Stel je persoonlijke vraag #25

Hij doet wel dat van mij, maar ik mag zijn kleding niet in de kast leggen want hij vindt dat ik niet netjes genoeg vouw 🥲

4 likes

Same, ben nog steeds verbaasd over mezelf.

2 likes

eikel

9 likes

N.a.v. dit artikel, zou jij samen kunnen zijn met iemand (je partner) die het tegenovergestelde als jou stemt?

• Ja hoor
  • Sowieso niet
  • Ik weet het niet
  • Ik denk het wel
  • Ik denk het niet

0 stemmers

Vind jij dat partijen zoals pvv/fvd (dus met een vrij racistische toon) in de kamer/coalitie
mogen zitten?

• Ja, het is namelijk een partij die een deel van de bevolking representeert
  • Nee, vind ik niet
  • Weet ik niet/neutraal
  • Kamer wel, coalitie niet

0 stemmers

En vind jij dat partijen met een christelijke/islamitische achtergrond in de kamer/coalitie mogen zitten? Anoniem.

• Ja, een deel van de bevolking is gelovig dus is representatief
  • Alleen christelijke partijen, islamitisch niet
  • Wel kamer, niet coalitie
  • Beide niet, religie hoort niet in de politiek
  • Weet niet/neutraal

0 stemmers

No way, echt een no-brainer dit voor mij. Als je FvD of PVV stemt heb je echt tegengestelde fundamentele normen en waarden nou daar wil ik echt niet mee in een bed liggen laat staan mijn leven mee delen. Vind het echt heel erg belangrijk om in grote lijnen hetzelfde te denken over fundamentele zaken in de wereld en dat ligt met een CDA’er of VVD’er ook al niet voor de hand, FvD of PVV of SGP voor mijn part is echt uitgesloten.

Trouwens misschien makkelijk praten voor mij want als ik hoor dat iemand het met Thierry ofzo eens is verdwijnt imo sowieso ieder schijntje aantrekkingskracht dat diegene zou kunnen hebben.

26 likes

Hahah:

Wanneer sloeg de vonk over? Guusje:Hij had zijn trein gemist dus bleef slapen. Toen klikte het in bed ineens heel erg

20 likes

ew in de foto in het artikel raakt het boek van thierry girl, woman, other en half of a yellow sun aan, hij verdient het echt niet om op een foto te staan met die twee!!

2 likes

Ik vind tanken ook zooooo vreselijk, dus toen ik laatst met mijn kind alleen onderweg was en het nog 12km naar huis was maar ik nog 19km kon rijden dacht ik: prima, dat halen we en laat ik m’n man doen. En toen nam ik de verkeerde afslag. :frowning: Echt zoooo’n paniek. Uiteindelijk heb ik op goed geluk een tankstation gevonden met nog 3km op de teller, echt peeeentjes gezweet.

10 likes

Ahh ja dat hoor ik wel vaker eigenlijk! Dat je denkt huh maar wat jij zegt en belangrijk vindt komt helemaal niet overeen met die partij hoor? Best lastig wel.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik heus niet alle banden met iedereen wil doorsnijden die niet hetzelfde denkt als ik hoor en politieke discussies en dialogen zijn belangrijk blablabla, zeker, ook in mijn familie en vriendenkring is daar ruimte voor, maar ik kan en wil niet volledig ontspannen mezelf zijn in de geborgenheid van een duurzame relatie als ik niet gesteund kan zijn in mijn boze linkse zelf.

Ik vind deze gast aan de hand van dit artikel alleen al een ongelofelijke bokkelul dus ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een partner zou krijgen die extreemrechts is.

@mores bij deze dus nog een toevoeging

7 likes

ja echt he, maar zij zegt ook “ik vind ruziemaken wel lekker, echt saai als je het altijd met elkaar eens bent”

Ja echt saai he, allebei een goed mens willen zijn en vinden dat de ander een goed mens is en dat je samen boos kunt zijn over onrecht!

8 likes

Nou echt. Nee, want als je samen vindt dat vrouwen en mensen die hier niet zijn geboren ook gewoon bestaans- en zelfbeschikkingsrecht hebben, kun je NERGENS meer over ruzie maken.

5 likes

Trouwens ook weer typisch dat deze vent zegt vóór abortusrecht te zijn maar toch FvD stemt. Echt zo geprivilegieerd om dan dit soort mega belangrijke onderwerpen in de wind te slaan, zo belangrijk vind je het dus niet als je het niet meeneemt in je stem.

14 likes

OOHHH PRECIES dit is zo’n grote ergenis van mij altijd!!! Maar ik kan dus gewoon niet begrijpen en wil e er niet bij neerleggen als fundamentele rechten ondergeschikt zijn aan populistisch gebazel.

2 likes

Vind jij dierentuinen onethisch?

• Ligt aan de dierentuin
  • Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

Welke vind je het ergste?

• Dolfinarium
  • Burgers Zoo
  • Artis
  • Ouwehands Dierenpark
  • Beekse Bergen
  • Apenheul
  • Wildlands Emmen
  • Sea Life
  • Gewoon allemaal
  • Anders (vertel!)

0 stemmers

Sommige dierentuinen hebben het opzich wel goed geregeld en belangrijke fokprogramma’s e.d. maar zoals het Dolfinarium vind ik echt verachtelijk, vreselijk hoe de dieren daar leven.

5 likes

Ik ben nog nooit in Artis geweest maar ik hoorde daar altijd de slechtste verhalen over qua kleine hokjes enzo, klopt dat?

lol nog nooit, gewoon nooit bedoel ik ik denk ook weer niet dat ik er ooit heen zal gaan haha

Ja dolfinarium vind ik echt walgelijk en Sea Life heb ik ook echt schokkende dingen over gezien en gehoord. Artis vind ik altijd kut, omdat het midden in de stad ligt hahahaha, lijkt me gewoon echt een kut plek voor dieren, maar misschien is het wel heel rustig daar… geen idee

@EllaFitzgerald Geen idee! Ik wil er niet heen, dus ben er nooit geweest, maar het feit dat het midden in de stad ligt voelt wel alsof het te klein is

1 like

Ben wel echt fan van het Ouwehands berenbos voor mishandelde beren uit oost-europa, allemaal oud circus beren of beren die toeristische trekpleisters langs de weg waren in kettingen en moesten dansen enzo.

Die kan je nooit vrijlaten en in het berenbos hebben ze echt veel ruimte en toch bescherming want ze functioneren niet als normale beer. En er lopen wolven tussen, vind ik ook leuk want dan lijkt het toch meer op de echte leefomgeving.

53 likes