Stel je persoonlijke vraag #25

Lange mensen op de fiets die haast hebben

9 likes

Alles met oude opaatjes

6 likes

Is hiervan hahaha. Ik had er eigenlijk nog bij moeten zetten “gewoon elke x dat ali b zn bek opentrekt.” Want dat is wel om te janken

25 likes

Hond uit huis? Dat je hond op zichzelf gaat wonen?

5 likes

Ja

4 likes

Dan zou ik wel huilen :sob: Ik krijg nu al last van het empty nest syndroom en ik heb niet eens een hond.

2 likes

Kan om alles huilen. Ligt eraan hoe het gebracht wordt en of de persoon die het vertelt ook moet huilen.

1 like

Nostalgie is de grootste trigger.

Vannacht droomde ik dat ik een oude foto bekeek en werd ik huilend wakker :grimacing:
Slaat nergens op

2 likes

Kan hij geen boodschappen doen dan en de afwas bijvoorbeeld? wij maken lijstjes met de Ah app en dat is chill want je ziet precies wat je moet halen met foto dus nooit meer de verkeerde sambal/vegakip/tomaten en bonus is dat ik kan zien hoe ver mn vriend is want hij streept het af in de app. Ik vind het heel ontspannend om te zien wat hij in zn mandje doet terwijl ik onderuit gezakt op de bank hang.

13 likes

Mensen die sterven, ook als ik ze helemaal niet ken.

Wat beschouwen jullie als echt huilen? Ik heb wel eens dat iets me raakt en dat ik volschiet ofzo maar dan slik ik het weer weg. Dan ben ik wel ff verdrietig geweest maar heb ik voor mn gevoel niet echt gehuild.

2 likes

Ik heb het nog beter voor elkaar :stuck_out_tongue_winking_eye: We bedenken samen de gerechten en maken de boodschappenlijst, doen om de beurt weekboodschappen (dus 1 keer in de twee weken) en hij kookt altijd.

4 likes

Gewoon elke keer als Ali B z’n bek open trekt

4 likes

Zijn er dingen die je niet lust, maar als het ergens doorheen zit wel?

Ik vind paprika los echt nasty maar door een pasta prima. Hetzelfde geldt voor een banaan, ik moest haast al nekken als ik de schil eraf haal maar vind het door een smoothie wel lekker.

  • Blush je stelt je aan
  • Ik lust alles
  • Ik heb hier geen last van
  • Ik heb dit ook met:

0 stemmers

Maar ik heb bijv wel dat ik koude wortel super lekker vind, maar warm :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

10 likes

Met huishoudelijke voorwerpen.

1 like

Ik heb dit met heel veel. Ik ben een slechte groenteneter maar in een vispotje ofzo eet ik alles op

2 likes

Iedere keer als het ‘huilon’ topic weer omhoog komt, ben ik trots :heart:

7 likes

Ik heb het nóg beter voor elkaar, mijn man bedenkt wat we eten, doet boodschappen en kookt iedere avond (daar tegenover staat dat ik al het andere in huis doe behalve het vuilnis nog).

Tomaat op een belegd broodje = neen bedankt maar als ik zelf een broodje caprese maak dan vind ik het niet erg.

4 likes