Stel je persoonlijke vraag #25

Even stom hate all the people

46 likes

Ja gelukkig wel, dat idee vind ik gewoon echt niet chill om de rest van mijn leven alleen maar seks met 1 iemand te hebben.
Heb echt hele foute periodes in mijn leven gehad, wil alleen echt niemand pijn doen

Stalk jij je ex weleens op social media?

• Ja en ik ben nu single
  • Ja en ik zit ik een nieuwe relatie
  • Nee en ik ben single
  • Nee en zit in nieuwe relatie
  • Nvt heb geen ex

0 stemmers

Anoniem

Ja soms wel maar meer voor de leedvermaak met zijn vriendin :joy:. En dan neemt hij haar weer ergens mee naartoe en denk ik romantisch hoor daar gingen we ook vroeger naartoe

9 likes

Ahh dat lijkt me echt kut als je als nieuwe vriendin zijnde dat zou weten of daar zou achterkomen ook. Dat jullie favoriete plekjes ook de plekjes van hem en zn ex waren.

Wilde jij vroeger geadopteerd zijn en daar op dramatische wijze achter komen? Mn moeder slette natuurlijk lekker rond voor ze kinderen kreeg met veel spannendere mannen dan mn vader (die heel lief is verder hoor) maar hoopte heel lang dat een van hen stiekem mn paps was, leek me cooler dan twee burgertrutten

• Ja hoopte op een spannendere ouder
  • Ja omdat mn eigen ouders kut waren
  • Nee

0 stemmers

Ja vooral omdat mijn vader echt waardeloos was! Ik hoopte ook heel erg dat het dan een super rijk gezin zou zijn! Helaas is het wel duidelijk dat we familie zijn :expressionless:

Ik heb trouwens een vriendin die op latere leeftijd haar echte vader vond en die bleek dus heel rijk te zijn, maar helaas betekend het niet dat het dan ook leuke mensen zijn…

4 likes

lol ik fantaseerde wel eens desperate housewives stijl dat ik erachter zou komen dat mn ouders eigenlijk mn opa en oma waren en dat ik een coole jonge moeder ergens rond had lopen ipv mn oude ouders (love u guys) (bij nader inzien niet erg coole moeder die z’n kind door haar ouders laat opvoeden en er zelf vandoor gaat)

3 likes

Haha ja ik droomde ook van een Secret millionaire, maar vooral een niet-Nederlander.

Ik vind het nog steeds ZO SAAI dat ik twee Nederlandse ouders heb en daarmee in dezelfde tata categorie behoor als Monique Smit. Ik had zo graag een tweede nationaliteit gehad als iemand uit San Marino of iets anders leuk obscuurs maar nee hoor.

7 likes

Ja ik hoopte op twee excentrieke rijke ouders en een verloren tweelingzus, maar ja helaas

6 likes

Ik hoopte ook op een ā€˜Parent Trap’ achtige tweelingzus inderdaad.

15 likes

Ahhh, zielig.

Ja, mijn oma is dus Brits(!!!) en ik en mijn zusje melken dat echt compleet uit! :+1::+1:
Ik heb vroeger ook meerdere keren de Britse vlag op mijn nagels gelakt en sowieso die vlag overal zichtbaar gemaakt. Ik hoop vooral dat mensen het zien en omdat ik best donker haar heb vragen idd soms mensen waar ik vandaag kom :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Het is ook ongeveer het tweede wat ik mensen vertel(eerste is dat ik vegan ben ofc).

18 likes

Ik had soms wel eens de fantasie dat ik was verwisseld met een andere baby. Toen ik namelijk als zesjarige in het ziekenhuis kwam, dacht de baliemedewerker dat ik een tweeling was. Ze vertelde vervolgens dat toen ik geboren was er rond hetzelfde tijdstip een ander meisje was geboren met dezelfde (niet echt veel voorkomende) achternaam, in hetzelfde ziekenhuis. Ik leek nooit echt op mijn ouders, dus mijn fantasie ging alle kanten op haha

20 likes

Had je als kind ook visioenen dat je nog een glow up zou krijgen en dan net als in de tienerseries die je keek van lelijke eend naar prachtige zwaan zou gaan?

• Ja
  • Nee
  • Still waiting

0 stemmers

Cool!
Heb je dat meisje ooit ontmoet.
Ik zou het cool vinden als ik daar een bericht over krijg.

1 like

Wow ik vraag me echt af waarom je hier (eigenlijk anywhere) op mannen zou stemmen

Edit ja nee hoe langer ik er over nadenk hoe meer bizar ik het vind

8 likes

Nee heb haar nooit ontmoet! Weet haar voornaam ook, want die lijkt erg op de naam van mijn moeder dus makkelijk te onthouden. Zocht haar vroeger wel eens op op facebook, maar nooit een bericht gestuurd.

Ik wilde eigenlijk stemmen allebei kut

Maar ik ken persoonlijk meer kut wijven dan kut mannen en ik haat het dat ik mediocre bitches hoor lief te hebben puur omdat ze vrouw zijn.

Mn besties zijn vrouwen uiteraard, maar ik heb wel een hekel aan heel veel andere vrouwen. Meer mannen vallen in de mwah wel oké categorie bij mij, vrouwen sneller in de óf fantastisch óf allergie zone

Ik ben neutraler over mannen denk ik.

6 likes

Er is dus inmiddels in Nederland een petitie opgezet tegen dit programma, die al meer dan 50.000 (!!) keer is ondertekend.

Wat maakte dat je up glowde?