Ooeh stamppot! Wel met een vega gehaktbal graag haha ik heb ook nog eisen
Gerookte paprika gebruik ik eerder 1x per dag
Gewoon de gratis toepasbare smoesjes die we zo in onze schoot geworpen hebben gekregen
Sorry ik kan toch niet meer komen, heb een coronatest moeten doen
Ik moet wel om 20:30 gaan ivm de avondklok… zo jammer
Een mannelijke collega van rond de 50e zegt altijd ‘goedemorgen meisjes’. Ik vind dat zo denigrerend. Een collega heeft daar al iets van gezegd maar die is weg en hij doet het weer? Ben blij dat ik thuis werk nu.
Ja mijn moeder doet dit ook. Ze heeft een aantal vriendinnen leren kennen op een groepsreis door Marokko 40 jaar geleden, en die groep noemt zichzelf “de Marokkomeisjes”, zo leuk.
Ik gebruik wel echt gerookte paprikapoeder. Ik hou heel erg van sterke smaken. Wel de zoete variant. Als ik het pittig wil dan voeg naar smaak chili toe.
Toen ik nog in de horeca werkte kwam er vaak een oudere man met teksten als "Goedemorgen meisjes, hebben jullie je kleurtjes opgeruimd? " en shit. Ook altijd zo denigrerend. Collega (die toen ook al dik in de dertig was) heeft toen een keer geantwoord met "Goedemorgen Methusalem, heb je je uitvaartverzekering up to date? "
Baas boos maar die man nooit weer gezien
Ik vroeg gisteren wat jullie na de lockdown/pandemie dan gaan missen, en gezien veel dezelfde reacties binnenkwamen als in dat jullie dit prettig vinden, vraag ik me nu dus af…
- Ja, ik ga beter mijn (sociale) grenzen bewaken
- Nee, ik denk dat ik heel gauw weer in de (sociale) sleur meega
- Ik kan niet wachten tot alles weer als vroeger is!
0 stemmers
Ik vind de opties omschrijven maar moeilijk dus ik hoop dat het zo volledig is, haha.
Een beetje van beide. Sommige dingen ga ik snel weer oppakken, andere dingen houd ik er in.
Ik wist dat ik eentje vergeten was, haha. En hij is nog wel zo logisch!
Ik ben juist van plan om meer leuke en sociale dingen en uitjes te gaan doen dan ik voor corona deed
Ik kan echt niet wachten tot de dag dat ik weer een etentje ofzo kan afzeggen en dan blij en opgelucht ben dat ik even een avondje voor mezelf heb.
Ik heb zoveel zin om meerdere afspraken na elkaar te hebben, ik ga altijd zo goed op van die dagen die gesmeerd lopen, van activiteit naar activiteit. Niet elke dag, maar af en toe zo’n volle dag vol gezelligheid geeft me zoveel energie eens in de zoveel tijd (toch extraverter dan ik denk haha). Dat zijn ook echt de dagen waar ik met zoveel plezier aan terugdenk.
Dus ook al wil ik wel wat van de rust bewaren, ik merkte afgelopen zomer al dat ik snel weer terugval in oude patronen haha
Mijn werk heeft al aangegeven dat je na Corona voor 40% thuis mag werken in overleg met je leidinggevende.
Ik denk niet dat mijn werkgever gaat veranderen, maar dat is niet per se omdat ze er nu moeilijk over doen, of omdat het niet mogelijk is, maar meer omdat het een klein bedrijf is waarbij iedereen altijd op kantoor werkt. Dus het is eerder omdat het niet sociaal geaccepteerd is. Ik denk wel dat ik thuis ga werken op de dagen dat ik bv. een afspraak bij de tandarts heb, want ik heb een uur reistijd enkele reis dus dan ben ik vanuit huis veel sneller heen en weer.
Ik mag van uitzondering naar volledig thuiswerken. Wil zelf wel nog een paar uurtjes per week naar de zaak zodat ik kan zien dat alles op orde blijft en eventueel een overleg.
Echt super blij mee, want hoef ook geen uren meer te verantwoorden. Moet gewoon zorgen dat alles op tijd af is en dat ik af en toe wat ad hoc werkzaamheden kan doen. Hierdoor heb ik er wel een dag kdv afkunnen gooien en dat scheelt paar 100 euries elke maand.
*Moet wel af en toe 's avonds en in het weekend werken en werkzaamheden doen die niet bij mijn functie horen, maar who cares!
Ik denk dat voor de functie die ik nu heb ik straks ook gewoon kan thuiswerken als dat beter uitkomt. Het maakt namelijk 9 van de 10 keer echt geen reet uit waar ik exact mijn werk doe, al het maar gedaan wordt.
Maar als ik straks weer terug ga naar mijn oude functie, dan kan ik niet anders dan op kantoor werken.
Biertjes tappen vanuit huis is toch anders heb ik gemerkt de afgelopen maanden 🥲
Voor Corona waren ze al bezig om thuiswerken te realiseren en het bedrijf is het afgelopen jaar zo gegroeid, het is onmogelijk om alle (nieuwe) medewerkers weer naar kantoor te laten komen dus ze stimuleren het juist.
Ja dat is wel ideaal, ik ga ook de BSO dan opzeggen omdat mijn vriend mag thuiswerken scheelt super veel geld