Smoothie met kokosmelk
- Heerlijk!
- Mwah
- Never again
- Geen ervaring mee
0 stemmers
Ik ben nu kotsmisselijk van mijn eigengemaakte smoothie met kokosmelk
Nooit gedacht dat zoiets verkeerd kon vallen
Smoothie met kokosmelk
0 stemmers
Ik ben nu kotsmisselijk van mijn eigengemaakte smoothie met kokosmelk
Nooit gedacht dat zoiets verkeerd kon vallen
Piña colada smoothie: ja. Al het overige: meh, liever sojamelk of water.
Ik kan het woord âtankenâ niet lezen zonder meteen te horen: JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT
Heb je wel eens een relatie uitgemaakt?
0 stemmers
Heb je wel eens een vriendschap beëindigd?
0 stemmers
Heb je wel eens contact met een familielid verbroken?
0 stemmers
Indien je op een van bovenstaande polls âjaâ hebt geantwoord, hoe kijk je daar nu op terug? Meerkeuze voor eventueel meerdere keren.
0 stemmers
Je kan dat tankding vastklikken en dan vult hij je tank vanzelf. Ik klik vast en ga zitten tot het ding stopt.
@Aardbeitje
Heb een hele toxic vriendschap gehad en ben nog elke dag blij dat ik van diegene af ben hahaha
Je onderste poll heb ik gestemd op beste beslissing ever maar dat gaat alleen over de vriendschap. Toen ik die vriendschap heb verbroken ging er een wereld voor me open haha.
Relatie verbreken was de juiste keuze, vriendschap verbreken zou ik nu anders doen. Ik heb er wel van geleerd, dus elk nadeel heb zân voordeel?
Omg. Serieus?? Hahaha wow gaat n wereld voor me open, thanks!!!
Wat??? Echt??? Hoe moet je hem vastklikken?
Dat mag in Nederland helaas niet, het zou kunnen zorgen voor overstromende tanks en gevaarlijke situaties
Zie Publicatiereeks Gevaarlijke Stoffen (PGS) 28, artikel 9.6.13
â9.6.1.3 Vulpistool met automatische afslag.
De afleverinstallatie moet zodanig zijn ingericht, dat slechts gedurende een daartoe strekkende opzettelijke bediening van de vulafsluiter vloeistof kan worden afgeleverd. Een automatisch
afslagmechanisme moet zijn aangebracht waarmee de vulafsluiter wordt gesloten als de tank waaraan wordt afgeleverd, vrijwel is gevuld.
Het afslagmechanisme moet tevens in werking treden bij een lichte schok, bijv. ten gevolge van vallen.
De greep van het vulpistool van een door het publiek bedienbare afleverinstallatie mag niet zijn voorzien van een vastzetinrichting. Het vulpistool van een z.g. âhigh speedâ
dieselafleverinstallatie (afleverdebiet meer dan 60 l/min) die b.v bestemd is voor de aflevering aan vrachtwagens en autobussen, mag echter wĂšl van een vastzetinrichting zijn voorzien.â
"9.6.1.4 Verbod op vastzetten vulpistool
De greep van een vulpistool, dat niet is voorzien van een vastzetinrichting, mag niet in geopende stand worden vastgezet."
dat mag eigenlijk niet
We mogen ook niks hier he.
Hij doet wel dat van mij, maar ik mag zijn kleding niet in de kast leggen want hij vindt dat ik niet netjes genoeg vouw đ„Č
Same, ben nog steeds verbaasd over mezelf.
eikel
N.a.v. dit artikel, zou jij samen kunnen zijn met iemand (je partner) die het tegenovergestelde als jou stemt?
0 stemmers
Vind jij dat partijen zoals pvv/fvd (dus met een vrij racistische toon) in de kamer/coalitie
mogen zitten?
0 stemmers
En vind jij dat partijen met een christelijke/islamitische achtergrond in de kamer/coalitie mogen zitten? Anoniem.
0 stemmers
No way, echt een no-brainer dit voor mij. Als je FvD of PVV stemt heb je echt tegengestelde fundamentele normen en waarden nou daar wil ik echt niet mee in een bed liggen laat staan mijn leven mee delen. Vind het echt heel erg belangrijk om in grote lijnen hetzelfde te denken over fundamentele zaken in de wereld en dat ligt met een CDAâer of VVDâer ook al niet voor de hand, FvD of PVV of SGP voor mijn part is echt uitgesloten.
Trouwens misschien makkelijk praten voor mij want als ik hoor dat iemand het met Thierry ofzo eens is verdwijnt imo sowieso ieder schijntje aantrekkingskracht dat diegene zou kunnen hebben.
Hahah:
Wanneer sloeg de vonk over? Guusje:Hij had zijn trein gemist dus bleef slapen. Toen klikte het in bed ineens heel erg