Stel je persoonlijke vraag #26

Ik heb die zwarte platen zelf op deze jysk kast neergelegd. :joy: maar als ik nu een ikea in elkaar zet meubel zou kopen ga ik het sowieso proberen.

20210327_123239

8 likes

Meest gemaakte fout is denk ik ook de handleiding niet doorlezen/bekijken en meteen beginnen.

Deze energie hebben ze ook altijd wanneer je ergens op het platteland in Frankrijk rijd en de tomtom niet meewerkt en je al een uur in rondjes aan het rijden bent, maar gewoon even de weg vragen aan een Fransoos is absoluut geen optie

7 likes

Jaa ik vind ikea meubels ook niet zo moeilijk. Het is gewoon stappen volgen. Het enige waar ik soms een persoon bij nodig heb als ik handen te kort kom haha. Dus meestal moet diegene dan even wat vast houden.

8 likes

Ja inderdaad, het is gewoon een kwestie van de gebruiksaanwijzing gebruiken. De reden dat veel mensen het niet kunnen is omdat ze denken dat ze het wel kunnen en dan dus dingen verkeerd doen

1 like

Nouja ik kan het wel, maar zoā€™n enorme kledingkast bijv is gewoon te groot om in mn eentje te doen.
Oh en ik heb een hekel aan de achterkant van een kast vast te spijkeren.
En het is gezelliger samen :blush:

Nouja als jij geen Frans praat, is de weg vragen in Frankrijk wel onmogelijk want zij spreken geen woord Engels. :joy:

Ooh ik las over lullig heen :sweat: :cry:

Jaa ik zal de lach, huil en boos poppetjes wss ook gebruiken als ik echt iets grappigs of zielig vind ofzo.
Maar als ik in een discussie zit of er is drama dan gebruik ik ze als petty poppetjes

1 like

Ja, ik las gewoon te snel. Mijn oprechte welgemeende nederige excuses :laughing:

Haha dat is waar maar dat is niet het probleem in deze situaties

Ah die spijkers vind ik juist superleuk :grinning: zit tegenwoordig ook zoā€™n handig dingetje bij waardoor de spijkers bijna vanzelf kaarsrecht in de plaat gaan, echt heerlijk :heart_eyes:

3 likes

Ja dat vond ik ook een beetje lastig om dat echt de definiĆ«ren, want het hangt met zoveel factoren samen. De Ć©Ć©n vindt zichzelf financieel onafhankelijk met ā‚¬1250 p/m en een ander pas vanaf ā‚¬1600 p/m. Dat hangt natuurlijk helemaal van je situatie af. Maar ik bedacht dat je inderdaad zoals @Dombo zegt naar een goedkoper huis kunt verhuizen, of een huisgenoot in huis nemen bijv. De definitie van SCP vond ik sowieso heel raar, want wie kan zichzelf nou onderhouden met 1073 euro.

1 like

Als je op Instagram stories kijkt en er staat bij ā€˜swipe upā€™ om een webpagina te openen, wat doe je dan?

  • Ik maak een veeg beweging omhoog
  • Ik klik op op het pijltje/ā€˜meer weergevenā€™
  • Ik open nooit zulke linkjes
  • Ik heb geen instagram/kijk nooit stories

0 stemmers

Wat betreft het: nu de lasten niet alleen kunnen dragen maar als je naar een goedkoper huis verhuist wel, dus dat als financieel onafhankelijk beschouwen.
Ik denk dat ik dat met de huidige woningmarkt lastig vind om zo te bekijken, want naar een goedkopere woning verhuizen doe je nu vaak niet zo makkelijk. Goedkope particuliere huur is schaars, sociale huur zit met grote wachttijden. Ik zou dat voor mezelf dan niet zo durven zeggen in ieder geval.

2 likes

Ik zie dat je ook andere emojiā€™s doet dan de 6 waar je uit kan kiezen als reactie. Hoe doe je dat? Ik moet nog wel even wennen dat als er zoā€™n emoji is gedaan dat 'ie dan links staat, een like rechts staat, maar een emoji + like ook rechts staat.

edit: ohnee reageren met een hartje is iets anders dan een like geven. Ben helemaal in de war nu :joy:

1 like

Ik wil deze :joy:

9 likes

Welke foto van hetzelfde product zou jij eerder over de streep trekken?
Screen Shot 2021-03-27 at 16.14.02 Screen Shot 2021-03-27 at 16.14.22

  • de lichtharige
  • de donkerharige

0 stemmers

En waar is denk je de foto van van de lichtharige?

  • Zalando
  • Asos

0 stemmers

En waar is denk je de foto van van de donkerharige?

  • Zalando
  • Asos

0 stemmers

En van welk merk is dit kledingstuk denk je?

  • Mango
  • Monki

0 stemmers

En op basis van de foto

  • lichtharige is echt zoā€™n mango-stijling
  • lichtharige is echt zon monki-stijling
  • donkerharige is echt zoā€™n mango-stijling
  • donkerharige is echt zon monki-stijling

0 stemmers

ok

lichtharige is ASOS
donkerharige is Zalando
Kleding is van Monki
En de lichtharige foto trek mij eerder over de streep.
Niet vanwege de haarkleur maar de styling + pose

1 like

Lichtharige is eerder typisch ASOS styling

1 like

ik wil dit aan mn robot stofzuiger vragen maar hij kan niet praten

(flauw grapje maar ik heb alsnog geen idee wat dat ding uitspookt als hij automatisch aan gaat enzo)

2 likes