Stel je persoonlijke vraag #25

Niet aan echt veel dingen haat, maar wel aan dubbelwandige glazen. Ik verbrand altijd altijd mijn mond. En ik mis het voelen van de hitte als je je mok zo vast hebt.

12 likes

Ik drink m’n thee altijd uit een soepkom met een oor. Lekker grote opening en ik hoef niet 3x opnieuw in te schenken :+1:t3:

8 likes

Lust geen thee

Dan stem je niet

36 likes
Moet jij ook altijd zo veel plassen van Thee
  • ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb op het grootste glas gestemd omdat die het meest lijkt op mijn favoriete theeglas van IKEA.

Mokken vind ik gezelliger en leuker, maar ik drink mijn thee meestal Engels (sterk getrokken, met melk en suiker) en dan krijg je heel snel vlekken op je aardewerk / porselein. Glas is veel makkelijker schoon te maken vind ik, dus gebruik ik dat.
Het IKEA-glas is 360 ml dus er past lekker veel in.

3 likes

Huh waarom zou je geen pijnboompitten durven eten? Welke memo heb ik gemist.

17 likes

Dat je dus gewoon een vieze smaak kunt krijgen voor een paar dagen

1 like

@Bunnyslippers Ik heb daar ooit zo’n horrorverhaal (maandenlang ranzige smaak bij alles wat die persoon at) over gelezen dat ik ze sindsdien vermijd.

1 like

Hoe vaak huil jij normaal gesproken?

  • (Bijna) elke dag
  • Ik denk 2/3 x per week gemiddeld
  • Ik denk gemiddeld 1 x per week
  • Ik denk gemiddeld 1 x per maand
  • Alleen bij heftige levensgebeurtenissen
  • Ik huil nooit, zelfs niet bij erge dingen
  • Ik huil om alles
  • Ik huil soms als ik geen 2 dezelfde sokken kan vinden op een dag dat ik al chagrijnig ben, zo snel huil ik

0 stemmers

Vriendin van mijn moeder is een jaar haar smaak kwijtgeraakt

Ik eet ze overigens wel hoor.

1 like

Minder dan 1x per maand maar niet alleen maar bij heftige levensgebeurtenissen

9 likes

Valt het corona tijdperk onder “normaal gesproken” of niet? Want ik huil nu wel veel vaker dan hiervoor, ik denk nu gemiddeld 2 keer per week en daarvoor eerder eens per 2 maanden

Ik had paar weken terug nog zo’n periode dat ik om ALLES kon janken, zelfs als ik m’n potje olijven niet open kreeg, bij wijze van

7 likes

Wat een horror. Zou echt in een existentiële crisis belanden.

5 likes

Ja zodra ik een slok thee neem gaan de sluizen open en moet ik plassen

4 likes

Minder dan 1x per maand maar niet alleen om heftige levensgebeurtenissen.

Tenzij de film Hachi en een partner die de verkeerde snacks (of nog erger: geen snacks) meeneemt als ik pms heb daaronder vallen.

9 likes

Ik beschouw dat beide als zeer heftige gebeurtenissen ja, sterkte!

1 like

Ik word hier met enige regelmaat van beticht maar ik weet dat dan zelf gewoon echt niet meer. Ik kraam nogal eens wat uit

1 like

1x per jaar misschien? Dus deze optie leek me het dichtst in de buurt komen. Ik vind huilen best overrated. Lucht bij mij niet op ofzo. Schelden daarentegen


4 likes

Was vandaag lekker online aan het hamsteren en kwam toen deze rijst tegen.

Doet de verpakking jou ook aan maandverband denken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers