Stel je persoonlijke vraag #25

oh hij ziet er anders wel prima uit vind ik, maar dat is kut ja


@Maestoso snap ik ;p

2 likes

Hahah toevallig! Weet ook niet wat het is. Op de foto ziet hij er wel prima uit, maar het houdt niet lekker vast ofzo.
@Edin hahah ja wat jij dus ook zegt.

1 like

Hahaha ja idd en hij is ook net klein of zo omdat hij zo raar afloopt

1 like

Ik heb alle niet chille mokken weggegooid dus heb dit probleem nooit meer :sunglasses:

9 likes

Zeg jij altijd iets van daag, bye, tot ziens oid. Aan de telefoon of hang je ook wel eens zo op? Niet uit woede of irritatie maar gewoon omdat dat normaal is voor jou?

  • Nee ik sluit altijd wel het gesprek af met daag oid.
  • Nee meestal sluit ik niet zo het gesprek af en hang ik gewoon op
  • Het verschilt per gesprek en per persoon

0 stemmers

Ik had net een vriend van mijn vriend aan de telefoon en ik weet dat die dat sowieso wel doet, dus gewoon ophangt maar ik denk altijd. Eh ok? Het was dus 'ok I will send it to you.

Haha mag dat?

Mn vader nam vroeger ( in de tijd dat je dus niet wist wie dr belde) gewoon op met “hallo?”
Kapot droog.

8 likes

Ik heb een collega op een andere locatie die echt nooit wat zegt als hij ophangt. Gesprek klaar en klap, hoorn erop. Dus nu is het voor mij en mijn collega’s op mijn locatie sport geworden om eerder op te hangen dan hem. Als het gesprek klaar is zo snel mogelijk ‘doei’ en ophangen. Soms win ik.

Echt spannend kantoorleven heb ik.

55 likes

Oh dat vind ik eigenlijk niet raar, doe ik ook als ik niet weet wie het is

4 likes

Nja toen ik t overnam en ook gewoon alleen hallo zei heeft mn moeder erin gedramt dat ik altijd hallo met soy moest zeggen haha

Ohnee wachr het was andersom als hij andere belde zei hij alleen hallo.

1 like

Same, ik zeg hooguit nog mijn voornaam als ik weet dat ik een telefoontje kan ontvangen, maar onbekende nummers hoeven niet gelijk mijn hele naam, functie, citoscore en doopceel te weten.

9 likes

Haha ik vind dit grappig. :smiling_imp:
Mn vriend deed dit zelf eerst ook en ik zei huh je kunt toch wel wat zeggen. Dus hij moet iig bye zeggen. Tegenover je collega’s vind ik het al helemaal lomp overkomen om zo op te hangen. Ja niet in jouw geval dan, hoop dat je nog vaak mag winnen.

2 likes

Ik vind juist dat de ander moet zeggen wie die is, jij belt mij dus jij weet al als het goed is wie ik ben, dus de beller moet het eerst zeggen vind ik.

Oh andersom, ja dan vind ik het wel rude. Zeg me wie je bent en wat je van me wil! Dan kan ik nog verkeerd verbonden zeggen als het me niet aanstaat

4 likes

Haha ja het is verder echt een hele chille collega, dus dat scheelt. Denk niet dat hij doorheeft alleen dat we er nu een spelletje van hebben gemaakt omdat we een stel verveelde kleuters zijn haha.

2 likes

Als het café zelf geen eten serveert, is dat nooit een probleem.

1 like

Klinkt als een topic voor jou. Mijn mok staat daar wel ergens tussen.

2 likes

Ik weet nog dat ik als vakantiewerk bij de rabobank werkte, en ik had dan zo’n hele verveelde ‘collega’. Die deed me aan Jim van the office denken. Ik zat met hem aan het bureau en hij daagde me altijd uit om bijv. De telefoon op te hangen met ‘ok fijne dag en superdoei’. Etc. Vonden we ook zo grappig.

6 likes

Haha sorry maar waarom is er niet een “ja” optie?

In het Nederlands nooit, zeg altijd doei. In het Engels wordt er niet altijd doei gezegd. Ik hang heel vaak de telefoon op met bijv “thanks” als laatste. Vooral op het werk.

1 like

ahaha het ging me juist om de minst favoriete mokken dus dat leek me niet de juiste plek :stuck_out_tongue:

Mijne doet dit nog steeds op de huistelefoon als er gebeld wordt.
En juist als hij mij belt op m’n mobiel en ik zeg heee zegt ie ‘ja met papa’ ja hehe dat zie ik toch.

3 likes