Voor de coronacrisis zag ik er al zoals linksonder uit.
Ik heb schijnbaar een quarantaine glow up afgelopen week gedaan want ik ging van rechtsonder weer naar linksboven.
Ik ben eigenlijk een combi van 2, 3 en 4
Ik eet alles, maar om nou te spreken van mijn lievelingsgroente. Neuh.
Wat vind je van de videoâs van Klikbeet?
- Vaak grappig
- Stom
- Niet grappig
- Ik ken Klikbeet niet
- Soms grappig, soms niet
- Ontzettend kut
- Geen mening
0 stemmers
Gebruik jij het bijvoeglijke naamwoord âluxeâ vaak? Als in âluxe borrel plank, Luxe cadeau, luxe hotelovernachtingâ
Ik zie het ineens overal maar hoor het mezelf nooit zeggen
- Ja vaak
- Ja maar dan vind ik dat het ook echt heel luxe is
- Ja soms
- Nee nooit eigenlijk
- Née en vind het stom als anderen het gebruiken
0 stemmers
Ik pis echt in mijn broek van het lachen als iemand met luxe broodjes, hapjes of iets dergelijks aankomt.
Hahaha ja daarom Of zalm wraps met roomkaas.
Ik ben wel echt een ho voor truffelmayo, maar koop dat gewoon bij de appie dus ik zou het niet luxe willen noemen gelukkig
Ja, maar op werk. We hebben ons product zowel regulier als luxe. Vreselijke term, maar ik gebruik het dus dagelijks.
Misschien moet je een keer een Hello Fresh box bestellen om dat ultieme luxe gevoel te ervaren.
Ik ben niet van in bad gaan, dus vind een bad geen luxe. Misschien als het een jacuzzi was⊠Maar een grote bak met stilstaand water? Nee.
Mijn sociale huurwoning heeft een bad en heb echt geen luxe huis.
Als mijn bad luxe was, dan was ie een stuk groter met jetstreams enzo
Alleen als term âluxepoesâ lol
Echt een droom dit hoor
Natte droom zelfs
In mijn vorige huis had ik een bad, maar dat was ook mijn douche. Ik hou totaal niet van in bad gaan, dus dan voelt het niet als een luxe als je douche daar in zit. Ben veel blijer met mijn losse douche nu, ook al heb ik geen bad meer.