Stel je persoonlijke vraag #25

Ik ben ooit geghost vlak voor een eerste date. Als in, we hadden best uitgebreid gechat en gepraat voor een paar dagen en een date afgesproken, zouden elkaar op het station meeten, en hij kwam gewoon niet opdagen. Reageerde ineens niet meer op berichtjes, nooit meer iets van gehoord daarna. Naief als ik was heb ik daar ook nog langer dan een half uur staan wachten (zijn trein ging ieder half uur dus ik dacht misschien heeft-ie z’n trein gemist en pakt hij de volgende).

Wat zou jij doen in zo’n situatie?

• Korter dan 5 minuten wachten
  • 5 minuten wachten
  • 15 minuten wachten
  • 30 minuten wachten
  • 1 uur wachten
  • Ik zou berichtjes sturen waar hij/zij blijft
  • Ik zou duidelijk laten weten dat ik dit niet netjes vind
  • Ik zou hem/haar niets sturen hierover (en daarna dus ook niet meer)

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd waarom sommige mensen niks zouden sturen? Wil je dan doen alsof het je niks boeit?

3 likes

Ik zou op het moment zelf niks sturen want dan is mijn trots teveel gekrenkt. Maar sowieso dat ik het dan later niet kan laten om even iets sarcastisch te sturen.

2 likes

Mezelf kennende zou ik iets sturen als “fuck you, gore lafaard”. Ghosten is echt de kutuitvinding van de 21e eeuw.

7 likes

Ik ben zooo blij dat ik niet de enig ben, haha!

Als jij iemand uit Amerika hoort praten kun je dan aan ‘t accent horen waar diegene vandaan komt?

• Ja ik kan alle Amerikaanse accenten plaatsen
  • De meeste Amerikaanse accenten kan ik plaatsen, maar niet alles
  • Een enkeling kan ik plaatsen, maar lang niet alles
  • Nee geen idee joh
  • Alleen Texas kan ik plaatsen de rest geen idee

0 stemmers

Als je vriend elke dag een stylingsproduct in zijn haar doet. Wast hij zijn haren dan elke dag?

• Ja iedere dag
  • Bijna iedere dag
  • Nee echt maar af en toe, hij smeert het er gewoon bovenop

0 stemmers

Hij spoelt zijn haar wel uit met water, maar wast het niet. Dus het gaat er niet echt bovenop, maar wordt ook niet gewassen.

3 likes

Hij gebruikt mijn haarmousse en haarlak, kam je er zo uit. Hij volgt trouwens ook mijn haarwasroutine van om de 2 dagen en gaat naar dezelfde kapper (plus zelfde kapster!).

Recente foto van ons:

Samenvatting

109 likes

Ben jij door corona meer gaan videobellen met vrienden/familie?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb vorig jaar pas voor het eerst gevideobelt.

Wie wilt er nu niet slapen??

En @Jumpsuit mijn vader heeft pas net een smartphone en nu vinden m’n ouders videobellen helemaal geweldig. Deed het eerst zelf ook nooit maar nu wel met hen :rofl: (we wonen in hetzelfde huis hahaha)

3 likes

Eerste lockdown deed ik niet anders maar nu niet meer hoor pff zo vermoeiend de hele tijd tegen je eigen kop aan te kijken :hot_face:

1 like

Zou jij het contact met iemand verbreken wanneer diegene je een aantal weken zonder reden on read zet/verwijnt? Er van uit gaande dat het al een aantal keer gebeurd is en dat je diegene al een aantal jaar kent/spreekt?

• Nee, ik vind het een overdreven reactie om dan gelijk nooit meer te praten tegen diegene.
  • Nee, want ik doe het zelf soms ook.
  • Ja, zou het bot vinden en het er maar bij laten dan.

0 stemmers

Ik lees ‘on read’ laten wel als jij stelt een vraag of zegt iets waar duidelijk een reactie op verwacht wordt en dan gaat iemand MIA. Als een gesprek afgerond is en ik spreek iemand daarna een aantal weken/maanden niet lig ik daar niet wakker van

3 likes

Ja maar hij doet wel #nopoo dus gewoon afspoelen met water

Ja precies dat, ik vind het ook super irritant.
Maar wat erg dat je beste vriendin je in zo’n situatie on read laat staan :pensive: Zou bij mij ook gelijk klaar zijn dan…

2 likes

Ik heb ook het gevoel dat je kop 10 keer zo groot wordt.

Als jij een kop thee zet, vul jij de waterkoker dan helemaal en laat je dit koken of alleen een klein laagje net genoeg voor een kop thee? Mijn ma doet het altijd net genoeg voor een kopje thee, dan denk ik oh nice ik heb ook wel zin in een kopje thee, ga ik naar de waterkoker en is ie weer helemaal leeg, zo sad :frowning:

• Helemaal
  • Klein beetje
  • Niet helemaal maar meer dan voor 1 kop thee

0 stemmers

In die van mij moet minimaal 500ml per keer staat er… :woman_shrugging: dus dat doe ik er altijd in.

5 likes

Ik kook meestal rond 1,5L water en dan giet ik 0,5L in mijn theemok en de rest over in theepot met waxine-lichtje eronder voor de rondes erna. :+1:

5 likes