Stel je persoonlijke vraag #25

Ja en dan krijg je dit

52 likes

Hahaha ja daarom :rofl: Of zalm wraps met roomkaas.

15 likes

Ik ben wel echt een ho voor truffelmayo, maar koop dat gewoon bij de appie dus ik zou het niet luxe willen noemen gelukkig

2 likes

Ja, maar op werk. We hebben ons product zowel regulier als luxe. Vreselijke term, maar ik gebruik het dus dagelijks.

2 likes

Misschien moet je een keer een Hello Fresh box bestellen om dat ultieme luxe gevoel te ervaren.

17 likes

Ik ben niet van in bad gaan, dus vind een bad geen luxe. Misschien als het een jacuzzi was
 Maar een grote bak met stilstaand water? Nee.

9 likes

Mijn sociale huurwoning heeft een bad en heb echt geen luxe huis.
Als mijn bad luxe was, dan was ie een stuk groter met jetstreams enzo

1 like

Alleen als term ‘luxepoes’ lol

Een luxe bad.

69 likes

Echt een droom dit hoor

Natte droom zelfs

16 likes

In mijn vorige huis had ik een bad, maar dat was ook mijn douche. Ik hou totaal niet van in bad gaan, dus dan voelt het niet als een luxe als je douche daar in zit. Ben veel blijer met mijn losse douche nu, ook al heb ik geen bad meer.

1 like

:joy:

Heb jij last van faalangst?

• Ja best wel
  • Nee maar vroeger wel, ik ben er zo vanaf gekomen:
  • Nee nooit gehad
  • Klein beetje

0 stemmers

Heb je ooit;?
Anoniem

• Vreemdgegaan
    • Gestolen
    • Gevochten
    • Ingebroken
    • Over iets ergs gelogen
    • Stiekem gerookt/geblowd/gedronken als puber
    • Iets expres vernield van een ander

0 stemmers

Misschien moet dit multiple choice zijn.

7 likes

Nee dat woord is één van mijn forumergernissen.

“Luxe afbakbroodjes.” :nauseated_face:

Edit: fuck eerst verderlezen dan reageren.

4 likes

Vind je vreemdgaan eerder een keuze of een ongeluk/fout (mistake).

• Een keuze
  • Een fout(je)

0 stemmers

Geloof je dat iemand die van zijn partner houdt kan vreemdgaan?

• Ja, dat kan, staat los van elkaar
  • Nee, als je van iemand houdt doe je dat niet

0 stemmers

Een foutje is een vaas kapot laten vallen. Je geslachtsdelen in/op/om die van een ander laten vallen is nog nooit per ongeluk gebeurd durf ik wel te stellen.

43 likes

Ik heb spullen vernield die mijn moeder kwam halen tijdens de scheiding. Wij woonden met vader in ons huis en zij was vertrokken en wilde toen de helft van alles en heeft die spullen toen op eenochtend in de hal gezet en zou ze later komen halen. nou daar zateb ook spullen van mij tussen die op zolder lagen en zij mee wilde nemen (terwijl ik nog bij mijn vader zou blijven op dat moment). Die spullen heb ik toen teruggepakt en omdat ik zo boos was (over alles op haar) heb ik toen de wasmand, 2 lampen en een deken vernield. Helaas kwam ze achter de lampen en moest mijn vader toen 2 andere lampen geven aan haar. Dus uiteindelijk had ik alleen mijn vader ermee.
Heb toen wel gezegd dar ik ze gesloopt had, maar vond hij niet erg en snapte hij wel. Die andere lampen waren toch lelijk zei hij

Ben nog steeds boos btw😬

16 likes