Stel je persoonlijke vraag #26

Nja vroeger was fotos maken niet zo makkelijk als nu. En nu heb ik ze ook niet meer. Ik ga ff googlen of ik ze daar kan vindenm

2 likes

Ja ook!

Hoe was de uitkomst van je belastingaangifte?

0 stemmers

Optie 5:

0 stemmers

Haha ik zie geen gifs?

2 likes

Ze hadden bij mij ook even tijd nodig om te laden.

My vicious earthworm might just swallow us now! En donā€™t keep your mars bars too close to the sun want dan smelten ze.

14 likes

Ja super goede houding!!

Sgat de Oprah Winfrey Show, elke middag om 15:15-16:15, tussen 2001 en 200nogwat, RTL4

12 likes

Met veel animo maakt Joost soep uit 'n pakje :angry:

10 likes

Hahahaha die earthworm zin is ook een stretch maar waarom zou er veel animo zijn voor Joost zā€™n soep? Uit een pakje dan ook nog

Nee The Financial Diet op Youtube!! Van Oprah leerde ik dat poep s-shaped moet zijn.

4 likes

Oh Oprah zei dat ook altijd en dan dacht 10 jarige ik met ā‚¬10 zakgeld per week ja lekker makkelijk met je miljarden Oprah!! Ik wil mā€™n ā‚¬0,15 gewoon terug en wel nu!

5 likes

Ja true die roomboter gangmakers uit de kantine op school betalen zichzelf niet, Winfrey.

1 like

Kan toch nog een maand ofzo?

2 likes

Haha ja dit ezelsbruggetje had ook de degradatie van Pluto niet ingecalculeerd. En wow blijkbaar was dat in 2006 al? Een echte classic dan

1 like

Wat zou jij het liefst willen qua zomer-/wintertijd?

  • Blijven wisselen zoals we nu doen
  • Altijd wintertijd
  • Altijd zomertijd

0 stemmers

1 like

Een hardrijder een anonieme brief meesturen bij de prent is een nieuwe maatregel in Belgiƫ. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat op de bon geslingerd worden geen effect heeft op het rijgedrag maar een brief wel. Misschien kunnen die mensen dan in Nederland ook op die manier boetedoen voor hun snelheidsduivelgedrag.

  • Mogen ze in NL ook doen
  • Nee liever niet
  • Anders

0 stemmers

Als je nu weer middelbare scholier zou zijn welke fiets zou je dan kiezen (als je er eentje van je ouders mocht uitkiezen)?

  • image omafiets
  • transportfiets
  • image mountainbike
  • racefiets
  • image e-bike

0 stemmers

1 like

Rijd je 3 km te hard krijg je zoā€™n brief erbij, dat lijkt me een beetje much.

9 likes

Heb je wel eens kumpir gegeten?

  • Wat?
  • Ja, lekker
  • Ja, niet zo lekker
  • Nee

0 stemmers