Heb jij last van faalangst?
- Ja best wel
- Nee maar vroeger wel, ik ben er zo vanaf gekomen:
- Nee nooit gehad
- Klein beetje
0 stemmers
Heb jij last van faalangst?
0 stemmers
Heb je ooit;?
Anoniem
0 stemmers
Misschien moet dit multiple choice zijn.
Nee dat woord is één van mijn forumergernissen.
âLuxe afbakbroodjes.â
Edit: fuck eerst verderlezen dan reageren.
Vind je vreemdgaan eerder een keuze of een ongeluk/fout (mistake).
0 stemmers
Geloof je dat iemand die van zijn partner houdt kan vreemdgaan?
0 stemmers
Een foutje is een vaas kapot laten vallen. Je geslachtsdelen in/op/om die van een ander laten vallen is nog nooit per ongeluk gebeurd durf ik wel te stellen.
Ik heb spullen vernield die mijn moeder kwam halen tijdens de scheiding. Wij woonden met vader in ons huis en zij was vertrokken en wilde toen de helft van alles en heeft die spullen toen op eenochtend in de hal gezet en zou ze later komen halen. nou daar zateb ook spullen van mij tussen die op zolder lagen en zij mee wilde nemen (terwijl ik nog bij mijn vader zou blijven op dat moment). Die spullen heb ik toen teruggepakt en omdat ik zo boos was (over alles op haar) heb ik toen de wasmand, 2 lampen en een deken vernield. Helaas kwam ze achter de lampen en moest mijn vader toen 2 andere lampen geven aan haar. Dus uiteindelijk had ik alleen mijn vader ermee.
Heb toen wel gezegd dar ik ze gesloopt had, maar vond hij niet erg en snapte hij wel. Die andere lampen waren toch lelijk zei hij
Ben nog steeds boos btwđŹ
In het algemeen, denk je dat je kunt vreemdgaan?
0 stemmers
Vind je het naĂŻef als mensen denken dat ze niet vreemd kunnen gaan?
0 stemmers
In de relatie waarin ik nu zit; nee.
Maar als ik in een manipulatieve relatie zat waarin ik geen liefde zou krijgen maar ook niet zou durven weggaan uit de angst voor geweld of wat dan ook, misschien dan wel.
Mijn vraag was algemeen, dus onafhankelijk van je situatie nu. Ik zal het er even bij zetten.
Ik denk dat sommige mensen het niet in zich hebben om vreemd te gaan omdat sommige mensen echt ongeremd loyaal zijn (dit vind ik zelf geen positieve eigenschap trouwens), ook als de liefde en plezier allang uit de relatie zijn en ze snakken naar een nieuw iemand.
Maar denk dat 80% zeker wel vreemd kan gaan onder de juiste omstandigheden en iets van een kwart zou het makkelijk en zonder spijt doen denk ik.
Ik vind het geen teken dat je niet van iemand houd, maar vind erover liegen als het je gevraagd wordt wel een teken dat je iemand niet echt lief hebt. Wat voorn relatie heb je dan als je er niet open voor uit kan komen dat je foutje hebt gemaakt.
Denk je dat vrouwen vaker vreemdgaan, mannen vaker of even vaak?
0 stemmers
Ik denk even vaak, maar dat je het over meer mannen hoort omdat mannen het eerder stoer vinden en erover opscheppen en vrouwen niet.
Maar mannen zĂjn dan ook stoer en vrouwen zijn sowieso sletten maar als ze vreemdgaan zijn het hoeren
Haha zie dat ik in de verre minderheid ben dus even een toelichting: Een foutje klinkt een beetje als âoepsie!â en dat vind ik het niet, maar ik denk niet dat het in alle gevallen een hele bewuste keuze is a la ânĂș ga ik vreemdâ. Natuurlijk moet je idd heel veel stappen zetten om bij iemand in bed te belanden, maar als mensen vreemdgaan zien ze dat achteraf over het algemeen als een fout/ongeluk en niet zo van âdat deed ik even heel bewustâ (mag ik hopen). Dus in die zin is het een fout die je dan begaan bent
Edit: ook emotioneel vreemdgaan (bijv verliefd op iemand anders worden, of een vriendschap net de grens richting romantiek/seks trekken) is niet altijd een bewuste keus. Ik denk dat dat je kan overkomen en dat je dan wel wel zelf kan kiezen of je wel of niet verder gaat met die gedachte
Haat dat. Het is sowieso iets vreselijks, waarom willen mannen er stoer mee doen bah.
Ik denk dat ze even vaak vreemd gaan. Vrouwen zijn alleen wat slimmer om het te verbergen denk ik.
Ik moest dit drie keer lezen
Wat is het betere geslacht tussen de man en de vrouw?
0 stemmers
Ik ben regelmatig vreemdgegaan maar had dan ook nooit een normale relatie. Ik vond de spanning ook gewoon veel te leuk en ik hoop niet in de toekomst dat ik die kriebels weer krijg, al denk ik dat ik inmiddels er wel aan toe ben om er veel eerlijker over te zijn.