Neppe en andere dieren tellen ook mee. Lees het maar als “(nep) dierenvachten”!!
@Calypso @anon50301661
Waarom zou je dit willen hebben?
Gerda Smit referentie?
Ik leef sinds begin januari met heel weinig kledingstukken, enkel mijn favoriete heb ik overgehouden en het komt denk ik wel op zoiets neer. In eerste instantie omdat ik dakloos ben, maar ik mis helemaal niks, ik vind het heerlijk en ben elke dag gewoon blij met hoe ik gekleed ben. 3 broeken, 2 rokken, 3 truien, 2 jurken, 1 colbert, 2 jassen en 3 paar schoenen schat ik zo dat ik de laatste maanden gedragen heb. Wil echt niet terug naar veel meer keuze.
Ah moest je uiteindelijk toch uit je huis? Ik dacht dat je huurbaas het inclusief de huurder/jou dus had verkocht. Heb je zicht op een nieuwe woning?
Ik dacht eerst “ja, ik ben wel een beetje goed in topografie”, maar toen las ik de volgende vraag en toen heb ik mijn antwoord toch maar aangepast naar nee, helemaal niet
Lief dat je het vraagt! Godzijdank heb ik wel uitzicht op weer mijn eigen plek, en kan ik zolang bij mijn moeder en vrienden logeren. De verbouwing zou een maand duren maar duurt intussen al 3 maanden en het is nog lang niet klaar :’) Maar ik krijg er wel wat fijns voor terug iig!
Ah wat shit, maar wel fijn dat je weet dat je terug kan naar iets beters! Ff volhouden nog dan!
Geen shirts ?
O ja je hebt gelijk, 2 stuks ook! Maar met zomer op komst zal het vast nog een beetje veranderen.
Ik heb sowieso al een heel klein garderobe met alleen kleding die ik draag, maar omdat ik het afgelopen jaar best veel ben afgevallen en sowieso nooit veel aandacht, tijd en energie heb besteed aan kleding uitzoeken, vind ik de items de term capsule wardrobe totaal niet waardig. Ik ben sinds mijn gewicht stabiel is wel bezig met alleen items kopen die ik duurzaam acht/makkelijk te combineren vind etc, dus ik streef er wel naar om binnen enkele jaren een capsule te hebben! (Ik heb geen haast, heb er toch al 10 jaar onfashionable bijgelopen!)
Zou je kunnen daten met een plastisch chirurg? Ikzelf zou echt nerveus zijn dat ie continue zou zitten beoordelen wat er aan me verbeterd kan worden.
Ligt natuurlijk aan de persoon en het karakter, maar algemeen gesproken;
- Ja hoor
- Al eens gedaan
- Nee
0 stemmers
Ik heb een enorme fobie voor naalden, dus het zou mij enorm helpen om een vaccin te hebben die maar 1x hoeft
Zou er geen probleem mee hebben, zeker als hij voornamelijk niet-cosmetisch (hoe heet dat?) zal werken.
Ben blij dat ik niet de enige ben die steeds die link legt
Draag jij liever warme oogschaduwkleuren of koele tinten?
- Ik draag nooit oogschaduw
- Liever koel
- Liever warm
0 stemmers
Ik herinner me dat in die eerste bladzijden van het leerboek ook volgende stond:
Lambique est un homme. Il est fort. Sidonie est une femme. Elle est faible.
Hoe seksistisch eigenlijk
Weet nog wel dat we met Duits een keer “zeigst du mir den pferd” (oid) moesten leren > Laat je me jouw paard zien.
Vond dat zo random en dat werd echt een soort running gag met klasgenootjes
Haha wij riepen altijd nein ich habe keine haustier