Stel je persoonlijke vraag #26

Een warm bad, in het gezelschap van een goed glas wijn, en daarna mijn bed in rollen…

Heb helaas enkel een douche maar dit zou zoveel deugd doen.

Hierdoor bedenk ik me dat ik het erger zou vinden als een dude psycholoog/psychiater zou zijn. Dan zou ik me altijd afvragen of ie denkt dat ik onoplosbare trauma’s heb of rare karaktertrekken haha

9 likes

Ooohhh trauma’s aan hoe vaak hiervan reclame op de tv was, ik kon dat helemaal meepraten 🥲

7 likes

I am a GIRL
I am a BOY

26 likes

Ja zij spreken Engels maar zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen. Dat hebben zij spelenderwijs geleerd met muzzy

Forever in mn brein

37 likes

Gelukkig keek ik saved by the bell en Keenan and Kell (op dezelfde zender).
Zo leerde dit niet Engelse kind spelenderwijs Engels (en gratis!!) 🥲

9 likes

Kan jij in gedachte horen hoe Yvon Jaspers “menneke” zegt?

• Ja in haar stem echt freaky
  • Née
  • Wie is dat

0 stemmers

2 likes

Iupiter deus est.

4 likes

ik ging deze opzoeken

en nu zit ik in de oude luckytv rabbithole, op de middelbare was dit echt mijn humor

nu vraag ik me ook ineens af hoe het met die turbopolyp goos gaat, ik mis man bijt hond

23 likes

Holy fuck die mensen hebben veel kinderen gekregen man

Was een positieve grip test verplicht bij aanmelding ofzo?

4 likes

Geen idee wat koel of warm is… warm is bruin? Maar ik draag ook lila.

@midheavenmoon dit is echt mijn nachtmerrie. Ik hou te veel van kleur en printjes

1 like

Die meid die zei I’m a girl zat bij mij op paardrijden vroeger

Was voor haar achteraf denk ik heel kut hoe vaak we die reclame napraatten in haar buurt :geek:

10 likes

Ja maar hallo wij hebben dit ook te vaak moeten horen van haar!! Was ook heel kut :laughing:

4 likes

Ja maar ja maar sprak ze dan ook heel goed engels?
Of alleen dat ene zinnetje :thinking:

Ze had natuurlijk geen enkele reden om op de manege Engels te spreken… maar op basis van hoe ik haar kende gok ik zomaar alleen dat ene zinnetje :thumbsup:

1 like

M’n vader is boer en het enige wat m’n moeder niet wilt omtrent mijn toekomstige partner is dat het een boer is :rofl:

Nee :cry: geen dieren haha

1 like
Als je kijkt naar afgelopen weken, hoe vaak per week had je dan ongeveer een dag dat je helemaal niet buiten bent geweest?
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Maar een pony op volpension is veel chiller dan zelf aan huis en alles doen. Mega veel werk joh.

Live the dream, woon ruim binnen die 15 km van de appie en stal je paard ergens :wink:

1 like

Grijzig bruin is koel, oranje-bruin (of goud, karamel,…) is warm.