Oh ik vind zo’n badmat echt heerlijk zacht voor m’n voetjes!
Al mijn haren doen regelmatig pijn, ook als ik het gewoon los draag
Ik zeg altijd dat m’n haarzakjes aan het gillen zijn als ik last van m’n staart krijg.
Naar aanleiding van een discussie met mijn vriend, die met “Weekend! Nu kunnen we lekker uitslapen!” altijd bedoelt dat hij tot 8.00 gaat slapen en dat dan ook echt als uitslapen ziet
- 7.00
- 7.30
- 8.00
- 8.30
- 9.00
- 9.30
- 10.00
- 10.30
- 11.00
- 11.30
- 12.00
- 12.30
- 13.00
- 13.30
- 14.00
- Anders
0 stemmers
Maar ik heb 2 kinderen.
Mijn vriend en ik hebben allebei één weekenddag uitslaapdag en no way dat ik dan voor 11.30 beneden kom hoor. Maar slapen doe ik dan meestal tot half 10 of 10 uur.
Bij lekker uitslapen denk ik gewoon aan ‘geen wekker en ik zie wel wanneer ik wakker word’. Bij mij is dat wel meestal niet later dan 9u-9u30
Als mijn vriend geen wekker zet slaapt hij rustig tot 14:00, echt de eeuwige puber. Als ik zelf wil uitslapen hoop ik iig niet voor 11:00 wakker te worden, maar gebeurt meestal toch wel
Ligt er ook aan hoelaat normaal je wekker gaat maar voor mij is 8:00 dus ook rijkelijk uitslapen
Ik kan echt niet meer uitslapen. Ik word op z’n laatst om half negen wakker maar doorgaans gewoon tussen 06:15 en 07:15. En die tering stampers boven helpen ook niet
Ik word als ik kan uitslapen om 0800 alsnog wel wakker (lang leve vroege diensten) maar as we speak (0645) ben ik al een uur wakker omdat mijn vriend om 05 45 had besloten dat de dag wel kon beginnen hij denkt dan altijd dat ie stil opstaat en mij laat slapen maar word er altijd wakker van en lijkt elke week vroeger te worden jemig
Het is echt mijn droom om weer eens uit te kunnen slapen tot 8.00 uur. Ik word altijd om 6 uur wakker in het weekend en ben dan klaarwakker. Hoe laat ik ook ga slapen.
Ligt er een beetje aan ook hoe laat ik ga slapen. Ik slaap meestal rond de 5-6 uur per nacht dus als ik op vrijdag nacht om 4 uur ga slapen en 10 uur wakker word denk ik ooh uitgeslapen. Maar ik heb alsnog 6 uur geslapen dus het is alsnog een normale nacht
Gister sliep ik om half 1 al en nu niet wakker dus ik heb een uur ‘uitgeslapen’
Vroeger vond ik dat altijd zo kut als ik bij een vriendin sliep die tot in de eeuwigheid uitsliep. Terwijl ik al uren wakker was. Ik heb 10 uur ingevuld maar ik slaap eigenlijk zelden langer dan na 9 uur.
Als ik geen wekker hoef te zetten en een beetje uitgerust wakker word vind ik het al prima. Vobd het eerst irritant dat ik altijd zo vroeg wakker werd (meestal tussen 7 en half 9) maar nu vind ik het eigenlijk wel chill, lijkt de dag toch weer ietsje langer te duren
supermarkt heeft dat bij ons
Met chips eten vind ik het altijd zo kut als de bodem in zicht komt en je je hand zo ver in de zak moet steken en die vettige kruimels aan de binnenkant van de zak aan je hand komen. Dus ik knip, als ik tweederde van de zak op heb, de bovenste helft eraf, zodat ik daar geen last van heb.
- Ik vind dit geen vervelend gevoel
- Ik vind dit ook een vervelend gevoel maar ach, de sensatie van het chips eten overheerst dus kan er wel mee dealen
- Ik vind dit ook een vervelend gevoel dus ik doe iets om dit te fixen (bijv. wat ik doe of uit een bakje eten)
- Ik eet nooit chips/anders
0 stemmers
ik schud de chips gewoon naar me toe
En zonder maatregelen als het even kan.
Geen verkouden kinderen thuis, geen online les voor die 3 die thuis zitten.
Geen verplichte groepjes/tweetallen vanaf groep 4, lekker 's middags buiten spelen als het zonnig is i.p.v. de verplichte vaste tijden. Groepsoverstijgend werken.
Geen hele klassen in quarantaine.
En op vrijdag de borrel
Als over psychologie en problemen oh en pakketjes ergernissen en weer ergernissen. Waarom zou ik die van iemand anders willen lezen. Zó saai