Stel je persoonlijke vraag #25

Mijn vader noemde mij altijd Ieniemienie en dat doet hij nog, alleen is mijn vader 1.58 m en ik 1.72 m dus nu klinkt altijd zo grappig.

11 likes

ik wilde als kind weleens een maandverband in van mn moeder, als een soort ‘volwassentje spelen’???

zo raaar

2 likes

De laatste keer solliciteerde ik intern en was ik daar heel erg aan toe, dus vond ik het totaal niet spannend. Had vooraf al van alles aan collega’s van de afdeling gevraagd.
Die keer ervoor (toen ik bij dit bedrijf kwam werken dus) kwam ik uit een onzekere situatie (uitzendcontract wat op z’n eind liep, onduidelijkheid of de afdeling waar ik werkte wel zou blijven bestaan) en ging ik naar meer zekerheid met toekomstperspectief. Dus toen vond ik het alleen spannend omdat je in een nieuw bedrijf komt, heb ik leuke collega’s, enz. We zijn inmiddels 4,5 jaar later en ben nog steeds heel blij dat ik dit gedaan heb.

3 likes

Ik zag gister op tiktok dat iemand zijn bha exfoliant gewoon op zijn handen deed en het in zijn gezicht smeerde. Ik doe het altijd op een watje en dacht dat dat zo moest en nu twijfel ik.

Hoe breng jij je exfoliant aan
  • Met je handen
  • Met een watje
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

1 like

Met mn handen maar ik heb zo’n gel variant. Heb ook wel eens van die waterige vloeistof gehad en dan ging het wel beter met een watje

1 like

De gel variant gebruikte ik eerst en ben nu de liquid aan het proberen. Ik doe gewoon wat druppels in mijn handpalm en smeer dan met andere hand wat op delen van mijn gezicht en daarna even met beide handen. Zoals een serum zeg maar. Met een watje heb ik het gevoel dat er te weinig product op mijn huid komt en de rest verspild wordt.

1 like

Ja ik had eerst gel en dat deed ik met mijn handen, maar nu heb ik vloeistof en dat gaat natuurlijk op een watje.

1 like

Ik weet niet eens wat bha exfoliant is :alien:

35 likes

Ik doe alles met mn handen, omdat ik het idee heb dat een watje het product opzuigt

5 likes

Ik doe alle producten gewoon met m’n handen behalve de liquid bha :sweat_smile:

1 like

Wat heb jij in je Instagram bio staan?

• Werk
  • Studie
  • Een quote
  • Je verkering
  • Vrijwilligerswerk
  • Waar je fan van bent
  • Leeftijd (geboortejaar)
  • Wat je eet (vegan, vega, etc)
  • Je volgende vakantiebestemming
  • Je hobby’s
  • Nog iets anders
  • Niets

0 stemmers

“Maestoso | 23 | Nimma | lerarenopleiding :earth_africa: | Fulltime levensgenieter | Single for life | Drankje dansje | Life is a journey, you need to discover it :sparkles: :airplane:”

:nauseated_face:

53 likes

Hoe mijn echte naam wordt uitgesproken en mijn functie.

5 likes

#wanderlust, life is what YOU make of it

9 likes

Nog beter, ff mn bio aanpassen

1 like

Of “Mama van Levi”
Who cares?

30 likes

:ring: :couple: :lock: 11.08.2020, deze zie ik ook vaak

29 likes

Huh wat betekent dat slot?

1 like

Ik vind watjes gebruiken zonde. Slurpt zo veel product op.

Dat je getrouwd bent.

1 like