Dat je vast zit aan iemand.
Dat je locked up bent.
Ohh dit brengt me terug naar traumaâs van mn jeugd. Mijn moeder deed ook overal zooo lacherig over. Ik herinner me dat ik heel langzaam borsten kreeg en ik liep gewoon altijd met ontbloot bovenlijf rond als ik naar bed ging/bij het tandenpoetsen enzo, maar dat durfde ik toen niet meer. Toen dacht ik als 11(?)-jarige: okĂ© niet aanstellen, het is normaal en niemand gaat er iets over zeggen. En mn moeder zei echt meteen OHH KAUAI KRIJGT TIETJES tegen mn vader en broertje, en ernaar wijzen enzo. Ik schaamde me zooo erg en was ook echt boos. Ik heb vervolgens jaren geschaamd. Met mn eerste bh haalde ze weer zoân soort âgrapjeâ uit bij mn opa en oma. Echt vreselijk. Ook alles van deo tot scheermesjes tot vriendjes altijd verborgen gehouden. Als ik ooit een dochter krijg weet ik wel hoe ik het absoluut niet moet doen.
Hmmmmmm zo lekker
Niet letterlijk wat ik eet, maar er staat Friends not food.
Omg jaaaa Rescue 911 heb ik echt zo vaak gekeken als kind! Vond het allemaal zo eng maar ja ook interessant dus ik keek toch
âLichtgevoeligâ want ik gebruik mân feed voor mân fotografie en het is ook een accurate beschrijving van mij als persoon dus haha vet grappig. En mân voornaamwoorden!
Edit: ik zit trouwens te overwegen om hem aan te passen naar een quote van één van mân lievelingsdragqueens want âI like it rough but my lentils tenderâ vond ik erg leuk gevonden en same wel
Ik had echt een hele leuke baan met hele leuke collegaâs, maar ik voelde al aankomen dat het bedrijf failliet zou gaan. Toen verder gesolliciteerd en bij mân huidige baan terecht gekomen. Ik vind verandering echt kut, dus zag er heeel erg tegenop. Hier wel mân vriend leren kennen en gelukkiger dan ooit, dus ben heel blij dat ik het wel gedaan heb.
Vind jij Molly/Mollie ook een rode haren naam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij ook weleens dat je in gedachten bent en dan opeens het woord uitspreekt? En dan niet als reminder voor jezelf, maar omdat je dus over dat onderwerp nadenkt. Ik zat daarnet na te denken over cadeaupapier (dat ik mân bureau moet opruimen en dat er nog een restje cadeaupapier ligt, omdat ik dingen altijd heel netjes uitpak zodat ik het kan hergebruiken) en toen zei ik dus hardop cadeaupapier.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Herkenbaar. Dat lacherige niet per se gelukkig, maar wel hardop benoemen en aanwijzen etc. En lekker met de familie erbij helemaal bespreken. Mijn familie is sowieso erg van het benoemen van uiterlijkheden, super irritant. Laat het gewoon.
Tonychocolonely, de schreeuwer, âonze vriendâ zijn een paar namen die in me opkomen (wonen in een flat dus zien en spreken meerdere buren)
Aangevuld met â en mama van Storm en Vlinderâ
Want ja, met wie je getrouwd bent en wie je kinderen zijn zeggen zoooooveel over jouw als persoon en moeten meteen je hele identiteit zijn.
Ah zo rot dat jullie het ook hebben gehad @DeFourneau Ik wil er nog wel eens een gesprek over aangaan, maar dat kan eigenlijk niet echt met mijn moeder.
Ik twijfel, enerzijds niet, maar anderzijds is het ook niet leuk als iedereen je vergeet ofzo haha
Ja of dat je ergens over na denkt en dat je dan ineens met je partner/vriendin/weet ik veel wie er bij je is gaat praten erover.
Laatst dacht ik bijv over iets dat was gebeurd met onze dochter en toen zei ik tegen mân man ineens: âwat kunnen we daar aan doen denk je?â
En hij zat gewoon serie te kijken en had echt zoân wtf momentje. Het duurde ook even voor ik doorhad dat ik in gedachten was en we geen gesprek hadden
Ja dit heb ik ook haha, en dan voordat je het door hebt ook eerst nog geĂŻrriteerd raken dat hij niet gewoon antwoord kan geven en je eerst nog moet uitleggen. Hallo hoezo weet je niet waar het over gaat als ik uit het niets zonder context zeg âwat vind jij daarvanâ!!!
Ja ligt eraan wie die mensen zijn. Van mân naaste familie en close vrienden vind ik het wel jammer als ze niet ergens rond mân verjaardag ânog gefeliciteerd!â zeggen, gewoon dat ze even aan je denken. Van collegaâs of gewoon mensen wat verder van me af boeit het me helemaal niks, eerder een beetje ongemakkelijk.
Oh vooral als ik een presentatie of gesprek heb, dan houd ik hem alvast 20 keer. Op de wc, onder de douche, in bed, op de trap, op weg naar de supermarkt, overal.
Ik vind 't wat minder belangrijk dan vroeger maar ben nog steeds niet over mân 18e verjaardag heen, toen ik voor het eerst alleen op kamers zat en iedereen mân verjaardag vergat, inclusief mijn vriendje destijds đ„Č ben toen rechtstreeks 3u met de trein naar mân moeder gegaan en heb huilend een ijsje gegeten (wel limoncello smaak want was nu 18 en mocht alcohol!!!)
Tegen voorwerpen praten bestaat eigenlijk altijd uit dezelfde twee woorden, namelijk âgodver kutdingâ