Stel je persoonlijke vraag #26

Haha ben nu wel benieuwd hoe jij het uitspreekt dan! Ik heb altijd wel moeite met het schrijven trouwens, weet nooit zo goed waar de y en waar de i zitten :sweat_smile:

3 likes

Bavarois. Dat woord kan ik echt niet uitspreken en word vaak iets van bavwawarows ofzo… :sweat_smile:

14 likes

Thanks voor de uitleg!
Ik hoor het sowieso niet vaak, en als ik het hoor dan zijn het meestal mensen van mijn leeftijd (soms wel elitaire snobs, maar wel gewoon notĆŗlen). Dus de afgelopen dagen dacht ik ???
Ook als je notuleren zegt, dan is notĆŗlen ook veel logischer denk ik?

Oeps die moest @Lemongrab

1 like

Hahaha het woord met 5 w’s: woowowewwal

2 likes

Ik zeg laidel ipv lidl ooit begonnen als een soort grapje volgens mij
Oh en spam ipv spem, daar moesten mensen wel eens om lachen

8 likes

Nee maar ik heb wel veel moeite met het uit elkaar houden van bepaalde woorden soms. Vooral met ā€˜ondanks’ en ā€˜onlangs’ moet ik altijd ff nadenken welke van de twee ik moet gebruiken.

• Ik heb dit ook
  • Ik heb dit niet
  • Ik heb dit met andere woorden, namelijk…

0 stemmers

1 like

Met basiliek en basilisk alleen haha

10 likes

Opportuun en opportunistisch

4 likes

Dekbed - bekded, al van jongs af aan gaat dit vaak mis.

1 like

gynaecologen/verloskundigen

9 likes

Ik vind het daar zo lang duren als ik een panini haal. Maakt niet uit bij welke bakker bart. Alsof ik een speciaal ovenschotel gerecht krijg. Ik ga er dus zelden nog naartoe.

1 like

Oja ik moet nu denken aan de naam bart en volgens mij was dat ooit een ding in het date topic. Ik kijk daar niet zovaak in maar dat er zoveel barts waren ofzo? Ik ken er maar 1, en ook vaag.

Hoeveel barts ken jij persoonlijk?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 0
  • 7
  • 8
  • I love barts ik ken er gewoon nog meer dan 8

0 stemmers

1 like

Vind jij bart een mooie naam?

• Nee
  • Ja
  • Neutraal

0 stemmers

Grappig! Ik bedenk me nu wel dat als ik eieren gekocht heb ik ze wel in de koelkast leg, geen idee waarom eigenlijk?

Bewaren jullie eieren in de koelkast?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet geen eieren

0 stemmers

Edit: hoe maak ik hem nou niet anoniem?

1 like

Had jij ooit een Nick in de klas?

• Ja uiteraard
  • Nee

0 stemmers

En een Tom?

• Ja zeker
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Bij het tandwieletje! Kwam ik net achter door maar wat te proberen voordat ik een storm aan klachten krijg over mijn poll deskundigheid.

Hahaha die 0 zo random tussen je antwoorden

Waar dan? Ik zie het niet…

afbeelding

Rechtsonder!

Ja daar heb ik op geklikt en dan kom ik hier. Als ik er weer op klik kom ik waar ik mee begon…