Stel je persoonlijke vraag #26

Ik heb 10 (!) jaar lang zo’n bank in huis gehad en ben zo blij dat ik nu een comfortabele bank heb haha, wat een onding is het.

1 like

Omg zo’n lelijk ding en zit ook vreselijk. Zo’n rare zit. En bijna iedere student had hem. :exploding_head:Voor dat geld haal je beter iets tweedehands.

2 likes

Vind echt niks mis met een Klippan hoor. Alleen voor slapen zou ik hem niet gebruiken

Haha ja wat een vreselijk ding! En 10 jaar nog wel wow.

Ik heb gisteravond vrijwillig op een hele fijne bank geslapen bij mn bff. Toen moest ik ineens aan vroeger denken dat wij bij een vriendin met zn 5en in totaal in haar kamer sliepen. Ik moest altijd op de bank met de reden dat ik het kleinst was. Later werd ik daar boos om want ik vond dat niet eerlijk. Toen gingen we altijd loten. En het was zo balen als je op die kutbank moest slapen. Maar eerlijk, iemand van 180+ kan daar gewoon niet op slapen of je moet heeel dronken zijn. Of nog beter gewoon bewusteloos.

1 like
Was jij kleding die je nieuw hebt gekocht voordat je ze aantrekt?
  • Ehm nee, ik wil meteen mn nieuwe kleren aan!
  • Ja, ik was ze eerst want vind het echt vies om ze meteen aan te trekken.
  • Ik koop nooit nieuwe kleding

0 stemmers

Ik was ze dus eigenlijk nooit, want meestal wil ik het meteen aantrekken en wint mijn enthousiasme het. Sta er niet bij stil wat er allemaal met de kleding gebeurt kan zijn en wie het voor mij aan heeft gehad. “Wat niet weet, wat niet deert” denk ik dan altijd maar.

3 likes

Welke rimpels zijn bij jou het meest aanwezig?

• Voorhoofd rimpels
  • Frons rimpels
  • Kraaienpootjes
  • Neusrimpels
  • Neus lippenplooi
  • Lip rimpels
  • Niks, heb de huid van een baby
  • Niks, heb botox in mn face

0 stemmers

Ik moet nu denken aan de grote voorhoofdrimpels van mijn opa waar ik met kleine autootjes overheen ging rijden omdat het op wegen leken in mijn ogen :’)

8 likes

Nou die 30% wacht maar! Het gaat hard na je 30e

9 likes

Hou jij van real crime documentaires/series?

• Jaaa love it
  • Nee niks voor mij
  • Mwah/neutraal

0 stemmers

Ik ben al mid 30 en rimpel vrij.
Mijn moeder zegt altijd black don’t crack :joy: die is 65 en ook rimpel vrij en geen een grijze haar.

14 likes

Ik ben begin 20 en heb al beginnende rimpeltjes :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ben ik de enige met botox in zn face? Whahah ik heb een hele storende rimpel tussen mn wenkbrauwen ongeveer en het voelt ook zo ‘zwaar’ ofzo als dat ergens op slaat. Dus ik ga lekker braaf naar Faceland elke 3 maanden voelt lichter en ik hoef me er niet aan te storen

4 likes

Krijg jij ook blaren van bamboesokken?

• Ja
  • Nee
  • Nooit bamboesokken gedragen

0 stemmers

At jij vroeger ook komkommerplakjes met suiker?

• Ja mmm
  • Nee

0 stemmers

En weleens een suikerklontje als snack?

• Jazeker
  • Nee

0 stemmers

In het kader van dingen die ik mn kind anno 2021 nooooit meer zou geven

Past wel goed bij je profielfoto, weet dat paarden dit doen.

17 likes

Ik at wel komkommer zonder suiker of iets anders als snack. Nog steeds eigenlijk. Looooove komkommer.

https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek

Hier heb je een lijst met de favoriete nummers per fractie.

Op basis van alle nummers die je leest, in welke fractie zit de persoon die het nummer heeft uitgekozen dat je zelf ook het leukst vindt of daar het meest in de buurt van komt? Dit zegt geen :peach: over je politieke voorkeur.

• VVD
  • D66
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • PVDA
  • GL
  • FVD
  • PVDD
  • CU
  • VOLT
  • JA21
  • SGP
  • Denk
  • 50+
  • Bij1
  • Tractor

0 stemmers

Geen rimpels van ouderdom maar wel een beginnende fronsrimpel omdat ik altijd boos kijk 🥲

2 likes

Mijn primaire reactie: onzin, is een excuus om niet af te spreken. Ik heb zelf een kind en geloof zoals @anon50301661 niet sprongetjes. En al helemaal niet dat je dat precies op een dag kunt pinpointen. Maar goed, ik weet dat er ook veel ouders zijn een soort fijne houvast hebben aan die sprongetjes. Dus naar die vriendin toe zou ik dat nooit zo hard uitspreken hoor en de afspraak gewoon verzetten naar wanneer het voor haar wel fijn is.

6 likes

Als die weer mogen optreden hebben ze alvast twee tickets verkocht.

1 like