het niet kan en/of je veroorzaakt overlast (zoals bij bouwvakkers vaak het geval is) vind ik dat je gewoon pech hebt eigenlijk.

3 likes
Hoeveel LinkedIn-connecties heb jij?
  • 0-50
  • 50-100
  • 100-150
  • 150-200
  • 200-250
  • 250-300
  • 300-350
  • 350-400
  • 400-450
  • 450-500
  • 500+
  • Ik heb geen LinkedIn

0 stemmers

Ik wil wel eens weten of ik de enige “kneus” ben met dit soort dingen haha.

Let jij op de houdbaarheidsdatum als je boodschappen koopt? Bedoel ik wel vooral de vers dingen, kaas, melk etc. Chips en koekjes enz tel ik niet mee want is altijd wel lang houdbaar.

• Ik let hier nooit op
  • Ik let hier altijd op
  • Ik let hier soms op
  • Ik wil hier (nog) beter opletten

0 stemmers

Door alle bang dat ze denken dat mijn vader mijn vriend is moest ik denken aan dat een familie lid zo een roddel over mij en mijn neef de wereld in had gebracht.

Mijn oma van mijn vaderskant was overleden en mijn neef van mijn moederskant kende oma ook en was naar het afscheid/begrafenis gekomen. Mijn neef en ik lijken totaal niet op elkaar als in andere huidskleur, ander gezichtsvormen zelfs onze krullen zijn anders en we schelen 10 jaar. De kist zou worden dicht gemaakt dus iedereen kon nog 1x afscheid nemen. Ik wilde dat totaal niet zien dus ik bleef buiten met de rest van de niet naaste familie. Ik stond te huilen dus mijn neef kwam naast mij staan en we stonden hand en hand.

Dat had dus een familie lid gezien en de volgende dag ging het gerucht en verwijt richting mijn ouders dat ze 15 jarige foefje met een 25 jarige jongen lieten daten. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: Duurde ook even voor de familie tamtam de roddel weer had recht gezet

12 likes

Ik ben die persoon die half in het schap hangt want wil het product met de beste datum. En bij lang houdbare producten pak ik ook nooit de voorste, echt een gekke kronkel.

Bij borrelkaasjes die ik nog hetzelfde weekend wil eten maak ik wel een uitzondering. Als die te lang houdbaar zijn, zijn ze nog niet rijp genoeg om te eten (bijv bepaalde lepelkaasjes zoals epoisses, die zijn dan nog te hard en echt de helft minder lekker van binnen).

8 likes

In het kader van zo min mogelijk verspillen pak ik juist het product met de meest dichtstbijzijnde houdbaarheidsdatum. Alleen als ik weet dat ik het ook voor/op de tijd op ga eten natuurlijk. Ik vind het echt zonde om een sojayoghurtpak nog 3 weken houdbaar te pakken, die van nog 1 week houdbaar te laten staan, om het vervolgens binnen 3 dagen op te eten.

7 likes

Ja, dat scheelt. Ik ben een heel onvoorspelbare eter, doe niet aan vaste menu’s ed. Dus die extra lange houdbaarheid geeft me flexibiliteit.

Haha ik trek de koelkast open en kijk wat op moet basically :joy: ik heb ook altijd veel in huis en maak geen vaste menu’s ofzo.

Maak jij vaste menu’s voor de week?

• Oh jazeker
  • Nee, maar ik doe wel weekboodschappen en weet wat ik die week ongeveer ga eten.
  • Totaal niet, ik haal gewoon heel veel eten en dan combineer ik wel wat dingen tot een maaltijd.
  • Nee, ik bekijk het per dag en doe dan ook per dag (of per 2 dagen) boodschappen.

0 stemmers

1 like