ik onthou deze!
Geen kinderen hier dus geen ervaring met sprongetjes, maar ik zou het dan niet erg vinden om een andere keer af te spreken. Als het kind op die dag erg huilerig is dan heb je ook weinig aan je afspraak samen. Het is ook vervelend als ze op de dag zelf pas af moet zeggen omdat kind inderdaad last heeft en alle aandacht nodig heeft.
En als iemand niet wil afspreken op een bepaalde dag, wat de reden ook is, dan maar gewoon een andere dag toch?
ik heb gestemd op ‘begrijp ik’ als het die dag daadwerkelijk zo is. als ze nu bijv zegt joh volgende week onder voorbehoud afspreken want m’n baby kan hangerig/huilerig/humeurig zijn dus laten we het op de dag zelf even bekijken, prima. maar nu al zeggen van nee ik kan niet, begrijp ik niet. misschien valt het volgende week wel heel erg mee
Ik krijg dus de hele tijd artikelen en gadgets met de bedrijfsnaam er op en al zijn het kwalitatief best goede producten, vind ik het echt heel lame om ermee rond te lopen.
Inmiddels heb ik een trui, sokken, slippers, mok, strandtas, laptoprugtas, powerbank en wintermuts met bedrijfsnaam.
Edit: Ohja én een HANGMAT hahaha
Oh shit ik bedoel nu kan ik nog gretig gebruik maken van mogelijke coronaklachten maar straks zijn we allemaal gevaccineerd en dan ben ik dus echt op een baby aangewezen om een smoes te hebben begrijp ik?
Oke zoveel repsons had ik niet verwacht, begrijp alle punten helemaal! Waar het mij vooral omgaat is dat je nog niet kan weten óf het volgende week echt het geval is…
Maar goed, dankjewel voor alle standpunten. Ik ben geen moeder dus andere inzichten zijn fijn haha!
Hahah, wauw! Ja ik heb zelf 1 sportshirtje, en een trui met bedrijfslogo, en die draag ik opzich wel graag. Het is kwalitatief goed, zit lekker, leuk kleurtje. Maar dat spul heb ik gekregen, en nu twijfel ik of ik nu zo skeer ben dat ik er eigenlijk niet voor wil betalen. Hallo, maak gratis reclame voor jullie!
Oh en heb nog een mondkapje, maar die weiger ik te dragen, dus draagt mijn vriend hem altijd.
Ik heb sportkleding gekregen van de baas!
Mijn man heeft toen wat extra gekocht
En, ik ken alleen mezelf als jarige vandaag!
Het hele concept van ‘sprongetjes’ op gezette tijden is ontkracht maar mensen blijven er aan vasthouden.
Kan me voorstellen dat de moeder in kwestie bij elke sprong merkt dat het kindje bijvoorbeeld slecht slaapt dan dus wellicht zelf moe is. En juist daarom lekker rustig aan wikt doen een geen verplichtingen wilt. Die van mij sliep vaak erg slecht tijdens sprongetjes en was zelf daardoor ook op. Heeft niks te maken met of het kind met de vader die dag kan zijn.
Je hebt hier helemaal gelijk in hoor maar elke keer als ik dit lees doen mijn hersenen een soort double take van “he nee baby’s zijn toch gewoon grote plakkerige aardappels” en dan besef ik me weer dat dit is hoe mensen werken
Ik heb ook een hele lading aan werk-gadgets met logo duidelijk zichtbaar (USB, powerbank, sokken, paraplu, jasje, drinkbus,…) . Gebruik het meeste graag, maar ik voel me soms wel een reclamezuil en zal er zeker niet voor betalen haha.
Ik hoop zo dat ik niet zo iemand word. Vreselijk. En sowieso ik heb de 3 h’s dagelijks dus mn baby moet maar een beetje aanpassen
Ligt er wel beetje aan wat voor prijskaartje eraan hangt, als het bijna niks kost dan zou ik het wel doen ja.
ik vraag me af wat de optie n.v.t. hier betekent, dat je geen neus hebt?
Is wel een goeie smoes anders karl. " Ik kan niet komen want mn baby is aan het updaten"
Ja we weten allemaal dat die nieuwe ios updates lang duren natuurlijk
Ik vind de duinen wel mooi maar het ligt ook heel erg aan het weer. Als ik moest kiezen zou ik de Veluwe als mooiste landschap kiezen.
@anon18050057 ja voor de mensen zonder neus! Of die gewoon nooit een verstopte neus hebben.