Heb jij mensen op negeer staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik kan diegene niet uitstaan
- Diegenes berichten triggeren mij.
- Anders namelijk:
0 stemmers
Heb jij mensen op negeer staan?
0 stemmers
0 stemmers
Ik had een iemaand genegeerd en toen kreeg ik alsnog dms met ´Kijk wat diegene nu zegt´
dus ja had ook niet echt nut.
Geloof jij vaker wel of niet de mooie verhalen van forummers.
0 stemmers
Ik geloof altijd alles en als ik dan mensen zie losgaan, zoals op het verhaal met de tomaat, vraag ik me altijd weer af of ik nou echt zo naĂŻef ben.
Het antwoord is ja
Oh echt? Ik denk bij relatieproblemen sowieso 9 van de 10 keerâŚ
Sinds de 15 accounts reveal geloof ik helemaal niemand meer. ( behalve de 3 mensen waarvan ik de insta heb onthouden)
Maar ik ben wel een pussy die mijn twijfels niet durft te posten, dus ben altijd blij als jij het wel doet en bevestigt wat ik denk haha
Hoe wist je dat het tijd was voor een revaluatie van de negeer?
Nou diegene post veel in een topic waar ik ook veel post dus zag steeds zoân â1 genegeerd berichtâ staan en uit verveling klikte ik m dan soms alsnog open en de laatste paar keer dat ik dat deed dacht ik âHuh je bent helemaal niet meer zo kutâ en toen likete ik de posts soms en toen was de redemption arc compleet.
En daarna ergerde ik me dood aan een andere forummer dus toen heb ik een ruiltje gedaan.
Een jongen wil afspreken en doet er veel voor om het voor elkaar te krijgen.
Je stelt overdag voor maar zijn antwoord is: ââ Het is gezelliger âs avondsâ
Wat doe je?
0 stemmers
Ja jij hoeft ook je eigen boodschappen niet te doen!! Dus je leeft sowieso op een andere relatie planeet
Als een vent niet fatsoenlijk kan communiceren dat hij gewoon wilt wiepen hoef ik hem niet.
Ja maar dan weet jeroen niet hoe hij dat moet aanpakken. Savonds kan hij nog de classic " Blijf je anders slapen" erin gooien.
Klinkt alsof Jeroen niet in daglicht wil seksen maar alleen met het licht uit
Whutttt
Straks vertel je me nog dat je ook nuchter seks kan hebben
Vast ook met sokken aan
HAAAHAHA omgg.
Niemand wil je drie borstharen zien
Omelet du fromage (Dexter)