Stel je persoonlijke vraag #25

Mijne maakt juist NOOIT haar zinnen af en ratelt dan vrolijk door over 30 andere onderwerpen

“Ja dan moet je even dat dingetje daar, ohhh en die daar die moet ook naar TROUWENS was je nog naar dat ding want blablablabla kennis blabla oh kijk de Zon WEET JE die ene man in de andere staat? Blablablabla.”

En dan vraag je 100x welk ding daar en dan zegt ze super vrolijk “Huh? Zei ik dat?”

Bloed onder mn nagels echt

13 likes

Wat is te vaak :woman_shrugging:
Nooit hoor vind ik

6 likes

Ik denk dat onze moeders maar gezellig met elkaar moeten gaan praten.

4 likes

Ik had een collega die je zinnen afmaakte, meestal goed, maar dan zonder geluid. Dus hij lipdubde gewoon de helft van je verhaal mee, zoooooo raar!

11 likes

MIjne verteld een verhaal op 3 verschillende manieren zodat ze door kan ratelen .

´Oh in de winkel botste iemand tegen me aan en zei niet eens sorry en ik had zoiets van waarom zeg je geen sorry als je tegen me aan botst. Want als ik tegen iemand aan bots dan zeg ik wel sorry. Misschien had diegene het niet door maar ik zei nog hallo?! dus ja. Dan verwacht ik wel een sorry ofzo. Wat denk jij zou diegene dat dan expres doen ofzo want anders zou ze toch wel dr exuses hebben aangeboden.´

Jahaaa zit niet zo tegen mij te hardop denken pff.

4 likes

H&M:

• Hennes & Maurits
  • Harry & Meghan

0 stemmers

2 likes

niet mogelijk, its corona times

1 like

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • BIJ1
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • PVDA
  • DENK
  • FVD
  • CU/SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SP
  • BIJ1
  • DENK
  • 50PLUS
  • SGP
  • VOLT
  • PARTIJ VOOR DE DIEREN

0 stemmers

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GROENLINKS
  • SGP
  • BIJ1
  • DENK
  • 50+
  • VOLT
  • FVD

0 stemmers

3 likes

Bij die een na laatste staat PVDA ipv BIJ1 en ik wil BIJ1 stemmen :sob:

Oeps, aangepast, ik wil die My Little Pony je niet ontnemen

1 like

2 likes

Radio 10 vanaf 4 uur is echt het afvoerputje van de Nederlandse radio, op werk staat altijd radio 10 op en echt ik weet niet hoe snel ik de stekker eruit moet trekken als het 4 uur is elke dag, wat een ellende

3 likes

Dit doet mijn beste vriend en het is zooo irritant. Dan zit ik te praten en dan zit hij mee te playbacken met wat ik zeg. Dude je weet niet wat ik ga zeggen dus kappuh :face_with_symbols_over_mouth:

Hoevaak eet je een snacks zoals chocolade, koekjes, snoep of chips?

• Dagelijks
  • 3-4x per week
  • Wekelijks
  • 1x per 2 weken
  • Maandelijks
  • Vrijwel nooit
  • Helemaal nooit!

0 stemmers

Ik eet elke dag wel een koekje, de rest minder vaak.

2 likes

Wat is jouw top 3 van irritante/vreemde Nederlandse gewoontes?

• ‘Going dutch’ de rekening altijd splitten
  • De kringverjaardag
  • Hapjes op een feest? Leverworst en plakjes kaas met de nederlandse vlag
  • De polonaise
  • Letterlijk iedereen feliciteren als iemand jarig is: ‘gefeliciteerd met je buurvrouw!’
  • Elkaar 3 zoenen geven
  • Verjaardagskalenders en foto’s in de wc hangen
  • Je eten prakken
  • Stipt om 18;00 eten en genoeg koken voor exact het aantal mensen dat je verwacht, onverwachte eters dus niet gewenst

0 stemmers

1 like

Ik zou er ook best zelf voor willen betalen eigenlijk, maar lijkt me voor iedereen voordeliger als ondernemers gewoon weer geld kunnen verdienen mbv sneltesten

1 like

@Dombo Ik bedoel dus dat de overheid de testen betaalt zodat je weer naar de horeca etc kan en je zo ondernemers helpt

1 like

Behalve voor de mensen die geen sneltesten kunnen betalen omdat ~ondernemers~ er de hoofdprijs voor vragen, en daardoor (nog meer) geïsoleerd raken. Lijkt me geen heel strak plan.

2 likes

Aah op die manier, ik dacht dat je bedoelde dat ondernemers sneltesten moeten gaan verkopen en daar geld mee verdienen