Stel je persoonlijke vraag #25

Gelukkig is Microsoft wel een ethisch verantwoord bedrijf

6 likes

Dat laatste kun je ook omdraaien toch? Als je altijd Windows hebt gehad, kun je niet weten of Windows de holy grail is en apple kut is. Uiteindelijk komt het toch neer op persoonlijke voorkeur.

6 likes

Elke computer waar je niet de complete versie van de Sims 2 op kan spelen is gewoon ruk

7 likes

Haha ja zit wat in. Maar dat lijkt me wel iets wat je je bedenkt voordat je een iMac/MacBook/pc/whatever koopt.

1 like

Haha same hier! Alleen dan met streeetdance. Een optreden en een lichte broek. Echt top die eerste keer :+1:t4: Vooral toen ik even ging zitten merkte ik dat die tampon toch echt niet ver genoeg zat. Wist ik veel.

Snap eigenlijk sowieso totaal niet waarom je cool zou doen om een bepaald computermerk of besturingssysteem, echt fucking /care wat jij gebruikt, ik heb toch verder totaal geen boodschap aan of interactie met jouw apparaten.

23 likes

Ik heb wel Sims 1 op de apple gespeeld hoor. En ook veel te veel tijd op msn doorgebracht.

Alhoewel mijn broertje en ik meer op ICQ zaten, dat was denk ik net ervoor nog.

Heb jij ICQ gebruikt?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer
  • Wat is dat?!

0 stemmers

image

3 likes

Jaaa ik vond dat zo cool, je kon met de hele wereld chatten

2 likes

Huh ik had het helemaal niet over jou? Je zegt zelfs iets negatiefs over Apple dus je valt niet eens in mijn “doelgroep”. Ik had een hele irritante collega in gedachten.

En tuurlijk zijn al die techbedrijven kut, maar het gaat me om die fans die zo loyaal zijn aan het merk. Ik heb nog nooit een die hard Microsoft fan meegemaakt :joy:

1 like

Oh dat is meer sarcastisch. Echt een vervelende bemoeial buurman namelijk. Dus dan is het van “ik kwam onze vriend weer tegen”.

1 like

Ik voel me echt oud als ik hier goede herinneringen aan heb en mensen hier niet eens weten wat het is :sweat_smile:

@Kauai er zijn niet heel veel die hard Windows fans, maar wel enorm veel Apple haters. Ik ben opgegroeid met Mac en Windows (mijn vader had altijd beide en was overal vroeg bij) en kan met beide systemen alles, maar als ik dan vertelde dat ik thuis een Mac had dan waren er zoveel mensen die gingen haten daarop dat het echt niet beter was. Of vonden dat ik alleen maar Apple wou, terwijl ik beide systemen prima vind. Ik werk op een iMac en dat is heel fijn voor m’n werk, maar werk met excel liever in een Windows omgeving (via Citrix) dan Excel op m’n Mac besturingssysteem, want dat werkt gewoon beter.

Als iemand advies wil over wat ze moeten nemen vraag ik altijd wat ze ermee willen doen en wat ze verwachten, want het verschilt gewoon per persoon wat voor jou goed werkt.

7 likes

Wow haha ik voel me letterlijk weer even 14 als ik dit hoor, bijbehorende geuren en smaken en alles erbij :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb laatst echt tegen 1 van mijn planten gepraat alsof het mn kind was. Ik was ergens op youtube beland waarin werd beweerd dat planten schreeuwen als ze bijv. Uit de grond werden getrokken (wat de mens niet kan horen). Toen ik water gaf zei ik, ‘jaaa nou gaat het weer goed heeeee’. Vreselijk haha.

6 likes

Als iemand waar je bevriend mee bent vertelt aan jou tegen vaccineren te zijn? Niet specifiek tegen covid maar in het algemeen tegen vaccineren?

• Daar zou ik liever geen contact meer mee hebben
  • Prima, ieder zijn mening
  • Ik ben zelf tegen vaccineren
  • Ik weet het niet
  • Doei vriendschap

0 stemmers

Ik heb dus 1 zo’n vriend. En die vertelt wel rustig waarom hij tegen vaccineren is, dat scheelt een hoop.

Ik vertik het om sexy te doen, dat past echtniet bij mij. Dat wil niet zeggen dat ik als een lompe hork op je pik ga zitten maar alsjeblieft nee. En ik ben door bedpartners wel sexy gevonden. Ik heb er bijna een aversie tegen wat ook niet goed is. Misschien ook omdat mensen die zichzelf sexy of geil vinden, (wat dan zo overkomt op mij) ik dus nooit sexy vind.

Nog een reden waarom Dwight geweldig is:

2 likes

Niet prima, zou het wel kut vinden, maar niet dat ik dan geen contact meer zou willen. Zou waarschijnlijk proberen die persoon te overtuigen om toch te vaccineren.

6 likes

Niet prima, ik zou het zeker jammer vinden en de discussie er over aangaan, ook om te zien waarom. Maar het is voor mij ook niet direct een reden om de vriendschap te verbreken. Dus “niet prima, maar ieder z’n eigen mening.”

11 likes

Ja eens met dit. Zo lang zij respect hebben voor het feit dat ik er wel voor heb gekozen (en ze kunnen begrijpen waarom) en zij daar zelf niet voor kiezen (om welke reden dan ook) dan kan dat naast elkaar bestaan. Als ze gaan schreeuwen dat ik nu een 5g chip heb weet ik waar het gat van de deur (of de “leave meeting” knop van zoom) zit. :slight_smile:

3 likes

In mijn vriendengroep zit iemand die anti vaccinaties is. Het is een heel leuk en lief persoon en ik kwam pas achter dit standpunt nadat iemand anders uit de groep dit een keer terloops noemde, en toen kende ik diegene al jaren. Ik heb daar wel een mening over, en denk nu misschien wel een beetje anders over diegene, maar diegene weet dat zijn/haar mening niet gedeeld wordt in de groep maar we spreken er gewoon nooit over. Het scheelt dat ik die persoon ook niet zo vaak zie, dan is dat ook makkelijker.
Ik heb niet gestemd overigens omdat geen van de antwoorden echt de lading dekt.

Ik word altijd zo blij als jij weer een poll post en je weet dat je kunt gaan puzzelen om de logische antwoorden eruit te vissen en te combineren hahaha :smiley:

3 likes