Agile/scrum/lean is toch niet kantoorjargon? Dat zijn gewoon werkwijzen.
Oh… nou dan moet ik mn stemmen misschien aanpassen want ik zeg het vaak, maar bedoel dan ook de werkwijzen
geen van alle gelukkig!
Ik mis de optie ‘geen van allemaal’. Maar goed ik werk dan ook niet in het bedrijfsleven, dat zal schelen.
Haha ik hoor ze allemaal wekelijks. Fuck mijn leven
Ik vind Bila denk ik de allerergste, die mag van mij onder het rijtje havercapu en lawa
Ik vind gesalu het ergste.
Ik ken deze niet.
Herkenbaar!
Bij sommige woorden weet ik zo snel niet een goed NL woord, bijv. stakeholders of alignment (staan toevallig niet op deze lijst) = betrokkkenen en afstemming?
In andere gevallen maak ik me wel schuldig aan wat Japke.D vaak omschrijft (uitdrukkingen verbasteren, wollig)
Gezellig samen lunchen…
Ohja, die is veel erger ja
Wat is stavuzu dan?
Stand van zaken
Geen idee. Ik ben nog niet zo goed met kakker straattaal.
Is een afkorting nog wel een afkorting als niemand hem begrijpt
Ik heb echt jaren gedacht dat ‘bila’ iets van ons bedrijf was en dat verder helemaal nergens werd gebruikt
Wel werkwijzen die hoofdzakelijk op kantoor gebruikt worden toch (mag hopen tenminste dat je niet met je date of vrienden staat te scrummen in het weekend?), dus dan vind ik het wel kantoorjargon alsnog.
tenzij je aan rugby doet dan
Heb jij wel eens zo’n Zalon-box, samengesteld door een stylist van Zalando, besteld?
- Ja, en het viel goed mee
- Ja, en het viel tegen
- Ja, en het is al meegevallen maar het is ook al tegengevallen
- Nee
0 stemmers
Voor de ja-stemmers: wat viel mee of wat viel tegen?
Ik heb het zelf één keer gedaan en het was een enorme tegenvaller: alles waarvan ik vroeg om zeker niét te ontvangen zat in die box, en sommige zaken waren 3 maten te groot “want mijn maat hadden ze niet op voorraad”. Ik vraag me af of ik gewoon pech had of dat dit gewoon vreselijk in het algemeen is.
Ik ken het alleen van Emmy (van Sint)!
Zij is 1 van de stylistes
O ja en weleens van YT filmpjes van Aimee of anderen die het uitproberen