Stel je persoonlijke vraag #26

Is appelsiensap appel of sinaasappelsap?

Nee gestemd omdat het lastig/onverstandig zou zijn door gezondheidsredenen en medicatiegebruik etc.

Misschien in de winter. maar nu zijn de dagen sowieso te lang. ik las ergens dat de zon ongeveer 21.00 onder is en om ongeveer 4.00 weer op komt. Nee niks voor mij.

Als ik zeg rebecca black, weet jij wie dit is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zon komt pas 6.45 op hoor! (In NL dan)

1 like

Hier werd ik als onzekere puber ook eens opgewezen :sweat_smile:.
Ging als ‘model’ mee naar de visagiste opleiding van een vriendin. Dus ik had zwart aangetrokken, want dat is niet afleidend.
Kom ik daar binnen, zegt die docente (die ik niet ken) 'Zo, zwart kleed bij jou ook niet echt af hè ’ :woozy_face::woozy_face:

Oh dat klinkt alweer en stuk beter, maar alsnog vind ik van 6.45 tot 21.00 niet eten en vooral niet drinken te lang.

Ik nu ineens “Friday, friday,” in mijn hoofd :sweat_smile: klopt het, is dat haar?

8 likes

Ja haha! Moest opeens aan haar denken en vroeg me af of nog veel mensen die eendagsvlieg zouden herinneren.

2 likes

Nou dat wijf was gewoon een trut haha. Ik bedoelde meer dat zwart vaak qua teint niet de beste kleur is, alleen dat diegene vaak niet weet welke kleuren mooi staan. Zwart staat verder iedereen, en afkleden vind ik sowieso een stom woord.

2 likes

Ik vind die gingerbeer van fentimans zo smerig he, ik weet niet wat er mis mee is.

Bundaberg >>>>>>>

5 likes

Iets van Spa fruit heb ik meestal wel, deze:

2 likes

Ik vind ze vaak ook veel te limonade achtig, ik wil pit en een brandende keel. De enige van Fentimans die ik wel oké vind is de alcoholic spiced versie. Ik vind die van Fever Tree ook prima, maar vaak zijn van die home made ginger beers het lekkerst. Staat al eeuwen op mijn to do list, maar ben een luie fucker.

Bundaberg moet ik nog proberen.

2 likes

En @Zemraluani Hebben jullie weleens Crabbie’s geprobeerd? Is alleen wel met alcohol. Ik heb er altijd wel een flesje van in huis. Zo lekker

En ja, de naam klinkt ranzig

4 likes

Nog nooit! Waar koop je deze? Naam vind ik ook een pluspunt haha

1 like

Probeer een slijterij waar ze ook wat meer bijzondere dranken verkopen. Daar haal ik het vandaan. Maar zie dat ze ook online te koop zijn. Of ooit proberen als je in omgeving UK/Schotland/Ierland bent.
Een kamergenootje in een hostel bood het me ooit aan. Was een goede avond :laugh:

2 likes

Als ik nu frisdrank in huis heb is het vaak bitter lemon maar dat drink ik dan in 1 dag op en dat wil ik niet.

Bitter lemon:

• Lekker
  • Gatverdamme
  • Wel ok
  • Nog nooit gedronken

0 stemmers

1 like

Ik zie het nut niet zo van LinkedIn vrienden worden met je collega’s. Volgens mij maakt het geen reet uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar het is toch je ~professionele netwerk~ ? Juist handig om op de hoogte te blijven van evenementen, onderzoek etc in je eigen werkveld.

6 likes

Anoniem. En dit is schijnbaar de randstad (Texel ook?):

• Ik woon in de randstad en heb geen relatie
  • Ik woon in de randstad en heb een relatie van 0-5 jaar
  • Ik woon in de randstad en heb een relatie van 5-10 jaar
  • Ik woon in de randstad en heb een relatie van langer dan 10 jaar
  • Ik woon niet in de randstad en heb geen relatie
  • Ik woon niet in de randstad en heb een relatie van 0-5 jaar
  • Ik woon niet in de randstad en heb een relatie van 5-10 jaar
  • Ik woon niet in de randstad en heb een relatie van langer dan 10 jaar

0 stemmers