Ja! Tenminste, zo klinkt het voor mij het meest logisch als ik het moet uitleggen. Geen idee of het echt klopt 
Ja zo ken ik het idd ook! Gebruik het zelf niet, maar mijn oma zei dat ook zo en zij praatte wel echt Brabants haha.
Krijg jij ook altijd flashbacks naar Final Destination als je dit ziet en/of er achter rijdt?
- Omg ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
Niet klikken als je bang bent voor bloed enz. Hier zie je wat ik bedoel met mijn vraag.

Dit vind ik ook veel logischer, maar er stemmen zoveel mensen anders dat ik me nu afvraag hoeveel misverstanden hierdoor altijd ontstaan.
Volgens mij hebben echt veel mensen dit die de film gezien hebben. 
Hmm dat kan ik mij nog maar vaag herinneren, bovenstaande is mij altijd meeste bij gebleven.
Als ik zelf zou twijfelen zou ik gewoon opschrijven “meneer/mevrouw x was mijn docent”.
@Nysmn
Nee het is - lijkt mij - zoals @ellegirltalk zegt, als jij iemand opgeeft voor een referentie, heet dat je referent. Jij bent de sollicitant. Jou wordt gevraagd wat jouw relatie is tot de referent - ik zou daarop antwoorden “de referent was mijn docent”, de referent zal worden gevraagd wat haar/zijn relatie is tot de sollicitant, dus lijkt mij dat diegene zou antwoorden “ik was haar/zijn docent” of “de sollicitant was mijn student” maar misschien is het idd het beste om de vraag dus met iets meer woorden dan alleen student/docent te beantwoorden als daar de ruimte voor is.
Oh oke de reactie waar ik op reageer is weg zie ik.
Ik drukte verkeerd en nu is m’n reactie weg, ik wilde iets aanpassen. Maar het is inderdaad verwarrend als je niets kan toevoegen aan het antwoord, want ik was zijn/haar student of hij/zij was mijn docent is natuurlijk allebei duidelijk genoeg.
Story of my life, verwijder de helft van mijn posts per ongeluk.
Ja, soms heb je online echt zo’n minihokje waar weinig ruimte is voor verduidelijking, stom. Ik ben best verbaasd om hoe veel stemmen voor ‘docent’ zijn dat ik bijna ga twijfelen? Maar taalkundig is dat gewoon raar?
Ja same hoor. Durf te wedden dat ik het goed heb maar snap niet waarom de ruime meerderheid het fout zegt 
En sowieso; een potentiële werkgever bekijkt jouw sollicitatie icm met je brief en cv. En daar valt het ook wel uit te halen. Dus geen man overboord.
Behalve dan als het gaat om docent Nederlands oid 
Wat hebben brabanders toch met ons. Ons mam ons pap. Ons gezeik.
Ik zou voor de eerste gaan, maar hangt er eigenlijk vanaf hoe de indeling is. Is de eerste prima genoeg qua ruimte en heeft het een fijne indeling? Zo ja, dan optie 1 anders 2
Edit: øke met die andere info dan zou ik wel 2 doen!
Haha ik stemde eerst 1 puur omdat ik een groter terrasje meer waard vind dan een groter woonoppervlak, 73m2 lijkt me prima. Maar dichtbij je werk en opvang enzo zitten geeft wel heel veel dagelijks gemak en binnen 20 minuten in het centrum staan vind ik alsnog suuuuperdichtbij.
Edit: wat je ook kiest, mag ik de andere woning? Ik verhuis er graag voor, klinkt awesome.
@Konijntje voor mij afhankelijk van de geluidsoverlast. Maakt een trein meer lawaai dan een metro? Geen idee eigenlijk, maar daar zou ik sterk rekening mee houden.
En verder eigenlijk vooral de woning zelf? Qua indeling, licht, windrichting (haat aan koude donkere kamers).
Wat hoor je liever voor 24 uur non stop als je moest kiezen?
- Kraaien
- Meeuwen
0 stemmers
- liever doof
0 stemmers
Ik vind kraaien geluid wel wat hebben haha. Ik denk dan aan otje.
Oeps hahah geen idee waarom ik jou dacht. Heb jij toevallig niet pas ook zoiets gevraagd, over een woning?