‘Op welke naam heeft u gereserveerd?’
- Voornaam
- Voornaam + achternaam
- Achternaam
- Anders
0 stemmers
‘Op welke naam heeft u gereserveerd?’
0 stemmers
Verdomme deze wilde ik net posten
Sgat luister, ik ben in een goeie bui vandaag. Pak jij die likes lekker!
Hahahaahahaha
Welke taarten heb je weleens gebakken?
0 stemmers
O ja die is idd ook heerlijk, ook weleens gemaakt. Flan Bresilienne ga ik even googlen.
Ohh nee wat een kut vraag. Dit kan zo kut overkomen voor mensen die zwanger zijn
Haha, ik had hetzelfde. Jaar geleden verhuisd, maar weet nu wel welke vlag m’n provincie heeft😄
Ik stemde soms, maar ik denk dat ik dan niet per se naar de buik kijk maar meer naar hoe diegene zich voelt. Als diegene zich goed voelt en er zichtbaar gelukkig mee is is het natuurlijk mooi om te zien, dus de uitstraling. Eigenlijk weet ik het niet precies.
De buik zelf vind ik eigenlijk niet echt wat van? Ja het is een zwangere buik, niet meer niet minder. Het idee ervan kan natuurlijk mooi zijn voor mensen.
Idd dat het 9 maanden lang je 1e thuis haven is … vind ik een heel mooi idee (en wonderlijk)
Dit is een belangrijke vraag waar een 30min massage mee gepaard gaat.
De kleur van deze trap is:
0 stemmers
Ik werk naast het provinciehuis notabene waar die vlag hangt en moest heel lang nadenken haha
Omdat je hoe dan ook mensen beledigt met zo’n poll over een buik
Ik vind de gepopte zwangere navel eng en soms hebben ze zo’n donkere steep over de buik en dat vind ik ook altijd een beetje minder.
Ik zie nog maar weinig stookpogingen van @Eddie voorbij komen dus hierbij:
Ben jij de meest genegeerde forummer op FF?
0 stemmers
Denk jij dat iemand jou op negeer heeft staan?
0 stemmers
Heb je vermoedens wie dit kan zijn?
0 stemmers
En zo ja, heb jij die persoon ook op negeer?
0 stemmers
Je bent niet de enige. Mijn man kwam ooit niet meer bij van het lachen toen ik bij een vlag (we stonden in Den Haag bij de Tweede Kamer) geen idee had. Het was de vlag van mijn werk…
De bovenste foto lijkt blauw, de onderste grijs