Stel je persoonlijke vraag #25

afbeelding

10 likes

Thuis XP want wij waren sowieso laat met pc+internet, maar bij andere familieleden gebruikte ik wel altijd 95

1 like

Ja zoiets heb ik dus ook, maar het was een sollicitatievraag :joy:

Ik kan me windows 95 niet herrineren maar misschien hadden m’n ouders dat wel

Wij hadden eerst een Amiga en toen een Apple Macintosh Performa. :smiling_face_with_three_hearts:
Uit noodzaak voor school wel later een windows laptop gehad, maar geen idee wat dat was, denk 95.

Kijk, jij begrijpt mij tenminste.

1 like

droog idee dat de startknop toen een heel ding was

2 likes

Oh dacht dat dit over hoofddeksels ging.

1 like

Nou wij hadden dus altijd Apple en ik vond het helemaal kut want in die tijd werden de meeste games/programma’s alleen voor Windows gemaakt. Dus ik kon geen Sims spelen en ook niet op msn terwijl al mijn vrienden dat wel hadden. :pleading_face: Uiteindelijk hadden we wel een Windows computer en kon ik eindelijk msn’en haha, good times.

3 likes

Matcha pancakes :drooling_face::drooling_face::drooling_face: ik krijg zo’n trek van deze polls

1 like

Ik heb weer ff een rant hoor. Ik haat die applefanaten die trots verkondigen “IK HEB ALTIJD APPLE GEHAD!!!” oké superchill voor je dat je altijd loyaal bent geweest aan een bedrijf dat winst maakt dmv mensonterende omstandigheden én je hebt nog nooit wat anders geprobeerd dus je WEET niet eens of Apple wel de holy grail is die jij vindt dat het is.

1 like

Hoi je mag me ook gewoon citeren maar als 5-jarige had ik niet echt invloed op welk merk computer mijn ouders kochten, jij wel? Was me op die leeftijd ook zeker niet bewust van werkomstandigheden bij fabrikanten, vond het vooral belangrijk dat ik De Krijtjesfabriek en Sims 1 kon spelen.

31 likes

En nu kopen ze opladers voor de opladers van hun oplader.

3 likes

Heeft Dell trouwens wel een eerlijke supplychain of is dat niet ook gewoon allemaal Made in Bangladesh? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er, op Fairphone na misschien, een technologiebedrijf is waar de productie wel in eerlijke omstandigheden gaat.

16 likes

Ja zo ging het precies :sweat_smile: En dan met mijn ooms en mijn opa erbij… Ik word niet gauw rood, maar toen had ik echt een hoofd als een tomaat :joy:

1 like

En het begon zo gezellig.

2 likes

Unrelated maar omg, De Krijtjesfabriek :heart:

3 likes

Beste videogame ooit gemaakt :sparkling_heart:

image

1 like

Lekker klef maar dat is mijn partner. Hij werkt hard en gaat door ongeacht welke tegenslag (ik zou al 10x hebben opgegeven). Daarnaast heeft hij al vanaf jongs af aan een bepaald doel en het lijkt erop dat het hem gaat lukken.

1 like