Stel je persoonlijke vraag #25

Ik uit ongeveer elke emotie met tranen haha, als ik nou heel boos/heel blij/verdrietig ben: allemaal janken

11 likes

Draag jij wel eens 2 verschillende sokken?

  • Nee, nooit.
  • Ja, soms.
  • Ja, vaak.

0 stemmers

Nou verschillend… Ik heb alleen maar zwarte sokken met een roze/blauw/geel randje en op de onderkant staat de dag, ja het boeit me echt niet dat ik een geel randje links met woensdag onderop en een roze randje rechts met vrijdag onderop draag.

1 like

Glittersokken, printjes, love alle sokken

Ja ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar naar mijn ervaring doen Amerikanen dit vooral. Ik heb soms het gevoel dat ze het als een whatsapp gesprek zien, dat sluit je ook nooit af met , ok fijne dag daag, of wat dan ook. Zodra wat er moet besproken worden is besproken dan gaat de hoorn erop. En het begin is vaak hi whats up. Ja niemand die dus op whats up? Gaat antwoorden. Ik denk als je dus bijvoorbeeld de telefoon opneemt en zegt ’ hey alles goed?’, dat ik echt ff in de war zou zijn of ik dan daar op moet antwoorden of niet haha.

1 like

Het maakt niet uit waar ter wereld maar even voor het idee. Zit jij dan liever in de metro of in een tram?

  • Tram
  • Metro

0 stemmers

En liever achterop een?

  • Scooter
  • Motor

0 stemmers

De typisch Nederlandse 3 kussen op de wang bij een felicitatie?

  • Dit komt gelukkig nooit meer terug
  • Dit komt terug
  • Anders:

0 stemmers

Stel je gaat ‘s middags van werk naar huis met de trein, je hebt de volgende twee opties. Welke kies je:

  • Rechtstreeks met de sprinter, 35 minuten
  • Eerst met de sprinter en halverwege overstappen op de intercity, 30 minuten

0 stemmers

Huh, een rechtstreekse die er langer over doet, kan dat? :sweat_smile:

Ja, een ic is toch meestal sneller dan een sprinter omdat een sprinter bij alle stations stopt.

Ja een sprinter is langzamer dan een intercity omdat die stopt op tussenstations!

1 like

Mensen die alleen maar dezelfde sokken hebben zijn saai

4 likes

Vind jij het interessant om Prins Harry en Meghan Markle te volgen?

  • Ja leuk, ik ben helemaal op de hoogte
  • Ja leuk, ik volg het een beetje
  • Niet leuk, volg het niet
  • Geen mening, volg het niet
  • Boeit me allemaal geen ene moer

0 stemmers

Ik ben meer op de hoogte omdat ik het nieuws volg. Boeit me verder weinig maar ga toch dat interview kijken, want Oprah. Ik mis Oprah.

11 likes

Zou veel te bang zijn dat ik de overstap mis door een storing oid. Dan maar vijf minuten langer en dan bijna zeker weten dat je op die tijd aankomt. Het blijft tenslotte NS.

1 like

Allemaal al joh.
Al een glas sinaasappelsap, water, bekertje thee en zit nu aan een flinke smoothie. Ik ontbijt vloeibaar blijkbaar.

7 likes

Als ik geen wekker zet kan ik nooit slapen omdat ik dan te gestrest ben dat ik misschien niet op tijd wakker word 🥲. Bedankt anxiety brain!

5 likes

Vroeger maakte ik regelmatig die keuze: de directe IC die er 2 u 12 min over deed of met overstappen 1 uur 58 minuten. Deed vaak het eerste en dan even slapen :sweat_smile:

2 likes

Ik vind sprinters irritant om in te zitten, steeds versnellen en weer afremmen. Dus zit met Iets mee gedoe veel liever in een intercity

3 likes

Oh haha wat een onlogische naam dan :sweat_smile: bij ons heet dat een stoptrein

1 like