Stel je persoonlijke vraag #25

Oh, heb in overheen gelezen! Dan is dat niet het topic voor jou nee :rofl:

1 like

Zeker met warm weer en er mensen gewoon kunnen aansluiten aan je tafeltje. Ik mis het :sob:

6 likes

Is dit iets van Amerikanen? Ik zie ze dat in series ook altijd doen, echt super onbeleefd naar mijn maatstaven.

1 like

Ik denk niet dat series daarin een goed beeld geven. Anders zag je in nederlandse series ook 5 minuten lang “Ja joee doee
 ja 
 jaa. Is
 is goed ja
 joee doeeg
 daag”

4 likes

Nee ik twijfelde al, maar ik dacht dat ik het misschien eens in het echt had gezien? Naja, nevermind

1 like

Ik wou dat dit een ding was in Nederland. Dan zou ik veel sneller bij een random café neerploffen in het zonnetje. Maar hier word je dan ook veroordeeld tot hun matige menukaart als je trek hebt.

10 likes

Mijn oom zegt altijd als hij belt; met mij.

Toen ik nog thuis woonde en hij belde op de huistelefoon dan ging ik altijd heel overdreven zeggen: hallo wie is dit? Hallooo hahaha elke keer weer :joy:

8 likes

Ja is echt mega relaxed, of dan een broodje van de zaak ernaast binnen mogen opeten ofzo.

Moet wel zeggen dat je dan weer in de gemiddelde Belgische kroeg weinig meer te eten kan krijgen dan chips, kaas of een worstje dus als je na 4 bier die frituur drang krijgt kun je ook niet anders dan naar het frietkot.

3 likes

Waar ik vandaan kom zitten veel cafe’s en terrassen direct naast elkaar, je ziet alleen het verschil door het type stoelen. Het is al meermaals voorgekomen dat we op het terras zaten bij cafĂ© A en eten bestelden bij cafĂ© B omdat de bittergarnituur op was bij cafĂ© A haha. Die mensen waren het wel gewend dus vonden het allemaal helemaal prima. :thumbsup:

6 likes

Ja, eigenlijk heeft elk cafĂ© op z’n minst snacks, wat broodjes/ tosti, dan wel kroket of uitsmijter op het menu staan.

Dan kies ik toch vaak bepaalde plekken uit. Helaas is het vaak wel zo dat als het eten beter is, de drankjes ook gelijk duurder zijn :joy:

Edit: in Duitsland vond ik het helemaal arremoe. Echt superlekkere restaurants maar wat miste ik wat te snacken als je s avonds ergens (een liter) bier zat weg te tanken. Duitsers lijken me ook helemaal het type voor bittergarnituur, dus waarom dat nog niet helemaal ingeburgerd is?

5 likes

Doen ze in het echt ook af en toe. Dat is voor jou alleen onbeleefd omdat je dat niet gewend ben denk ik?

Ik vind het zelf niet raar. Echt “bye” aan de telefoon zeg ik zelf bijna nooit, klinkt ook heel kinderlijk als je met een klant aan de telefoon bent. Ik zeg dan meestal wel “have a nice day” als afsluiter. Met collega’s die ik dagelijks spreek zeggen we gewoon “ok thanks” vooral als het snel telefoontje is.

Haha ik wilde er dus verder niks zeggen over well geslacht kut is en welke niet. Geloof echt niet dat dat naar de lijnen van geslacht verdeeld is.

3 likes

Mijn vader zegt altijd ‘met de andere kant’ als hij opneemt, maakt niet uit wie er belt. :sweat_smile::sweat_smile:

15 likes

Doet me denken aan mijn schoolkamp in Engeland. Iedereen kreeg een pizza met vlees of kip van Domino’s. Dus ik vroeg toen aan de ober of ik wat anders kon krijgen, omdat ik geen vlees eet. Kwam hij aanzetten met een banaan en een appel. Uhm bedankt :grimacing:

20 likes

Echt zo haha. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk, heel wat minuten later, nog patat :joy:

Mijn vader zegt heel vaak: “Met de butler van ~naam moeder~”

Echt zo’n flauwe dad joke

24 likes

Uit wat voor een glas/mok drink je het liefst thee?

Blond is echt gecancelled, sorry.

9 likes

het gaat om de mok, niet de print.

Maar verder was Blond altijd al kut ja

1 like

38 likes