Nee ik haat die particuliere teststraten nu haha
- 0
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik moet tijdens de polonaise altijd naar de wc dus die mis ik steeds. Echt heel toevallig, geen idee hoe dat kan.
Ik kan denk ik beter even naar het impopulaire meningen topic maar ik geef nog liever 3 zoenen dan dat ik een polonaise loop. Echt die ~traditie~ mag linea recta met Anton terug naar Tirol.
Ik voel zon heftige haat tegen de polonaise. Zit echt diep. Ik denk dat ik er een x hulp voor moet gaan zoeken.
Heb jij foto’s of een kalender in het toilet hangen?
- Nee, beide niet, maar vind dat best leuk eigenlijk bij anderen, wat vermaak als ik op de pot zit
- Nee en vind het ook vreselijk, ik hoef niet naar je strandvakantie foto’s te kijken als ik bij anderen naar de wc ga
- Alleen een kalender
- Alleen foto’s
- Ja allebei!
0 stemmers
Ugh ja. Of dat je overduidelijk in een hoekje geen zin staat te hebben en ome Cor je arm uit de kom trekt om je maar in die rij te krijgen.
Als m’n wc ook niet gelijk mijn douche was zou ik sowieso een verjaardagskalender ophangen. Vind ik echt een geniaal idee en onmisbaar nederlands erfgoed
En met foto’s bedoel ik een oncharmante foto van mijn kat in een afzichtelijke gouden kader.
Ja… ik moet hulp zoeken.
Bij de ticketverkoop extra “testkosten” laten betalen net zoals Servicekosten of zo’n abonnementje bij de melkweg en paradiso dat je altijd verplicht moest kopen.
Iemand wil jou machtigen om te stemmen voor hem/haar. Maar wil dat je echt op een partij stemt waar jij echt NIKS mee kan. Totaal tegenovergesteld en je bent volledig tegen hun standpunten.
Stem je dan op de partij die hij/zij vraagt?
- Ja, dat is democratie hè…
- Ja, maar echt met moeite
- Nee, ik sla de volmacht af
- Nee, ik stem dan op “mijn” partij
- Ander - vertel
0 stemmers
Ik zou het weigeren. Helemaal pro democratie maar een stem op bijv. FvD of PVV komt niet uit mijn handjes. Doe dan lekker zelf de moeite om te stemmen als je het land zo nodig de verdoemenis in wil helpen
Ik denk omdat de partij vooral uit hele jonge mensen bestaat?
Zo weinig Voltstemmers hier? Dat verbaast me!
Maar dit ging toch om het plaatje dat je het meest aansprak, of heb ik de boel compleet verkeerd geïnterpreteerd? Zo heb ik het namelijk ingevuld hahah
Heel irritant, ik heb het gevoel dat mannen dit vaker doen.
Heb jij al ergens op afspraak gewinkeld?
- Ja 1 winkel
- Ja meerdere winkels
- Nee
0 stemmers
Jaa en ik heb er traumas van. Ik hoop dat als ik ooit nog een keer ga dat het dan minder stressvol is haha
Waar ben je geweest dan?
Bij een stoffen winkel. En van te voren had ik een heel plan en allemaal ideen. Maar in de winkel kreeg ik een mega error haha