Doen! Werken met kruiden is zo leuk.
Lang leve vrouwenmantel btw ;).
Doen! Werken met kruiden is zo leuk.
Lang leve vrouwenmantel btw ;).
Wow wat een nare ervaring! Goed dat je daar bent gestopt, als patiënt weet je niet goed wat “normaal” is dus echt naar als behandelaars daar gebruik van maken.
Toen ik werd behandeld door een fysiotherapeut (die in het ziekenhuis werkte en waar ik door mijn orthopedisch chirurg naartoe gestuurd was) had ik ook een spier die veel te gespannen was en een van de manieren om die te laten ontspannen was door een minuut of 2 heel hard op die spier te drukken. Deed gruwelijk veel pijn, maar werd ook met de behandeling minder. Ik kan me voorstellen dat het door de plaats al snel heel vervelend kan voelen, maar ik herken de behandeling wel.
Had jij vroeger vaak luizen? Ik had echt zo vaak luizen, was niet grappig meer. Zelfs op de middelbare school nog.
0 stemmers
Naar de sauna ga ik wel graag gezellig met iemand maar bij de mondhygiënist hoeft dat dan weer niet
Verschilt nogal want sauna/massage is voor mij gewoon voor de ontspanning en dan ga ik eigenlijk altijd samen met mijn beste vriendin of beste vriend! En wisselt nogal hoe vaak we dat doen. Mondhygiënist ga ik standaard 1x per half jaar heen, in mijn eentje. En niet voor de lol.
Zou jij uit je hoofd de vlag van de provincie waar je woont kunnen omschrijven?
0 stemmers
En zou je hem hier op kunnen aanwijzen?
Nederland:
België:
0 stemmers
antwoorden pls
Ik had heel enthousiast ja aangeklikt, tot ik me herinnerde dat ik al vier jaar niet meer in de provincie Groningen woon en eigenlijk geen idee heb van de vlag van mijn huidige provincie…
Voor de mensen die op de tweede vraag ja hebben geantwoord, had je het goed?
0 stemmers
We houden precies wel van leeuwen
Ik wist wel de vlag van mijn vorige provincie, niet die waar ik al 10 jaar woon.
haha ik herken alleen die van Brussel en Wallonië, de rest heb ik werkelijk nog nooit gezien
‘Op welke naam heeft u gereserveerd?’
0 stemmers
Verdomme deze wilde ik net posten
Hahahaahahaha
Welke taarten heb je weleens gebakken?
0 stemmers