Van wat ik op YT zie, lijkt het wel alsof ze expres stomme kleren kiezen die niet bij je stijl passen
Gebruik jij liever matte oogschaduw of glanzende oogschaduw?
- Mat
- Glanzend
- Ik gebruik geen oogschaduw
0 stemmers
Glitter!
Alles door elkaar
Ik gebruik bijna nooit meer oogschaduw, maar vroeger gebruikte ik mat en in mân ooghoek bij traanbuis een beetje glans. Maar dat zal wel erg 2010 zijn.
Vreet me helemaal misselijk aan die dingen en ben vervolgens aan de schijterij
Ik begroet mijn huis wel hardop voor en na vakantie haha. Vroeger zeiden we ook altijd âDoei huis⊠hopelijk sta je er nog over 2 weken!â
Met âken ik nietâ bedoel ik dan wel âmoet ik nietâ
Het viel mij mee, er zaten wat dingetjes tussen die ik gewoon niet zo leuk vond (beetje saai of net niet mijn smaak) of waarvan de pasvorm niet goed was voor mij. Maar ook wel dingen die onverwachts leuk waren, die ik zelf nooit gekozen zou hebben. Heb toen ongeveer de helft gehouden denk ik. Andere maten omdat dingen uitverkocht waren herken ik niet. Heb toen ook nog echt een telefoongesprek gevoerd met die styliste, vond dat ze er best veel moeite in staken. Dit is denk ik 5 jaar geleden ofzo.
Ja verschrikkelijk.
Ik had aan geen lichte kleuren en pastel: bijna alleen maar wit en grijs.
Ik gaf bij een losse rok aan dat ik dat niet praktisch vond ivm mân werk, en dat ik in de gehandicaptenzorg werk en ook veel op de grond zit. Het alternatief werd een koker rok?
Vinkte aan: geen jas. Kreeg een winterjas terwijl t voorjaar is/wordt?
En idd 2 dingen niet in mijn maat.
Alles ging retour en baalde van die 9.95
Zo was het bij mij ook, jammer hé. Ik gaf aan dat ik op zoek was naar nette, zakelijke kledij en dat ik op dat moment vooral bloesjes met polkadots in mijn kast had en dat ik iets helemaal anders wou, iets serieuzer, en vooral géén polkadots meer. Ik had ook aangegeven dat het zeker wat meer mocht kosten en ik vooral op zoek was naar een aantal kwalitatieve basisstuks.
Zaten er 4 fucking bloezen met polkadots in die box, allemaal van zoân cheap materiaal, waarvan twee 3 maten te groot omdat ze mijn maat niet meer hadden
Worden deze wenkbrauwen helemaal hip? Gewoon op straat, niet bij Instagrammers of zoiets.
- Ja
- Nee
- Ze zijn al hip
0 stemmers
Zou je dit willen?
- Ja
- Nee
- Heb ik al
0 stemmers
Als ik 's ochtends uit bed kom zitten mijn wenkbrauwen al wild genoeg. Daar haal ik echt wel een borsteltje wenkbrauwgel doorheen, anders voel ik me net een holbewoner.
Beleg jij / heb jij aandelen?
- nee
- nee, maar mijn partner wel
- enkel pensioensparen
- ja, mijn ouders/familielid doen dit voor mij maar ik ben er zelf niet actief mee bezig
- ja, ik heb alles zelf uitgezocht
- ja, ik heb me laten adviseren door een familielid/vriend/kennis
- ja, ik heb me laten adviseren door de bank of een ander financieel expert
- anders
0 stemmers
Ah de disco dildo
Zeg je wel eens hardop of in jezelf ââwat dom van meââ?
- Voordurend
- Ja, vaak
- Ja, soms
- Nauwelijks
- Nooit
0 stemmers
Zou je iets aan jezelf laten veranderen als anderen niet zouden kunnen zien/weten dat je het hebt laten veranderen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een ding aan je lichaam kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
- Niets
- Borsten
- Billen
- Benen
- Armen
- Buik
- Voeten
- Handen
- Gezicht (of een deel hiervan)
0 stemmers
Ben je voor iemand de allerbelangrijkste persoon in zijn/haar leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht dat ik zo lekker gewoon was gebleven en niet mee deed aan kantoor jargon, totdat ik deze poll invulde en slechts een term van de lijst onaangevinkt kon laten.
Iets over de schutting gooien is ook een ziekenhuis term helaas
hahaha confronterend dit
Voor degenen met een iPhone:
Wist jij dat je een Night shift functie op je telefoon hebt die het blauwe licht âs avonds en âs nachts verminderd?
(Instellingen - Scherm en helderheid - Night Shift)
- Ja, wist ik en gebruik ik al
- Ja wist ik maar gebruik ik nog niet
- Nee, wist ik niet
0 stemmers