Stel je persoonlijke vraag #25

Ja dit of " Hey waar ben jij ? Jij lag net nog hier"

8 likes

Ik werd ongesteld op vakantie met mijn ouders en moest het wel zeggen, omdat we niets van maandverband of tampons bij ons hadden. Toen moest ik met mijn vader naar de winkel om iets te halen, wat ik al genant genoeg vond op die leeftijd. Na de vakantie vierden we kerst met de familie. Van mijn oma kreeg ik een mooi ingepakte doos. Vol verwachting maakte ik hem open, was het een doos van Hunkemöller met een mooi kanten setje van een beha en een string, “omdat ik een vrouw was geworden”. Ik kon wel door de grond zakken. :joy:

21 likes

Haha, wat is het verhaal achter “onze vriend”?

Ja ook heel herkenbaar haha! Soms ben ik ook met iemand in gesprek, dan is het gesprek afgelopen maar gaat het nog wel verder in mijn hoofd. Dan kan ik na een tijdje ook opeens weer hardop doorgaan en zit die andere persoon van ???

Of een geïrriteerde ‘jaaahaa’ tegen een piepende magnetron/oven/kookplaat.

31 likes

Ik dacht wel dat ik in de minderheid zou zijn, maar deze overweldigende overwinning voor de deksel had ik niet verwacht.
Voor mij doet ‘het deksel’ logischer aan, omdat het net zo’n woord is als het verzinsel, zo’n woord dat van een werkwoord afkomstig is. Denk dat mensen dat vergeten ofzo, omdat het een ding is dat je vast kunt pakken.
Zie nu zelfs dat het in de Van Dale als het/de is vermeld. Die memo had ik niet gekregen maar ok.

7 likes

Ohhh ik voel je pijn. En dan moet je die kanten string ook nog omhoog houden en aan de familie laten zien. Oh no de hel

1 like

Al die ongesteldheid praat doet me denken aan dit filmpje:

17 likes

Hahah ik zat dit mij ook al af te vragen inderdaad.

3 likes

Deksels! is ook nog een uitroep, waar dat nou vandaan komt

2 likes

Heeey, Lilith!

6 likes

Haha wat schattig hoe je in paint die cijfers ernaast hebt gezet

5 likes

zo leuk dat veel 9 maanden na kerst jarig zijn :heart:

5 likes

Ik hou echt van die eetpolls.

11 likes

Gekke poll, maar:

Wie is jouw inspiratie in :star2: het leven :star2:
  • Mijn vader/moeder
  • Mijn broer/zus
  • Een vriend/vriendin
  • Een kennis
  • Iemand op internet
  • Een (voormalig) wereldleider
  • Een actrice/acteur
  • Een zanger/zangeres
  • Een bekend iemand in mijn werkgebied
  • Iemand anders

0 stemmers

En ik hoor graag wie precies (indien bekend) en waarom!

Ik heb eigenlijk geen inspiratiebron voor het leven bedenk ik me nu! Kijk eigenlijk alleen naar waar ik zelf zin in heb haha.

54 likes

wat is de eerste windows-versie die jij thuis tot je beschikking had?

• Windows NT
  • Windows 95
  • Windows 98
  • Windows 2000
  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 10

0 stemmers

Nu wachten tot de eerste Applefreaks gaan reageren met: “Ik had geen Windows!”

7 likes

Het is toch ook het hoofddeksel, waarom zou het zonder hoofd- dan de deksel zijn? I rest my case.

1 like

ik heb het er expres niet bijgezet, daaaag dat is de vraag niet

1 like