Stel je persoonlijke vraag #26

Heb je wel eens iets van straat meegenomen? Zo ja ben ik benieuwd naar je leukste vondst.

• Ja iets gejat
  • Ja iets wat bij het vuilnis/grofvuil stond
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ging met een vriend naar een feest en we liepen langs een leuk verkeersbord (weet al niet meer wat) en hij zei: als het bord los had gezeten, had ik hem meegenomen.
En op de dronken terugweg lag dat bord dus ineens los op de grond? Nou, toen moest ie mee.

7 likes

Hahahaha ik vond alles van mastermovies grappig. Vooral arie en bastiaan. Ik denk ook dat die jongens zoveel lol hebben gehad tijdens dat maken van die video’s.

2 likes

Haha ja ik vraag me alleen wel af als het nu zou uitkomen of ik het nog steeds zo grappig zou vinden. Het is echt heel puberaal. Ik zat toen in de brugklas geloof ik en kende bijna elke zin.

2 likes

Een panterprint paraplu die bij het afval stond, nog jaren gebruikt totdat ik hem kwijtraakte.

1 like

Oja ik heb ooit een BMW wieldop van de straat geplukt met mn dronken kop. Samen met een vriendin en we gingen daarmee frisbeeen. Daarna hebben we het bij mn ouders in de tuin gegooid. Sloeg echt nergens op en we zaten helemaal onder dat zwarte vet? Echt van top tot teen.

1 like

tien over twaalf, was net uit :heart::heart::heart:

1 like

Geven/gaven jouw collega’s wel eens opmerkingen over wat je at bijv. Tijdens de lunch?

• Ja regelmatig
  • Zelden
  • Af en toe
  • Nooit
  • N.v.t.

0 stemmers

Eigenlijk alleen positieve opmerkingen, zoals ā€˜ruikt lekker’ of ā€˜ziet er lekker uit’

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #26 (Deel 7).