Ik ook, ze kunnen m’n rug op haha. Ze zien m’n reactie wel verschijnen
Ja idem en je komt onderop de stapel, doehoei
Ik durf nooit op nee te klikken, het voelt echt als een bevel haha
Als het perfect zwemweer is en je bent in de buurt van water heb je dan ook een intense drang om direct te zwemmen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zwem je wel eens in je ondergoed of naakt omdat je heel graag wil zwemmen maar geen zwemkleding bij hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zwem je ondanks dat je er heel veel zin in hebt wel eens niet omdat je je schaamt voor je lichaam?
- Ja
- Alleen vroeger, nu durf ik altijd
- Nee
0 stemmers
Mooi dat iedereen een andere kiest tot nu toe
Als het ook maar een beetje lekker weer is en ik kom langs een meer moet ik me zo inhouden.
Ik type eerst zwem langs een meer…
Ja! Moet wel zeggen dat ik het pas vanaf een graad of 30 ‘perfect zwemweer’ vind dus in de praktijk zwem ik alsnog niet supervaak. Vroeger hield ik er helemaal niet van en zwembaden zijn nog steeds niet zo m’n ding maar in de afgelopen jaren ben ik zwemmen in natuurwater (noem je dat zo?) wel een heel stuk leuker gaan vinden
Ik heb laatst een hele doos Dunkin besteld en kwam tot de conclusie dat de dichte / zonder gat het lekkerst zijn met veel vulling.
Jaaa natuurwater vind ik ook veel chiller.
Maarsseveen zwemt echt heerlijk op de stukken weg van het grote strand, lekker tussen het riet en de vogels.
Alleen is dat veen aan je voeten wel ff kut als je erin gaat. Ben altijd bang dat er een meisje van Nulde onder ligt ofzo.
Ik houd zo van zwemmen! Ik ging in de lente / zomer op doordeweekse dagen ook wel eens naar een klein stukje natuurwater vlakbij. Perfecte start van de (werk)dag. Of einde van de dag, of hele besteding van de dag.
daarom ga ik het eerste stukje altijd met een band. Brrrrrrrrrrrr modder aan je voeten
Nog eentje dan
Ben jij als je het water ingaat op een plek waar je niet kan springen…
- Iemand die heel langzaam het water ingaat, met moeilijke blikken als het water op navel level is en dan pas rond borsthoogte gaat zwemmen
- Iemand die zodra het kan begint te zwemmen
- Iemand die de eerste pasjes voorzichtig doet maar er dan wel snel door is
0 stemmers
Ben jij…
- Iemand die roept “als je er eenmaal door bent is het lekker hoor!!!” Terwijl je eigenlijk rilt maar gedeeld leed is half leed
- Iemand die roept “als je er eenmaal door bent is het heerlijk” en het nog meent ook
- Familie van iemand die in half vriezend water nog beweert dat het heerlijk is als je maar gewend bent
- Geblessed met niemand in je leven die je dat toeroept en het zelf eveneens doet
0 stemmers
Ja zo fijn daar! Bij gebrek aan echte vakantie heb ik het grootste gedeelte van afgelopen zomer bij de plassen doorgebracht. De bodem voelen heb ik ook een hekel aan ja, zodanig dat ik er vaak gewoon met m’n sandalen (Teva’s, kunnen tegen water) in ga haha
Douche jij doorgaans liever staand of zittend?.
- Ik zit liever
- Ik sta meestal
0 stemmers
Als ik douche sta ik, maar ik ga het liefst in bad omdat dat me minder energie kost. Ik vind douchen echt vermoeiend, moet er ook altijd van bijkomen.
- Ja ik snap je wel
- Nee nooit
- Heel af en toe
0 stemmers
Jaren geleden douchte ik makkelijk een half uur of langer, maar als ik dat nu zou doen ben ik daarna helemaal kapot. 10 minuten is lang genoeg en zelfs dan ben ik er vaak al zat van.
Ik weet alleen dat er iets is met de Hs en Gs in Gent en dat West Vlamingen echt niet te verstaan zijn voor Nederlanders (Megan uit Temptation island toch?)
Stel je mag met de verkiezingen voor iemand stemmen, geen volmachtiging maar iemand die het niet zo interesseert en zijn/haar/hun stem aan jou geeft. Wat stem je dan?
- (Ongeveer) hetzelfde als wat ik zelf ga stemmen
- Iets wat bij de normen en waarden van diegene aansluit
- Iets er tussenin
0 stemmers
Ik zit liever maar ik sta meestal