Haha ja ik had ook m’n bedenkingen bij deze scène(s) en verhaallijn, maar interessante kwestie op zich. Ik denk dat ik het qua bedrag wel zou kunnen aannemen maar ik zou het bedrag eigenlijk als het ware los zien van het product. Als het dus gaat om een groot product dat ik nodig heb/heel graag wil, en ik kan het niet helemaal zelf kopen maar hij wil het na overleg voor mij kopen, daar kan ik wel dankbaar voor zijn, maar ik zou er er niet zo goed tegen kunnen als ik opeens uit het niks word ‘opgezadeld’ met een héél erg dure naaimachine (of vervang naaimachine door artikel dat van toepassing is) die dan net niet de eigenschappen heeft die ik zelf met m’n eigen kennis had gekozen, en allicht komt uit m’n eigen vergelijking een heel andere die ook gewoon nog veel goedkoper is, of mist precies die onderdelen of features waar het mij om ging, maar “een gegeven paard mag je niet in de bek kijken” en dan zit je ermee. Het gevoel heel dankbaar te ‘moeten’ zijn voor iets waar ik níet om gevraagd heb, dat geeft me een afhankelijk/scheef gevoel. Liever in overleg.
Oja trouwens dat stel in de serie vind ik echt heeeel erg overrated? Is toch best een scheve relatie gewoon, ik snap echt niet zo goed waarom ze zó gehyped worden.
vond ik altijd zo leuk