Stel je persoonlijke vraag #25

Voorheen mocht je bij ons wel thuiswerken als dat handig uitkwam maar liever geen vaste dag (behalve als je een hogere functie had, dan kon het ineens wel…), maar nu is het idee dat geloof ik niemand meer echt fulltime op kantoor hoeft te zijn en thuiswerken veel meer mogelijk zal zijn. Ook omdat ze gewoon hebben gezien dat eigenlijk alles vanuit huis ook net zo goed gaat :woman_shrugging:t2:

Hoewel er vast ook collega’s zijn die liever elke dag naar kantoor komen. Ik werk zelf eigenlijk ook wel ‘beter’ op kantoor, maar qua reistijd scheelt het ook weer zodanig veel dat ik 50/50 uiteindelijk misschien ook beter vind.

Ahh daar had ik nog geen eens bij stil gestaan! Hoef je dat ook allemaal niet te regelen en belangrijker betalen. Over 9 maanden gaat de oudste ook naar school dus dat scheelt dan ook flink inderdaad.

1 like

Sterker nog, ik zou in de toekomst ook nergens meer willen werken waar de mogelijkheid tot thuiswerken geen optie is (kan met mijn functie makkelijk)

3 likes

Thuiswerken was voor corona bij ons alleen bij hoge uitzondering mogelijk, maar nu ze weten dat het prima kan, gaan we na corona waarschijnlijk de helft van de tijd thuis, de helft van de tijd op kantoor werken.

Ik werkte voor corona al thuis dus dat gaat niet veranderen. Ik was pre corona wel op zoek naar een kantoor maar ik ben door corona juist op zoek gegaan naar een groter huis zodat ik alsnog thuis kan blijven werken

2 likes

Wat is het saaiste fruit?

• Appel
  • Peer
  • Banaan
  • Druiven
  • Sinaasappel
  • Mandarijn
  • Een ander heel saai fruit:

0 stemmers

Altijd geirriteerd als je een fruitsalade haalt en die bestaat uit 90% uit zure appel.

25 likes

Appel saai? Van een appel heb je nog honderden soorten en kan je heel veel dingen mee koken en bakken. Een mandarijn kan je niks mee behalve teleurgesteld worden door achterlijk veel pitjes en smaakloosheid = SAAI

41 likes

Over dat bakken heb je gelijk. Maar gewoon een appel zo eten is toch saaaai.

:pray:

• High five
  • Bidden
  • Anders

0 stemmers

Naar aanleiding van dit artikel: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/02/dit-zijn-de-tien-meest-gehate-emojis-op-het-werk-a4033851

1 like

Waarom staat deze er niet bij: :bangbang::bangbang:
Echt zo’n supervisor in een groepsgesprek-emoji

3 likes

Van die mensen die ELKE email met :bangbang: PRIORITEIT :bangbang: versturen :roll_eyes:

21 likes

Ik kan me vooral heel erg vinden in de omschrijving van de knipoog (net als :slight_smile: maar die wordt toch minder gebruikt om me heen)

Ongelooflijk, hoe een vrolijke frans zich in razend tempo tot een sarcastische, neerbuigende ‘flikker op en een fijne dag verder’-emoji heeft ontwikkeld. Een betwetertje.

Hij staat in ieder geval „voor niets positiefs”, schreef een lezer. „Wel voor wantrouwen, arrogantie, opportunisme, betweterigheid.” Vooral als hij achter opmerkingen staat als: „De mail was al onderweg hoor”, „misschien moet je je computer eens opnieuw opstarten”, en: „dat was niet zo handig, hè?”

Een andere lezer gebruikt hem op het werk louter, zo schreef ze, „om iets onaardigs kracht bij te zetten, zonder meteen over te komen als een k/twijf”. Een knipoog maakt heel veel neutrale mededelingen bovendien nodeloos dubbelzinnig, schreef ik vorige week al. Kortom: stop er maar mee.

3 likes

ik zou juist door die :wink: denken omg wat een kutwijf

1 like

Haha ja ik ook

1 like

Watermeloen, dat smaakt toch gewoon naar… water

En @tessel in :pray: zie ik een soort dankbaarheid uitstralende emoji

4 likes

In nederland wel ja. Ik kan er echt boos om worden dat ze hier zoveel geld vragen voor 1 partje. Water meloen is echt mn fave maar dan alleen in zuid europa( of andere warme landen maar daar ben ik zelf niet geweest) Of van de turkse groenteman. Maar niet in de supermarkt

15 likes

Wat is lekkerder

• Als je droge huid hebt een super hydraterende crème smeren
  • Als je zweterig bent op een mooie dag in een koel meer springen

0 stemmers

Jaa of mensen die zo’n functie aanzetten dat ze een melding krijgen als je de mail gelezen hebt… echt wat een pressure!

8 likes

Ik krijg dan zo’n melding van Pietje heeft gevraagd om een leesbewijs oid en dan denk ik echt altijd flikker op doei en klik ik op nee haha

32 likes