Stel je persoonlijke vraag #26

Ik maak normaal altijd polls via m’n mobiel maar die is leeg, ik doe het nu via een iPad. Misschien dat daar het verschil zit?
Tonen wie er gestemd heeft staat dan ook weer rechtsonder.

1 like

Ik zeg heelal als heel al, en dan gaan mensen altijd lachen omdat ze het zelf als heellal uitspreken. (Ik zeg het dus meer als twee losse woorden) Maar het betekent het hele alles dus ik vind dat ik gelijk heb.

6 likes

Als mijn vader dit ziet!

Zoon van een kippenboer, ik mag dus echt niet mijn eieren in de koelkast bewaren

3 likes

Oh goeiemorgen, zag niet dat ik kon scrollen. Thanks!

1 like

Waarom niet?

Ik vind dit zo verwarrend. Van m’n moeder mocht het ook nooit, inmiddels doet ze dit wel. Maar dit duurde wel jaren. Ik gooi volgens mensen sowieso teveel in de koelkast.

Als je iemand Nederlands leert, wat voor woord zou jij gebruiken?

• Koelkast
  • Ijskast

0 stemmers

Ik ben hier niet consequent in lol. Ik zeg in het dagelijks leven veel vaker ijskast.

Heb je nog herinneringen van je kindertijd dat je de wereld vanuit je kleine lengte ervaarde? Ik bedoel, kun je je nog herinneren hoe het als kind voelde om zo klein te zijn qua lengte, handjes etc?

• Ja meerdere herinneringen waarbij ik het verschil met nu voel
  • Ja een enkele herinnering
  • Nee ik kan me daar niets meer van herinneren/voorstellen

0 stemmers

Ik zit mijn kinderfoto’s te kijken en ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat ik echt zo klein ben geweest :joy: ik weet niet meer hoe het voelde om met zo’n klein kinderlichaampje op zo’n grote bank te zitten met die beentjes helemaal gestrekt. Of in het fietszitje achter die enorme rug van mijn moeder die nu gewoon dezelfde rug heeft als ik. Of dat je helemaal je hoofd naar achteren moest doen om volwassenen aan te kijken ofzo

6 likes

Waarom zou je dat doen, in de winkel liggen ze toch ook niet gekoeld?

Nee dat vraag ik me nu dus ook af :sweat_smile: Geen idee waarom ik dat doe, automatisme ofzo.

1 like

Haal je wel eens iets bij een boerderijwinkel/“langs de weg”?

• Ja, levensmiddelen
  • Ja, bloemen/planten
  • Ja, wat anders
  • Nee, dat zit hier niet in de buurt
  • Nee, dat wil ik niet
  • Nee, …

0 stemmers

Ik haal bloemen, planten en eieren bij een kraampje op het erf van een kweker. Supergoede planten voor weinig en de eieren zijn ongeveer de helft goedkoper dan in de supermarkt

4 likes

Fruit :

• Gooi ik allemaal in de koelkast
  • Het ligt eraan welk fruit
  • Ik eet geen fruit
  • Nee nooit in de koelkast

0 stemmers

1 like

Kut ik wilde meerkeuze doen. I fail.

Dit is een hele random vraag maar, als jij zou moeten handje drukken met ff’ers zou jij dan vaker winnen of verliezen?

afbeelding

• Vaker winnen
  • Vaker verliezen

0 stemmers

1 like

Heb even m’n Facebook vriendenlijst erbij gepakt en daar heb ik al 8 vrienden die Bart heten :hushed: en ik ken er vast nog wel meer. Allemaal mannen die ik ken van school/studeren en dus twintigers, was blijkbaar een populaire naam in de jaren ‘90 haha.

6 likes

Ik haal ook eieren langs de weg, stuk goedkoper inderdaad. Ik woon buitenaf en twee huizen verderop zit een boerderijwinkel, maar daar haal ik dan weer nooit wat. Die winkel is belachelijk duur.

1 like

In de supermarkt is het kouder dan thuis

9 likes

Maar dan weet je nooit de houdbaarheidsdatum? Ik gebruik nu via het forum die ei in glas methode als ik redelijk lang ben weggeweest van huis.

1 like

Gooi jij wel eens een ei in een glas om te kijken of het nog vers is?

• Nee
  • Ja
  • Waar heb je het over?
  • N.v.t.

0 stemmers

2 likes

Stel je deze vraag nu om me pijn te doen? Alles in mn huis is nog steeds te groot :pensive:

:frowning: Lijkt me zo onwerkelijk om daar achter te komen op zo’n manier

1 like