Als je jou vorig jaar op exact dezelfde datum had gevraagd of je het zou geloven dat wij een jaar later op afspraak konden winkelen bij o.a de action met mondkapjes op.
- Had ik gelijk geloofd
- Zou ik niet geloven
- Mwah zou me sterk lijken
0 stemmers
Als je jou vorig jaar op exact dezelfde datum had gevraagd of je het zou geloven dat wij een jaar later op afspraak konden winkelen bij o.a de action met mondkapjes op.
0 stemmers
We zaten nu vorig jaar wel echt op het omslagpunt dat het serieuzer werd, dus ik had het wel geloofd. Een maand eerder? Nee.
Zeikerd
Haha ja dit schoot ook direct bij mij door m’n hoofd
Zeiksnor. Ooit overgenomen.
Als er een lijst is ben ik ook eerder geneigd om minder geld aan een cadeautje uit te geven. Omdat het aanvoelt als een verplicht nummer.
Zaag vind ik eigenlijk beter. Maar zeg je dan ook zaagerd?
Ik vind sneuneus ook een leuk woord maar dat heb ik nog nooit gebruikt denk ik
Omg dit x1000! Ik houd echt van radio 10 in de auto maar tussen 16.00 en 19.00 wil ik altijd gillen. Wat is dat voor een xenofobische, seksitische, racistische en vooral niet grappige kneus die dit presenteerd? Echt wat een debiel. Waarom heeft hij zendtijd?
Ja echt verschrikkelijk inderdaad, en dat fucking moppenrondje met dat kutdeuntje en gewoon ALTIJD racistisch of seksistisch echt wat een ellende. Geen flauw benul hoe deze gast aan zendtijd komt, ik heb ook eigenlijk geen idee wie het is ik weet alleen dat ik het verschrikkelijk vind
Ik zeg dit weinig over anderen, maar noem mezelf wel geregeld een zeikwijf
Je verwacht het niet, maar het is een witte man van middelbare leeftijd die een polo draagt met wat interessante kreten erop.
Ik ben niet zo goed op de hoogte van alle forumtrends maar is dit niet een soort RGK in volwassenen vorm? (Qua uiterlijk dan)
Ja dit is sowieso een RGK. (Rob geus kneus) (Ja sorry, mn haat voor deze man zit diep.)
Wij zeggen altijd ‘Yes zeeuurrr’
Haha ik wou Rob Geus Kerel opperen maar Rob Geus Kneus is nog beter
Een deel van mijn kleding legt hij wel in de kast (onderbroeken, sokken enzo) maar verder ben ik redelijk specifiek in wat ik waar in de kast wil hebben dus een deel doe ik zelf. Andersom leg ik mijn vriend zijn kleding altijd in de kast
Goed zo, prioriteiten stellen.
Mijn moeder stopt haar eigen kleding en die van mijn vader in de kast (ze hebben wel allebei een eigen kledingkast), ik krijg mijn kleding wel netjes opgevouwen op een stapeltje maar ruim het zelf op.
We wonen niet samen maar hij vouwt soms wel mijn was op. Dan legt hij het gewoon op het bed en ruim ik het zelf in. Ik denk dat het als we straks samenwonen ook zo gaat, want ik heb net als @Dazed een heel eigen systeem wat hij niet begrijpt dus dan doe ik het liever zelf haha.