Stel je persoonlijke vraag #25

Mijn hersenspinsels vanochtend bij het tankstation, ik ben eens benieuwd :smiley:

Wanneer ga je tanken?
  • Elke dag een beetje
  • Altijd als ik langs een goedkoop tankstation kom
  • Als de tank halfleeg is
  • Als het metertje in het rood staat
  • Als het lampje al brandt (en nog verder)
  • Ik wil stemmen maar tank nooit

0 stemmers

En als je gaat tanken dan…
  • Gooi je hem zo vol mogelijk
  • Wil je op een rond getal uitkomen
  • Ik rijd elektrisch dus tank nooit
  • Ik heb geen auto/tank nooit maar wil toch stemmen

0 stemmers

ik HAAAT tanken zo erg

19 likes

Eigenlijk tussen half leeg en rood in, dus nog even voor hij in het rood schiet.
En dan het liefst bij een onbemand voordelig tankstation en dan gooi ik hem helemaal vol.

6 likes

Ik ook, moet je helemaal je auto uit en dan sta je daar een beetje en eigenlijk vind ik dat knijpen in dat ding ook kut hahaha

2 likes

Ik haat tanken! Stel het zo lang mogelijk uit en gooi hem dan zo vol mogelijk. Maar bedenk me net dat ik al ruim een half jaar niet heb getankt, want mijn vriend wordt al zenuwachtig als hij op de helft staat dus dan tankt hij steeds :joy:

2 likes

ik tank als ik nog 50 kan. dan is het niet rood ofzo maar onze wordt niet rood, die geeft een piepje bij 20 volgens mij maar zo ver laat ik het niet komen.
oke 1 keer heb ik hem met 13 voor het huis gezet omdat ik wist dat m’n vriend savonds ging sporten en m dan zou volgooien.

Bij mij was er ook 1 collega die zei dat dit een crisis zou worden en was zelfs al thuis gaan werken voordat heel Nederland thuis moest gaan werken. En iedereen deed er lacherig over, maar hij had gelijk :cold_sweat:

4 likes

Smoothie met kokosmelk

• Heerlijk!
  • Mwah
  • Never again
  • Geen ervaring mee

0 stemmers

Ik ben nu kotsmisselijk van mijn eigengemaakte smoothie met kokosmelk :sob: Nooit gedacht dat zoiets verkeerd kon vallen

PiƱa colada smoothie: ja. Al het overige: meh, liever sojamelk of water.

1 like

Ik kan het woord ā€˜tanken’ niet lezen zonder meteen te horen: JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT

22 likes

Heb je wel eens een relatie uitgemaakt?

• Ja
  • Nee
  • Nog nooit een relatie gehad

0 stemmers

Heb je wel eens een vriendschap beƫindigd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens contact met een familielid verbroken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien je op een van bovenstaande polls ā€˜ja’ hebt geantwoord, hoe kijk je daar nu op terug? Meerkeuze voor eventueel meerdere keren.

• Beste beslissing ever
  • Het was de juiste keuze
  • Het was toen de juiste keuze, maar ik zou het nu niet/anders doen
  • Het was niet de juiste keuze
  • Slechtste beslissing ever
  • Ik heb het weer bijgelegd

0 stemmers

Je kan dat tankding vastklikken en dan vult hij je tank vanzelf. Ik klik vast en ga zitten tot het ding stopt.
@Aardbeitje

3 likes

Heb een hele toxic vriendschap gehad en ben nog elke dag blij dat ik van diegene af ben hahaha

3 likes

Je onderste poll heb ik gestemd op beste beslissing ever maar dat gaat alleen over de vriendschap. Toen ik die vriendschap heb verbroken ging er een wereld voor me open haha.

3 likes

Relatie verbreken was de juiste keuze, vriendschap verbreken zou ik nu anders doen. Ik heb er wel van geleerd, dus elk nadeel heb z’n voordeel?

1 like

Omg. Serieus?? Hahaha wow gaat n wereld voor me open, thanks!!!

Wat??? Echt??? Hoe moet je hem vastklikken?

Dat mag in Nederland helaas niet, het zou kunnen zorgen voor overstromende tanks en gevaarlijke situaties

Staat in de wet dat het verboden is

Zie Publicatiereeks Gevaarlijke Stoffen (PGS) 28, artikel 9.6.13

ā€œ9.6.1.3 Vulpistool met automatische afslag.
De afleverinstallatie moet zodanig zijn ingericht, dat slechts gedurende een daartoe strekkende opzettelijke bediening van de vulafsluiter vloeistof kan worden afgeleverd. Een automatisch
afslagmechanisme moet zijn aangebracht waarmee de vulafsluiter wordt gesloten als de tank waaraan wordt afgeleverd, vrijwel is gevuld.
Het afslagmechanisme moet tevens in werking treden bij een lichte schok, bijv. ten gevolge van vallen.
De greep van het vulpistool van een door het publiek bedienbare afleverinstallatie mag niet zijn voorzien van een vastzetinrichting. Het vulpistool van een z.g. ā€œhigh speedā€
dieselafleverinstallatie (afleverdebiet meer dan 60 l/min) die b.v bestemd is voor de aflevering aan vrachtwagens en autobussen, mag echter wĆØl van een vastzetinrichting zijn voorzien.ā€

"9.6.1.4 Verbod op vastzetten vulpistool
De greep van een vulpistool, dat niet is voorzien van een vastzetinrichting, mag niet in geopende stand worden vastgezet."

5 likes

dat mag eigenlijk niet

We mogen ook niks hier he.

23 likes