Stel je persoonlijke vraag #26

R.i.p

Was trouwens helemaal niks frees aan die hele record shop.

27 likes

Ja alleen omdat ik zo jaloers ben dat ik niet wil dat hij geld aan andere vrouwen uitgeeft. Dan laat ik mn eigen tieten wel zien voor 5 euro

56 likes

Ja die naam heb ik dus nooit gesnapt

3 likes

Zelf koop ik geen dvd’s, mijn vriend koopt wel blu ray. Voor zijn verzameling superheldenfilms. En soms kijken we nog een oude dvd/blu ray.

@desecretaris dvds/blu ray kan je afspelen via de PlayStation.

3 likes

Wij hebben thuis nog een beeldbuis tv (die prima werkt haha), dvd-speler én video recorder :rofl:

Ik kijk heel soms nog wel eens dvd’s uit de bib maar verder niet

1 like

Via mijn playstation kijk ik nog dvd’s! Niet vaak maar ik heb een paar concerten op dvd die ik graag kijk en een serie en een paar films die niet op netflix staan

Edit: videorecorder heb ik ook nog :laughing:

1 like

Stel je voor je krijgt opeens te horen dat je ziek bent en nog 6 maanden te leven hebt. Zou je dit je partner en kinderen (12+) vertellen?

• Ja natuurlijk
  • Ik denk het wel
  • Ik denk het niet
  • Vrij zeker van niet

0 stemmers

En mocht jij kind/partner zijn, zou je het je vader/moeder/partner kwalijk nemen als die het niet zou vertellen, maar pas last moment of helemaal niet?

• Ja, zou ik best erg vinden
  • Nee, ik zou het wel begrijpen
  • Weet ik niet/beide

0 stemmers

Zojuist Moulin rouge nog op dvd gekeken

2 likes

Niet alles staat op Netflix of Disney+ dus ik moet wel đŸ„Č
Oh en sommigen koop ik, omdat ik de serie compleet wil hebben.

1 like

Heb jij vaak een liedje (vast) in je hoofd?

• Ja, (bijna) altijd
  • Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Ja, zelden
  • Nee, (bijna) nooit

0 stemmers

Jinglebells,jinglebells, jingle all the way.

Minstens 1 keer per week begin ik dit zomaar te zingen, midden in de zomer
 maakt niet uit.

Een andere die vaak naar boven komt; sjalalie sjalalaaa!

1 like

@roeptoeter
Hans Breukhoven had een platenzaak en die was niet aangesloten bij één of andere platenhandel of vereniging of zoiets. Hij was dus een ‘vrije platenhandel’. Dat werd Free Record Shop.

7 likes

Als jij thuiskomt van vakantie, zeg je dan iets als “oef, ons huis staat er nog”.

• Ja dat doe ik.
  • Nee doe ik niet.
  • Ik denk het alleen.

0 stemmers

Sinds mijn dochter de serie Jokie (een figuurtje uit de Efteling) heeft ontdekt heb ik 24/7 het deuntje van Carnaval Festival in mijn hoofd. :sob:

20 likes

De laatste paar maanden heb ik deze DVD boxen gekocht: The OC, the Sopranos en One Tree Hill.
Echt heerlijk die ouderwetse personage foto’s per disk :heart_eyes:
Als we klaar zijn met deze series, gaan we GREEK of Friday Night Lights kopen.

9 likes

In de mijne nu ook, je wordt bedankt :stuck_out_tongue:

1 like

The OC :heart_eyes: volgens mij heb ik die dvd boxen nog wel bij m’n moeder op zolder liggen maar ik heb geen dvd-speler :pensive: misschien morgen toch maar eens gaan googlen.

En nu allemaal Phantom Planet - California in ons hoofd! :sweat_smile:

3 likes

Toepasselijk wel (en dan staat yesterday voor 2019)

1 like

Ik ken iemand die niet verteld heeft aan haar naasten dat ze binnenkort zou komen te overlijden, maar ik kan me niet voorstellen waarom iemand dat zou doen. Je laat nabestaanden (waarschijnlijk) achter met vragen, soms zelfs schuldgevoelens en je ontneemt jezelf en anderen de kans om afscheid te nemen en, voor mezelf sprekend, is dat laatste echt een van de vervelendste dingen om mee te maken.

Ik ben wel benieuwd wat argumenten zijn om het niet te vertellen

1 like

Ik zou het echt heel kut vinden als mijn ouders of man dat zou doen, maar het is toch niet heel moeilijk om te begrijpen waarom mensen dit doen?

Misschien zelf ook van je laatste maanden op aarde willen genieten zoals je gewend bent, zonder telkens naar je betraande geliefden te moeten kijken of anders behandeld te worden. Misschien ook wel niet eens om te genieten, maar om te struisvogelen? Je kan niks aan de situatie veranderen en je stopt het dan liever weg dan dat je er mee dealt.

Ik kan nog wel 10 andere redenen bedenken. Betekent niet dat ik het oké vind naar je nabestaanden, maar ik kan me voorstellen dat je op dat moment heel egoïstisch kan denken en handelen. Dat lijkt me best menselijk.

22 likes