Stel je persoonlijke vraag #25

Vroeger vond ik dat altijd zo kut als ik bij een vriendin sliep die tot in de eeuwigheid uitsliep. Terwijl ik al uren wakker was. Ik heb 10 uur ingevuld maar ik slaap eigenlijk zelden langer dan na 9 uur.

24 likes

Als ik geen wekker hoef te zetten en een beetje uitgerust wakker word vind ik het al prima. Vobd het eerst irritant dat ik altijd zo vroeg wakker werd (meestal tussen 7 en half 9) maar nu vind ik het eigenlijk wel chill, lijkt de dag toch weer ietsje langer te duren

1 like

supermarkt heeft dat bij ons

1 like

Met chips eten vind ik het altijd zo kut als de bodem in zicht komt en je je hand zo ver in de zak moet steken en die vettige kruimels aan de binnenkant van de zak aan je hand komen. Dus ik knip, als ik tweederde van de zak op heb, de bovenste helft eraf, zodat ik daar geen last van heb.

Zo dus

Ja ik lig nog in bed de overgebleven chips van gisteren te eten

• Ik vind dit geen vervelend gevoel
  • Ik vind dit ook een vervelend gevoel maar ach, de sensatie van het chips eten overheerst dus kan er wel mee dealen
  • Ik vind dit ook een vervelend gevoel dus ik doe iets om dit te fixen (bijv. wat ik doe of uit een bakje eten)
  • Ik eet nooit chips/anders

0 stemmers

ik schud de chips gewoon naar me toe

9 likes

En zonder maatregelen als het even kan.

Geen verkouden kinderen thuis, geen online les voor die 3 die thuis zitten.
Geen verplichte groepjes/tweetallen vanaf groep 4, lekker 's middags buiten spelen als het zonnig is i.p.v. de verplichte vaste tijden. Groepsoverstijgend werken.
Geen hele klassen in quarantaine.
En op vrijdag de borrel :see_no_evil:

2 likes

Als over psychologie en problemen oh en pakketjes ergernissen en weer ergernissen. Waarom zou ik die van iemand anders willen lezen. Zó saai

2 likes

Ik zou haar dan liever een (deel van de) outfit cadeau geven dan mijn eigen pak/jurk uitlenen. Het hoeft ook helemaal niet heel duur te zijn, en zeker als je het met een groep doet kan je wel echt iets moois regelen dan.

24 likes

Is dit gebaseerd op een reddit post van gister?

Daar was precies dit scenario en degene die de jurk had geleend was van plan de jurk te laten verven, toen heeft ze (originele eigenaar) de jurk weer teruggevraagd want dat was niet de bedoeling met een geleende jurk :exploding_head:

1 like

ik vind werkergernissen altijd heel ongemakkelijk om te lezen, dan denk ik, ben je niet bang dat die persoon hier meeleest oid?

En andermans relaties, zo saai. Dat mensen dan heel blij iets posten van ‘oh mijn vriend is zo lief hij heeft net voor me gekookt en boodschappen gedaan :two_hearts:’ dan denk ik ook hé, wat is daar bijzonder aan.

19 likes

Haha heb je een linkje? Klinkt als goede drama

Vind t heel grappig hoe precies even dit verdeeld is nu
20/20 en 4/4.

1 like

Ik wil mijn jurk nog altijd een keer aan met carnaval.

13 likes

Zou dan liever met haar samen een te gekke (vintage) jurken shoppen en die betalen / meebetalen.

Mijn ‘jurk’ bestond uit 3 losse onderdelen, dus zou dan wel bijvoorbeeld het rok gedeelte prima willen uitlenen maar dan samen iets anders om het mee te combineren uitzoeken oid.

5 likes

Ja de lat voor mannen ligt vrij laag heb ik het idee. Dat geluk dat een relatie heet topic, is echt het allersaaiste topic ooit. Andere topics haal ik nog wel genoeg irritainment uit.

26 likes

Ik vind die relatie-ergernissen van als een ander weer minder in het huishouden doet altijd heel saai (en inkomstenverdeling ook) en de lastigere problemen wel interessant. Maar dat komt echt als een soort lijkenpikker over ofzo, alsof ik alleen maar dood en verderf wil lezen.

4 likes

Nee ik zou hem niet uitlenen als ik er ooit 1 zou hebben. Ik zou bang zijn dat hij haar dan beter staat. Ik sponsor wel wat geld.

1 like

Niet zo zeer een topic maar die eeuwige saaie discussies bij bepaalde onderwerpen waar altijd dezelfde mensen dan weer op reageren en na een maand precies hetzelfde weer :joy:

6 likes

Ik zou diegene op een andere manier steunen/helpen om voor een mooie jurk te zorgen. Het is niet dat ik het diegene niet gun, maar mijn jurk was speciaal voor mij gemaakt en er kleven voor mij alle speciale herinneringen van mijn trouwdag aan vast. Dat is voor mij zo bijzonder en belangrijk dat ik dat graag voor mezelf wil houden en niet wil mixen met andermans bruiloft en andermans herinneringen en geluk. Zou het bijvoorbeeld ook al niet chill vinden als iemand voor de grap mijn jurk een keer zou willen passen ofzo. Misschien raar maar zo voelt het nu eenmaal.

7 likes

• Linksboven
  • Rechtsboven
  • Linksonder
  • Rechtsonder

0 stemmers

3 likes