Naast de optie van meezingen, had ik ook graag gestemd op ‘scheld ik om het minste of geringste andere weggebruikers naar de verdoemenis’.
Deelnemen aan het verkeer maakt qua agressie echt het ergste in me los.
Naast de optie van meezingen, had ik ook graag gestemd op ‘scheld ik om het minste of geringste andere weggebruikers naar de verdoemenis’.
Deelnemen aan het verkeer maakt qua agressie echt het ergste in me los.
Eigenlijk bijna alles wel. Ligt aan het moment in de rit
Hoe kan ik die vergeten, ik vervloek - tussen het zingen door - élke auto.
‘ahh hebben ze jou er weer een gegeven zonder stuur/gaspedaal/rem/richtingaanwijzer’
Dan matchen onze beelden toch? Dat het heel dorps is. Ik vind het superleuk trouwens en zou het jammer vinden als het zou verdwijnen!
Haha dit ben ik ook ongeveer ja
Kijk je het interview met Harry en Megan?
0 stemmers
Tong jij/zou jij tongen in het openbaar? Dus bv restaurant of bieb of terras ofzo.
0 stemmers
En kusjes op de mond?
0 stemmers
En beetje intenser dan een gewone knuffel knuffelen?
0 stemmers
Komt jouw kat als je zijn/haar naam roept?
0 stemmers
Als ik heel dronken ben wel ja
Soms wel soms niet. Als de kat in de tuin zit en ik zwaai naar hem, komt hij altijd aangerend.
Ik zeg nu nee maar na onze eerste date hebben we ordinair staan tongen op straat als een stel pubers (we waren rond de 30)
Als je nu - net als ik - één dag per week naar kantoor mag, trek je dan ook het liefst je beste outfit aan? Die ene dag dat ik andere mensen zie, dan heb in ieder geval mijn best gedaan
0 stemmers
Mijn ene kat wel, als ik in bed lig en ik roep m dan komt ie ook meteen aangerend. Mijn andere kat denk fuck you dikzak ik kom echt niet hoor. Tenzij ze eten krijgt.
Vorige zomer was ik aan het werk (winkel) en een koppel gaat ineens in het midden van de winkel elkaar innig knuffelen en mondmasker af om te zoenen terwijl ze ook gewoon een paar stappen naar buiten hadden kunnen doen. Vond ik vrij onaangenaam (en de jongen leek dan ook nog eens op een klasgenoot die mij vroeger haatte
)
Alleen na bijv ongeveer 0.00 uur en voor 6.00 uur wel accepte
Laatst ben ik een paar uur op kantoor geweest en was ik al 2 dagen van tevoren aan het bedenken welke outfit ik aan zou trekken.
Zondag iets bij zalando besteld en ik baal eigenlijk een beetje dat het nog niet bezorgd is, want ik ga morgen naar de kapper.
Afgelopen weekend had ik mijn vetste schoenen aan (vind ik zelf) en was ik vet blij dat ik op straat een kennis tegenkwam, die ook nog eens een compliment over mn schoenen gaf
Voor kantoor zou ik misschien nog wel m’n best doen (ook omdat ik daar in totaal 3 keer ben geweest) maar och verder… can’t be bothered echt erg! Zit met vloekende sportkleding die ik al 3 dagen draag in videocalls, in mijn appartementencomplex slof ik een beetje rond op aftandse pantoffels en op straat draag ik ook bijna alleen nog maar joggingsbroeken en sweaters. Het is een prestatie als ik ‘s ochtends een lik mascara op doe.
“pinkers waren een optie zeker???”