Heb jij wel eens op een bakfiets gefietst?
- Nee gelukkig niet
- Ja
- Ja en ik heb zelf een bakfiets
0 stemmers
Heb jij wel eens op een bakfiets gefietst?
0 stemmers
En als je wel eens op een bakfiets hebt gefietst hoe vond je dat? Ik vond het al zo vreselijk dat ik mn oppaskinderen in dat ding moest ophalen, maar ook kon ik er niks van. Ik vond het zo moeilijk.
0 stemmers
Oh en uiteraard moest ik daar in oud zuid mee fietsen.
Random vraag maar, heb jij al gedoucht vandaag?
0 stemmers
Mn vriend denkt inmiddels nu dat ik een uur onder de douche sta maar ik zit me gewoon af te zonderen in de badkamer. Mijn hobby.
Ik heb wel een keer in een bakfiets gezeten terwijl mijn zus er op fietste, we gingen samen roetveegpiet spelen op onze oude basisschool. Dat was wel leuk opzich! Voor haar was het iets zwaarder, ik had het duidelijk beter voor elkaar haha.
Haha ja ik zou er ook liever inzitten. Ik vind het doodeng en zwaar fietsen. En met jongere kinderen erin over een tramspoor al helemaal. Heb na 2 keer al gezegd nee, ik doe dit niet meer.
Ik zag deze kop:
Weet jij wie of wat Beeple is?
0 stemmers
Nee maar ik douche in de avond, dus dat is niet zo vreemd.
0 stemmers
0 stemmers
Wat haat je meer? Als er aangebeld wordt en je hebt geen idee wie het is/verwacht geen pakketje of wanneer je gebeld wordt door anoniem of een nummer dat je niet kent?
0 stemmers
Doet me allebei niet zoveel
Ben jaloers.
Sinds gister pas toen ik eens opzocht wat NFT nou eigenlijk was. Conclusie: ik snap er nog steeds niks van, maar nu ken ik wel Beeple.
Ik hou zo van een eitje! Ik vind ook dat ik alles goed kan bereiden BEHALVE een omelet en dat frustreert me echt enorm.
0 stemmers
En alle tips heb ik al op youtube gekeken.
Wat lukt er precies niet? Mijn omeletten zijn altijd dikke prima vind ik zelf, met een klein krokant laagje erop mmmmmm. Geduld is wel een schone zaak bij een omelet en dat heb ik moeten leren, haha. Ik ben nogal ongeduldig en wil het liefst zo snel mogelijk eten. Maar het helpt wel om een omelet op een heel zacht vuur aan te zetten en te wachten wachten wachten.
Als het omdraaien een probleem is, ik doe dat vaak met behulp van een bord want anders lukt het mij ook niet
Ik kan best prima een omelet maken, maar die mijn vriend maakt zijn zoveel beter. Dus toch maar gekozen voor ‘ik kan dit niet’, ook al klopt dat niet helemaal.
ik ben te ongeduldig voor een omelet en wil 'm dan te snel draaien en dan is t altijd; okeeee toch maar gewoon roerei prima
Als hij net niet goed is om om te draaien moet je hem voorzichtig oprollen.
Best ommelet ever. Zin in ommelet nu.
Waar is de optie ‘ja altijd’ mijn favoriet is de salmiaklolly. Heb zelfs wel eens spaghetti geprobeerd maar dat is niet handig want dan is het in en buiten je buik heel warm en dan word je misselijk.
Hahahahaha